English Version
English

مقالات علمی کلید ورود کنگره به دنیاست

 مقالات علمی کلید ورود کنگره به دنیاست

پنجمین جلسه از دوره‌ی چهارم لژیون سردار نمایندگی دانیال اهواز ویژه همسفران روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ با استادی همسفر ملیکا، نگهبانی پهلوان مرضیه و دبیری پهلوان مهوش با دستورجلسه " نقش کمک‌های مالی در دستاورد‌های علمی کنگره " رأس ساعت ۱۶ آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

ای دل مجنون و از مجنون بَتَر   مردی و مردانه کردی عاقبت
کاسه سر از تو پُر از تو تهی   کاسه را پیمانه کردی عاقبت
جان جانداران سرکش را به علم  عاشق جانانه کردی عاقبت
سالم دوستان ملیکا هستم همسفر در ابتدای امر از خداوند بزرگم سپاسگزارم که به من اجازه حضور در این جمع نور را داد، در وهله دوم از صاحب و استاد لژیون استاد سردار بی نهایت سپاسگزارم که اذن این را به من دادند که این جایگاه خدمتی را تجربه کنم و از شما عزیزان آموزش بگیرم، از نگهبان لژیون سردار خانم مرضیه عزیزم، از ایجنت محترم و بزرگوار خانم اعظم عزیز، از راهنمای عزیز و نازنینم خانم زهره که چراغ راه من و همیشه باعث دلگرمی من هستند و از تک تک شما عزیزان که اجازه دادید من در بین شما عزیزان حضور داشته باشم و امروز آموزش بگیرم، بی نهایت سپاس گزارم.

پیشاپیش ماه رمضان را به همگی تبریک می‌گویم. این ماه برای ما نویدبخش خیر هست و حال خوب خودمان و حال خوب زندگیمان را مدیون برکت این ماه و لطف خدا هستیم. دستور جلسه امروز نقش کمک‌های مالی در دستاورد‌های علمی کنگره است. خب وقتی من متوجه این دستور جلسه شدم شروع کردم به تحقیق کردن راجع به مقاله‌های علمی و من هر لحظه شگفت زده‌تر شدم. ما در کنگره خیلی چیز‌های عجیبی داریم که‌ امیدوارم من ملیکا قدر این چیز‌ها را بدانم. بیماری‌هایی که تا قبل از کنگره لاعلاج بودند.

ابتدا که از اعتیاد شروع شد که همه دنیا بر این باور بودند که اعتیاد قابل درمان نیست، ولی در کنگره درمان شد و بعد به سرطان و‌ ام اس رسید، خب من یک پرانتز اینجا باز کنم، ‌ام اس اصلاً چیست؟ چه نوع بیماری هست؟‌ ام اس یک بیماری خود ایمنی است، یعنی بدن سلول‌ها و اجزای مفید خود را دشمن قلمداد می‌کند و به آن‌ها حمله می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد، قبل از کنگره این بیماری کاملاً غیر قابل درمان بود و هیچ درمانی برای آن وجود نداشت، ولی با OT در کنار روش ابداعی جناب مهندس روش DST قابل درمان شد و دیگر لاعلاج نیست. خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی باکتری‌های اسید الکتیک موجود در DSAP که باعث شد توده‌های بدن سرطانی نشوند، از سرطان جلوگیری کرد و حتی آن را درمان کرد
و این بیماری هم برای ما قابل درمان شد.

خب این‌ها همه را ما مدیون لطف خدا، جناب مهندس، دی سپ، اوتی و روش دی اس تی هستیم که هرکدام از این‌ها دارد دنیای جدیدی را به روی ما باز می‌کند، فضای جدیدی را در دنیا دارد به خودش اختصاص می‌دهد و به نظر من مقالات علمی کلید ورود کنگره به دنیاست، کلید ورود به جهان است؛ کشور‌های دیگر از طریق همین مقالات علمی دیدگاه ما را و دستاورد‌های ما را متوجه می‌شوند و نسبت به آن خوب شناخت پیدا می‌کنند. وقتی صحبت از ساخت یک زمین می‌شود، همه می‌دانند که مبلغ و هزینه های که باید برای آن پرداخت بشود چقدر است و چقدر بابت آن هزینه می‌شود، ولی مقاله علمی حتی می‌تواند بیشتر از ساخت یک زمین هزینه بر باشد، چون یک سری تجهیزات، یک سری دستگاه‌های خاص، یک سری کیس‌های آزمایشگاهی می‌خواهد که حتی ممکن است در کشور خودمان موجود نباشد و به این جهت می‌تواند، خیلی برای ما پرهزینه باشد، و اینکه ما در کنگره وقتی که پولی را اهدا می‌کنیم،

البته در مقابل کاری که کنگره برای ما و برای زندگی ما کرده چیزی نیست و اصلاً قابل جبران نیست، ولی پولی که اهدا می‌شود در کنگره روشن است، روشن است که کجا خرج می‌شود، صرف چه چیزی می‌شود و هدف از خرج آن پول چیست، هر سال مهندس هدف کنگره را و برنامه‌ریزی کنگره را برای یکسال آینده مشخص می‌کند، روشن می‌کند و این را ما در کنگره فقط داریم.

فکر نکنم جای دیگر وجود داشته باشد که همچین برنامه‌ریزی دقیقی را داشته باشد و خیلی خوشحالم که من هم در این جمع عزیز و زیبا قرار دارم و می‌توانم ذر‌ه ای، قطر‌ه ای از این اقیانوس باشم و‌ امیدوارم که هیچ کدام از این اقیانوس بی‌بهره نمانیم و هر لحظه قسمت بیشتری از این اقیانوس را به خودمان اختصاص بدهیم، خوشحالم که با حتی ذر‌ه ای از کاری که ما انجام می‌دهیم بیماری لاعلاجی، مقاله جدیدی به دست همه جهانیان می‌رسد و ما مقداری در آن سهیم هستیم و این قطعاً شروع ماجراست و نغمه خوش بهار است. خیلی ممنون که اجازه دادید در این جایگاه خدمت کنم. متشکرم.

عکاس :مرزبان خبری همسفر الهام

تهیه و تایپ گزارش:پهلوان همسفر مهوش رهجو راهنما همسفر فرزانه(لژیون9)

ویراستاری و ارسال :همسفر فروغ رهجو راهنما همسفر مریم (لژیون11)

همسفران نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .