English Version
English

از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم؟

از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم؟

جلسه چهارم از دوره بیستم کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ نمایندگی پاکدشت، با استادی راهنمای محترم مسافر حمید، نگهبانی مسافر میلاد و دبیری مسافر پوریا با دستور جلسه از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم؟ شنبه 26 اسفند 1402 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر
خدا را شکر می‌کنم که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم. دستور جلسه : چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنیم .کنگره 60  به صلاح‌دید آقای مهندس درگذشته چیزی به نام تعطیلات نداشت و می‌گفتند همچنان بیمارستان‌ها که کار درمان انجام می‌دهند و تعطیلات ندارند ماهم تعطیلات نداریم.
باگذشت زمان که سطح آگاهی افراد بالا رفت آقای مهندس تصمیم گرفتند در سال دو بار تعطیلات داشته باشیم. یکی تعطیلات نوروز و دیگری تعطیلات تابستانی هدف از گذاشتن تعطیلات دو گزینه است. گزینه اول برای خدمت‌گزاران و کسانی که در کنگره خدمت می‌کنند به خاطر خدمتی که دارند نمی‌توانستند در طی سال به کارهای عقب‌مانده خود برسند. در مورد سفر اولی‌ها سؤال پیش می‌آید که چرا راهنما به ما می‌گوید مسافرت نروید؛ و این مهم است که یک مسافر سفر اولی بداند که چرا نباید به مسافرت برود. در جهان‌بینی یک ما گفتیم که سفر یعنی حرکت از یک مبدأ معلوم به یک مقصد مشخص. مبدأ یک مصرف‌کننده در کنگره 60 مشخص شد. بیماری اعتیاد مقصد هم درمان به همراه حال خوش. کسی که در حین سفر است هم‌زمان نمی‌تواند دوتا سفر باهم انجام دهد. مثل‌اینکه من در تهران هستم و می‌خواهم به مشهد سفر کنم مبدأ و مقصد مشخص است پس نمی‌توانم به شیراز و اصفهان و جنوب هم بروم. برای سفر اول چون من در تهران زندگی می‌کنم و شرایط آب‌وهوای در اینجا با جسم و فیزیولوژی بدن با شهرستانی که قرار است به مسافرت بروم فرق دارد و ممکن است در مقدار مصرف دارو تأثیر گذارد لذا ممکن است سفر به مشکل بخورد به خاطر همین تغییرات آب و هوایی در هنگام سفر اول نباید به مسافرت برویم. یا اینکه شما در هنگام سفر باید چند ساعت را رانندگی کنید یا داخل اتوبوس ساعت‌ها نشسته باشید که این‌ها برای مسافر ممکن است مشکل‌ساز باشد. و مسافرت چون ما برای دیدار اقوام می‌رویم و شب‌ها اکثراً تا دیروقت بیدار هستند و صبح زود که ما بیدار می‌شویم معمولاً آن‌ها خواب هستند و با خوردن دارو هنگام صبح مجبوری ناخودآگاه بخوابی و این در درمان فرد ایجاد مشکل می‌کند. یک سفر اولی وقتی‌که میگویید نباید مسافرت بروید دیگر نباید دنبال چرا، اماواگر باشد. رهجویی که دنبال اگر و چرا باشد یعنی اینکه می‌خواهد یک‌جوری این مسیر را دور بزند. در کنگره ما میگوییم شما که وارد شدی باید به کنگره ایمان داشته باشید اگر به راهنما و کنگره ایمان داشته باشید دیگر دنبال چرا و اما نمی‌گردید. یک مثال آقای مهندس می‌گوید که: یک سال بخور نون تره یک‌عمر بخور نون و کره؛ یعنی این ده و یازده ماه‌ را جایی نرو بعد از آن کلی وقت داری تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید.

تایپ: مسافر رضا لژیون7

عکاس و ارسال کننده: مسافر محمود لژیون 14

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .