English Version
English

ما هر چیزی را بر اثر نور و انعکاس نور می‌بینیم

ما هر چیزی را بر اثر نور و انعکاس نور می‌بینیم

سلام دوستان زهرا هستم همسفر

ما باید هر چیزی را بر اساس معیار بررسی کنیم و بر مبنای آن تشخیص بدهیم و زندگی کنیم و باید ذهن خود را باز کنیم و بدانیم کجا هستیم، این مقدار که تحقیق کرده‌ایم توانسته‌ایم فقط پنج درصد از این جهان را بشناسیم و از بقیه آن اطلاعی نداریم.
انسان بعد از مرگ هم به حیات خود ادامه می‌دهد؛ بهشت و جهنم برای ما تمثیل است اما واقعیت دارد و درک و تصورش برای ما خیلی سخت است، بهشت یک تمثیل از آرامش و دوزخ، نماد رنج و سختی است، زمانی‌که می‌میریم حس‌های بیرون از کار می‌افتند و حس‌های درون‌مان شروع به کار کردن می‌کنند.
برای تشخیص درست یا غلط بودن گفته‌ها و نوشتارها باید خودمان فکر کنیم و از مطالب جلوتر باشیم تا به صحت و سقم آنها پی ببریم.
با مرگ، جسم از بین می‌رود اما ذهن از بین نمی‌رود، زیرا در کالبد دیگری است، زمانی‌که بدانیم با مرگ از بین نمی‌رویم و ادامه دار هستیم این در سرنوشت ما تأثیر می‌گذارد و نقش سازنده‌ای دارد و این حس است که ما را با جهان‌های دیگر وصل می‌کند نه تنها ما، بلکه تمام هستی بر مبنای حس کار می‌کنند؛ حتی کهکشان‌ها و کره زمین که حس آن، جاذبه می‌‌باشد و احساس هرچه خالص‌تر باشد جاذبه عمق بیشتری پیدا می‌کند، البته بر خلاف آن هم می‌شود.
ما هر چیزی را بر اثر نور و انعکاس نور می‌بینیم. سایه‌ی اول که جسم ما است، قابل دیدن است اما کالبد دوم قابل دیدن نیست مگر زمانی‌که در خودمان مسافری با تجربه شویم‌ و بعد از آن رؤیت سایه اول، موفق به دیدن سایه دوم می‌شویم.
مثلثی را در‌ نظر می‌گیریم که یک ضلع آن روح، نماد پاکی و خوبی و ضلع دیگر آن جن، نماد شیطانی و منفی و قاعده آن مثلث که نفس و یا خود ما هستیم می‌‌باشد‌؛ یکی ما را به بدی و دیگری به خوبی هدایت می‌کند در اینجا عقل بر مبنای نفس تصمیم می‌گیرد و اجرای آن با نفس ما می‌باشد.
مثلث عشق، حس جاذبه، سایه‌ها و حس در همه مشترک می‌باشد.
اگر در زندگی تحمل، تعمق و تفکر داشته باشیم می‌توانیم پیروز شویم.

ویراستاری متن: همسفر منصوره رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)

ارسال مطلب: همسفر محبوبه رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون دهم)

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .