English Version
English

اردوی درختکاری - همیسفران آقا نمایندگی پرستار

اردوی درختکاری - همیسفران آقا نمایندگی پرستار

پنجشنبه 1402/12/17، همسفران آقا شعبه پرستار و آکادمی با حضور در ساختمان سیمرغ و صرف صبحانه، مشغول تهیه و بسته بندی صبحانه و میان وعده برای اردوی درختکاری کنگره 60 شدند:

و اما جمعه 1402/12/18، همسفران آقا نمایندگی پرستار با حضور در منطقه جاجرود، اردوی سالانه درختکاری کنگره 60 برگزار گردید.

در روز درختکاری پس از صرف صبحانه در طبیعت، افراد به صورت فردی و گروهی اقدام به انتقال نهال‌های تهیه شده به محل مورد نظر برای کاشت آنها کردند. سپس با فراهم نمودن فضایی برای قرار دادن نهال‌ها در زمین، کاشت آنها انجام شد.

ساکنین: اگر ما خواستیم به زمین برویم توصیه‌ای برای ما ندارید؟

جانشین: در زمین زندگی کنید و بگذارید دیگران هم زندگی کنند. هر چه بر خود نمی‌پسندید، بر دیگران هم روا مدارید. در زمین به طبیعت، گیاهان، جانوران و سایر انسان‌ها خسارت وارد نکنید. زمین را آلوده نکنید، آب را لجن‌آلود نکنید. دیگران قبل از شما کاشتند و شما خوردید، بایستی شما هم بکارید تا دیگران بخورند.

توصیه آخر من برای آبادانی زمین و محیطی پاکیزه و سالم برای خودمان این است که همه ساله یک درخت بکارید -از هر نوع که باشد و در هر کجا که بروید- تا شاید ذره‌ای از فرمان در آخر امر، امر اول اجرا می‌شود را با بزرگ شدن درختانی که خود کاشته‌اید رویت کنید.

تایپ،ویراستاری و بارگزاری: خدمتگزاران سایت شعبه پرستار-همسفران آقا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .