English Version
English

در تعطیلات سعی بر تفکر و آگاهی بیشتر دارم

در تعطیلات سعی بر تفکر و آگاهی بیشتر دارم

سلام دوستان زهرا هستم همسفر سعید

به نام قدرت مطلق الله
در باب دستور جلسه: از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟
نام تعطیلات که به گوش ما می‌رسد در ذهن ما؛ تفریح و مسافرت و استراحت متصوّر می‌شود. جناب مهندس در کنگره۶۰؛ تعطیلات عید و تعطیلات تابستان را در نظر گرفتند.
ما با آموزش‌هایی که در کنگره۶۰ دریافت کرده‌ایم، می‌توانیم از این تعطیلات به نحو احسنت استفاده کنیم، به جسم‌مان استراحت بدهیم و ذهن خودمان را از هرچه افکار منفی است خالی و پاکسازی نمائیم. سفر دومی‌ها با توجه به شرایط‌شان می‌توانند به مسافرت بروند و از طبیعت لذت ببرند و سفر اولی‌ها برای سفر رفتن ممنوعیت دارند، آن‌ها می‌توانند تفکر نمایند به آنچه که تاکنون از آموزش‌ها دریافت کردند، که آیا توانسته‌اند در زندگی‌شان عملی نمایند؟!
نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنند و به دنبال تقویت و برطرف کردن آن باشند.
ما می‌توانیم در این مدت انرژی خودمان را بهبود بخشیم تا با نیرو و قدرت بیش‌تر، بعد از تعطیلات به راه و مسیر‌مان ادامه دهیم.
من در این تعطیلات سعی خود را می‌کنم که تفکر نمایم و آگاهی بیش‌تری کسب نمایم و به دنبال آرامش و آسایشِ بهتر و با کیفیت‌تر، برای خود و مسافرم باشم. تلاش می‌کنم که سفر‌مان را به خوبی به اتمام برسانیم و با همدیگر وارد سفر دوم شویم‌.
تعطیلات امسال در ماه مبارک رمضان قرار دارد و حس و حال دیگری نسبت به سال‌های گذشته داریم.
در نهایت آرزومند هستم ایام به کام‌ِتان باشد.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر یاسر

برداشت من از دستور جلسه‌: از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟
پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را به همگی تبریک‌ می‌گویم، امیدوارم سال خوبی در انتظارمان باشد.
سال قبل من و مسافرم، که چهار ماه از سفر اولش‌ می‌گذشت، با‌‌ اجازه‌ی راهنمای مسافرم به سفر رفتیم، در آن سفر من بیش از قبل متوجه رشد فکری و جسمی مسافرم شدم و متوجه شدم که مسافرم چقدر برداشت مطلوبی از اطلاعاتی که در کنگره‌‌۶۰ دریافت نموده را داشته است و آن‌ها را به عمل تبدیل کرده است.
از نظر من این مسئله مخصوصاً در تعطیلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، که بیشتر به فکر عملی کردن آن علم و دانایی باشیم، که در کنگره‌‌۶۰ بدون هیچ چشم داشتی به ما داده می‌شود و ببینیم که چقدر توانسته‌ایم روی خودمان کار کنیم به فرمان عقل و شو شود نزدیک شویم.
امیدوارم تعطیلات خوبی را در کنار‌‌ عزیزان‌تان سپری کنید.

سلام دوستان شیوا هستم همسفر رادمهر

ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن سال نو را پیشاپیش به همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید و خداوند بهترین‌ها را برای شما رقم بزند.
جناب مهندس در دستور جلسه‌: «از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟» به مطالب مهمی اشاره فرمودند.
فرمودند: اضافه وزن، بیماری مهمی است و همه چیز مربوط به اضافه وزن است؛ ناراحتی کبدی، قلبی، فشارخون، قند، ناباروری، نامنظمی سیکل ماهانه، یائسگی که همگی با کاهش وزن درست می‌شود.
در تعطیلات عید نوشتن هفته‌ای یک سی‌دی کافی است.
افراد سفر اولی که اوتی مصرف می‌کنند نباید روزه بگیرند؛ در کتاب آسمانی هم آمده افرادی که مریض هستند روزه نگیرند؛ به هیچ عنوان برنامه‌ خود را نباید خراب کنند که باعث ایجاد مشکلات بسیار خواهد شد.
هم‌چنین راهنمایان موظف هستند به تازه واردین به محض این‌که وارد لژیون می‌شوند برنامه بدهند.
اسیستانت و ایجنت اصلاً به آمار کاری نداشته باشند؛ اگر بخواهند آمار خوب ارائه بدهند این خیانت است؛ دقیقاً همان چیزی‌که وجود دارد، آمار بدهند؛ به‌طور مثال اگر از میان ۱۰۰ نفر، ۸۰ نفر به نتیجه نرسیدند، آمار دهند تا فکری به‌ حال خودمان کنیم.
در حرمت کنگره۶۰ گفته شده به‌ هم پول ندهید، با هم کار نکنید و خانه هم‌دیگر نروید و یک‌سری کار گفته شده انجام ندهید؛ این‌ها به ما صدمه وارد می‌کند و نباید انجام بدهیم.
در فضای مجازی هیچ یک از افراد اجازه ندارند در صفحه شخصی خود مطالب کنگره۶۰ را بگذارند؛ هر چه می‌خواهید بگذارید؛ اما بدون شال، بدون نمادها و عکس‌های کنگره‌۶۰ باشد که در آینده دچار گرفتاری نشویم.
در آخر فرمودند: همان‌طور که در سال جديد همه چیز نو می‌شود ما هم دل‌ها و قلب‌های خودمان را نو کنیم؛ اگر با کسی قهر هستیم تماس بگیریم، تبریک بگوییم و آشتی کنیم.
چون تنها چیز محبت است، محبت باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود؛ بدن دوپامین ترشح می‌کند و باعث جوان ماندن انسان‌ می‌شود.
محبت، آرامش، آشتی، دوستی و صلح برای انسان خوبی و برکت به ارمغان می‌آورد؛ اما کینه و دشمنی کورتیزول بدن را بالا می‌برد و باعث می‌شود هزاران بیماری مختلف برای ما به‌وجود بیاید‌.
جناب مهندس فرمودند: سال جدید در کنار خانواده باشید و سعی کنید اوقات خوب و خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

ویراستاری متن: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم), همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون نهم), همسفر محبوبه رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون دهم)

ارسال مطلب: همسفر عاطفه رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .