English Version
English

نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی

نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی

جلسه اول از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی لژیون سردار نمایندگی پاکدشت با استادی راهنمای محترم مسافر مجتبی، نگهبانی مسافر مرتضی، دبیری راهنمای محترم مسافر مصطفی و خزانه‌داری راهنمای محترم مسافر سجاد با دستور جلسه "نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی" دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 15:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر.
اگر شعبه ایی لژیون سردار قوی داشته باشد می‌تواند به خیلی چیزها دست پیدا کند وقتی یک ساختار حرکت خود را شروع می‌کند نیاز به نیروی انسانی، علم، نیروی مالی دارد. در کنگره به این صورت هست ما یک ساختاری هستیم که از یک نقطه شروع‌شدیم و روزبه‌روز در حال پیشرفت هستیم. روزبه‌روز در حال رشد و بزرگ شدن و روزبه‌روز در حال ارتقا هستیم. سالهای اولی که کنگره به وجود آمد هدف درمان اعتیاد بود. بعد ذره‌ذره تئوری ایکس پیدا شد. بعدازآن کنگره وارد فاز علمی شد. وقتی‌که مسائل به‌صورت علمی پیش می‌رود کشف درمان خیلی از بیماری‌ها پیدا می شود. اگر دقت کرده باشید وقت‌هایی که ما به پارک طالقانی می‌آمدیم و آقای مهندس می‌خواست تحقیقاتی را انجام دهند از بچه‌ها نمونه خون می‌گرفتند و آزمایش انجام می‌دادند؛ که چه اتفاقی می‌افتد که این ژنتیک بچه‌هایی که با روش دی اس تی به درمان رسیدن باکسانی که با روش سقوط آزاد و یا قرص و یا هر چیز دیگری ترک کردن و به درمان رسیدن فرق دارد؛ و نشان دهد این روش کاملاً علمی است. بار علمی دارد و با علم پیش می‌رود.
خدا را شکر که در یک ساختاری هستیم و در جمعیتی هستیم که هم علم بیان می‌شود و درس زندگی به ما داده می‌شود هم مسائل مالی بیان می‌شود. وقتی کسی وارد کنگره می‌شود و تحصیل می‌کند به‌جایی می‌رسد که می‌تواند یک انسان کامل شود. کنگره روز به روز در حال پیشرفت است و پایه‌های علمی خودش را هم قوی‌تر می‌کند. چند وقت پیش آقای مهندس صحبت کردند که دستگاهی را خریداری کردند که مبلغ بسیار زیادی بالغ‌بر چندین هزار یورو بابت خرید آن پرداخت کردند که فقط کنگره این دستگاه را در ایران موجود دارد؛ که این دستگاه می‌تواند آزمایش‌ها مولکولی بسیار پیشرفته‌ای را انجام می‌دهد که بتواند در پیشرفت درمان بسیاری از بیماری‌ها مؤثر باشد. حالا باید ببینیم نقش ما اینجا چه هست؛ یعنی بیام و مواد را کم کنم وبه رهایی برسم و بروم. ولی این‌جوری نیست و ما نمی‌توانیم چشم خودمان را ببندیم و برویم؛ و بعدش بریم دنبال کار وزندگی خودمان. این خدمت‌هایی که دارد انجام می‌شود و کمک حتی مالی که انجام می‌شود. کسانی که خدمت مالی انجام می‌دهند یک‌بخشی از آن در شعبه هست و یک‌بخشی از آن در پیشبرد علم کنگره است. می‌دانید اگر بیماری سرطان درمانش و راه‌حلش پیدا شود، درصورتی‌که آقای مهندس گفتن راه‌حل سرطان پیدا کردیم و کشف کردیم فقط باید این را به زبان علم بیان کنیم.
و به دنیا ثابت کنیم و در دنیا کلیه پزشکان متخصصان و پرفسورهای درمان اعتیاد سرطان و کلیه بیماری‌های خاص بیان و نظریه علمی بیان کنند. اگر قرار باشد که این در دنیا پخش شود و ما هم در این سهیم باشیم و این در صورتی هست که سبد را حمایت کنیم و لژیون سردار را حمایت کنیم و اگر تعهدی دادم و تعهد خودم را عمل کنم شک نکنیم که تأثیرگذار هست و در هر گوشه‌ای از کره زمین این علم راه پیدا کند و اعتیاد درمان شود چه کسی سهیم است. کلیه کسانی در لژیون سردار و کنگره کمک مالی انجام دادن. آقای مهندس کنفرانس‌های زیادی در کشورهای مختلف داشتن و مقالاتی را ارائه دادن و کل دنیا این مقالات را مشاهده کردن. حالا این اتفاق افتاده و یک انسان درمان شده و از سرطان و بیماری لاعلاج درمان شده یقیناً من هم در این کار سهیم هستم؛ مثلاً در گل‌ریزان هرسال پولی که جمع می‌شود 20 درصد برای تحقیقات و 20 درصد برای کارهای دیگر انجام می‌شود که من هم سهیم هستم؛ که از جیب من و حساب من رفته تا برای انسان‌های دیگری خرج شود؛ یعنی ی کار علمی و تحقیقاتی و خرید وسایل علمی انجام می‌شود؛ و اتفاق بزرگ رقم می‌خورد که انسان‌ها از بیماری و اعتیاد رنج نبرند. ما در بهترین جای دنیا زندگی می‌کنیم (ایران) که سرزمینی هست بنام کنگره 60 که ما الآن ساکنین آن هستیم پس نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم. اگر بی‌تفاوت باشیم از این سرزمین خارج می‌شویم. پس از هر لحاظ بیاد آن را درک کنیم. اگر ما در یک کشور خارجی بودیم و الکلی و بودیم چگونه می‌توانستیم درمان شویم. ولی الآن در کنگره هم سیگار هم اعتیاد خود را درمان کردیم. تمام کمک‌هایی که انجام می‌دهیم و تمام‌کارهایی که انجام می‌دهیم شک نکنید که گم نمی‌شود. ه روزی به خود ما برگشت داده می‌شود. حتی اگر خودت هم نخواهی. الآن ما از اعتیاد خیلی فراتر رفتیم. درمان اعتیاد و سیگار مانند مگسی است که روی دست نشسته و ما با یک حرکت کوچک آن را دور می‌کنیم. الآن کارهای خیلی مهم‌تری در کنگره در حال انجام است. ما باید آگاه و هوشیار باشیم و پشت سر آقای مهندس حرکت کنیم. باید بدانیم که علم کنگره در هرجایی که باشید و کسانی که در آن سهیم هستند چه ازلحاظ درونی و بیرونی ب حال خوش می‌رسند.

عکاس و تایپ: مسافر رضا لژیون 7

ارسال کننده: مسافر محمود لژیون 14

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .