English Version
English

مصاحبه با اعضای نمایندگی دنا در اردوی درختکاری

مصاحبه با اعضای نمایندگی دنا در اردوی درختکاری

مصاحبه با اعضای نمایندگی دنا در اردوی درختکاری
صبح روز جمعه هجدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ اعضای نمایندگی دنا در محل شهرک سروستان اقدام به کاشت نهال نمودند در این حین از تعدادی اعضای نمایندگی مصاحبه به عمل آمد که توجه شما را به آن جلب می‌نمایم.

ضمن معرفی خودتان شما به عنوان ایجنت نمایندگی دنا چه پیامی در رابطه با روز درختکاری برای رهجویان این نمایندگی دارید؟
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه، حشیش تخریب بیش از ۵ سال مدت، ۱۲ ماه سفر کردم به کمک راهنما محترم آقای مجید اعتباریان به روش DST دارو  درمان OT رهایی از اعتیاد ۹ سال در ادامه سفر سیگار انجام دادم رهایی از دام سیگار ۸ سال و چند ماه.
ابتدا تشکر می‌کنم از بچه‌های سایت که این وقت را در اختیار بنده قرار دادند پیامی که برای روز درختکاری دارم در واقع این است که، یکی از رسم‌هایی که در کنگره و یکی از وادی‌ها را به مرحله اجرایی می‌گذاریم و با اجرا کردن این وادی در واقع به طبیعت احترام می‌گذاریم و در نهایت طبیعت به انسان‌ها احترام می‌گذارد این روز برای کنگره قابل احترام است و پیام من به عنوان ایجنت این است که یکی از قوانین هستی را به اجرا می‌گذاریم و این قانون از کاشت درخت شروع می‌شود و با آبیاری و نگهداری از آن ادامه دارد و این ارتباط دو طرفه است بین انسان و طبیعت این رسمی است که در گذشته بوده و یک مقدار به فراموشی رفته ولی در سیستم کنگره این رسم در حال احیا شدن است امیدوارم بتوانیم این رسم را ابتدا از خودمان و در ادامه به انسان‌های دیگر انتقال دهیم خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.

پس از معرفی خودتان بفرمایید شما تا بحال در چند دوره از اردوهای درختکاری شرکت نموده اید و آیا خاطره ای از اردوهایی که شرکت کرده‌اید به خاطر دارید؟
سلام دوستان ابراهیم هستم یک مسافر
تخریب ۲۵ سال ، ۱۱ماه و ۱۱روز به روش DST و داروی OT به راهنمایی آقا سعید سفر کردم رهایی ۵سال و دو ماه و در ادامه سفر سیگار داشتم به راهنمایی سعید رهایی ۴سال و ۹ماه، رشته ورزشی دارت.
اردوی امسال ششمین دوره اردو هست که بنده افتخار حضور در آن داشته‌ام، چون بنده از ابتدای حضورم در کنگره سعی کردم هر کجا جشنی یا مراسمی بود که اجازه حضور در آنها را داشتم حضور داشته باشم و به همین خاطر از اولین سال حضورم تا کنون که ۶سال است در تمامی اردوهای درختکاری بوده ام. ما در سیستم کنگره الگویی چون مهندس را داریم و با توجه به اینکه در پایان وادی دوازدهم آقای مهندس موضوع درختکاری را مطرح کرده اند ما هم در این اردوها شرکت می‌کنیم زیرا ما بعد از رهایی باید برای جبران خسارت‌ها سالیانه یک عدد درخت بکاریم و از آن نگهداری کنیم .ما باید این موضوع را درنظر داشته باشیم که شخص آقای مهندس طبق صحبتی که با آقای بیل ویلیام هفته گذشته داشتند خودشان امسال ۵۰۰ عدد درخت کاشته اند در نتیجه ما هم باید باکاشتن درخت سعی کنیم کمکی به ساختار طبیعت بکنیم
تمام اردوها و مراسمات کنگره سرشار از خاطره هست چرا که در چنین مراسماتی بحث کارگاه‌های آموزشی نیست و یه جو دوستانه تر و صمیمی تری وجود داره و به همین دلیل سرشار از انرژی و خاطره هست اما در یکی از اردوهای سنوات گذشته که بنده حضور داشتم در حاشیه جاده کوهپایه بود و دیده بان محترم اصغر آقا با منابع طبیعی هماهنگ کرده بودند بعد از اتمام درختکاری بچه ها یه جمع خودمانی دور هم داشتیم و به اصطلاح آهنگ و حرکات موزون توسط بچه ها انجام شد و بخاطر دارم که در همان اردو دو نفر از هم لژیونی های بنده که تنها قصد رها شدن از مواد را داشتند و دائما عنوان می‌کردند بعد از رهایی می رویم دنبال کار و زندگیمان با دیدن آن شور و حال و جرقه ای که در آنها زده شد آن دو نفر ماندگار شدند و در حال حاضر خدمتگزار هستند و این برای من خاطره ای بسیار خوش ار اردوهای درختکاری هست.
در  پایان از کلیه خدمتگزاران سایت که در صور پنهان کنگره در حال خدمت می باشند تشکر فراوان دارم.

ضمن معرفی خودتان، شما به عنوان یک راهنما در کنگره برای ما بگویید تا به حال چند دوره درختکاری در کنگره برگزار شده و دلیل برگزاری اردوی درختکاری چه می‌باشد؟
سلام دوستان حمید هستم یک مسافر.
آنتی ایکس مصرفی شیره، تریاک، متادون مدت تخریب ۱۸ سال، مدت ۱۱ ماه و ۲۳ روز سفر کردم به راهنمایی استاد عزیزم حسین آقا در حال حاضر هم ۴ سال و ۹ ماه هست که آزاد و رها هستم ورزش در کنگره والیبال و شنا.
من فکر می‌کنم که ۱۲ دوره مراسم درختکاری در کنگره برگزار شده است دلیل اصلی این مراسم طبق آموزش‌هایی که در کنگره می‌بینیم این است که  یکی از معضلاتی که هر مصرف کننده در مسیر زندگی خودش به وجود آورده است این است که به غیر از زندگی خودش که با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو بوده است در جامعه و طبیعت هم تاثیرگذار بوده یک سری خسارت‌هایی را به وجود آورده است که هم به خودش، جامعه و طبیعت خسارت وارد کرده است.مصرف کننده بعد از اینکه در کنگره احیا می‌شود و در واقع زندگی خودش را به سمت ایده‌آل‌های خودش هدایت می‌کند؛ بعد از آن باید از جامعه و طبیعت جبران خسارت نماید. یکی از موضوعاتی که در کنگره اتفاق می‌افتد همین هست که به واسطه اشتباهاتی که من مسافر در طول مصرفم انجام داده ام باید بتوانم از طبیعت جبران خسارت داشته باشم در جایی می‌خواندم جناب آقای مهندس می‌فرمایند یک نخ سیگاری که  شخص استفاده می‌کند و آن را روی زمین می‌اندازد تا شعاع یک متر زمین مسموم می‌شود و هیچ رویشی در آن مکان اتفاق نمی‌افتد اگر حساب بکنیم یک مصرف کننده مثل من چه تخریب‌هایی در جامعه و طبیعت وارد کرده اند کاری که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم شاید خیلی کم باشد.

درختان ریه‌های زمین هستند و بحث تنفسی زمین را بر عهده دارند در حال حاضر وضعیت زمین و طبیعت آن شرایط ایده آلی که باید داشته باشد را ندارد. حال اگر این کاری که کنگره ۶۰ انجام می‌دهد حالت سراسری به خود بگیرد و همه انسان‌ها آن را انجام دهند و برای طبیعت ارزش قائل شوند و بحث درختکاری و بیابان زدایی را انجام دهند و یا اینکه حداقل به طبیعت که می‌روند خسارت جدیدی وارد نکنند قطعاً خیلی در روند بهبود طبیعت تاثیرگذار می‌باشد.
انشاالله که همه ما بتوانیم در این مسیر بهترین حرکت را داشته باشیم.

لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان حسن هستم مسافر
آخرین آنتی‌ایکس تریاک تخریب بیش از ۵ سال رهایی یک سال.
لطفاً از حس و حالتون نسبت به شرکت در اردوی درختکاری برایمان توضیح دهید.
خیلی حس و حال خوبی دارم امروز یکمین سال رهاییم هست مصادف شده با روز درختکاری که از این روز عزیز به عنوان یک نشانه خوب می شود استفاده کرد واقعاً روز درختکاری سال قبل همیشه در ذهن من ماندگار شد و همیشه به نیکی و شادی از آن یاد می‌کنم.



ضمن معرفی خودتان بفرمایید با توجه به اینکه شما جزء اولین افراد خدمتگزار نمایندگی بوده اید تا کنون چند دوره درختکاری در نمایندگی دنا برگزار گردیده است و آیا مکان آنها را بخاطر دارید و پیام شما به دیگر رهجویان چیست؟
سلام دوستان ابراهیم هستم یک مسافر تخریب، تریاک و شیره، به روش DST و داروی OT با راهنمایی اصغر بمدت ۱۵ ماه و ۲۵ روز سفر کردم، رهایی ۹ سال و ۱۱ ماه و در ادامه سفر سیگار داشتم به راهنمایی منصور، رهایی از نیکوتین ۷سال، ورزش در کنگره والیبال .
تا جایی که بنده حضور ذهن دارم امسال سومین دوره درختکاری در شهرضا می باشد که یک دوره آن در منطقه سروستان و دومین دوره هم در منطقه خمینی آباد بود و امسال هم مجددا در منطقه سروستان می باشد.
پیام بنده به دیگر رهجویان این است که تمام کارهای کنگره بصورت الگویی می باشد بنابراین ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که الگوی مناسبی برای آیندگان باشیم و باید سعی کنیم به ازای هر سال رهایی یک درخت بکاریم تا اینکه هم کمکی به محیط زیست نموده باشیم و هم اینکه تا حدی خساراتی که تا بحال وارد کرده بودیم را جبران کنیم.
و در آخر از تمامی خدمتگزاران سایت تشکر می‌کنم.



به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر، آخرین آنتی ایکس تریاک، مدت ۱۰ ماه ۵ رور سفر کردم به راهنمای حسن آقای جورکشان الان هم به شکر خدا ۲ سال و ۸ ماه است آزاد و رها هستم.
 ما بعنوان یک رهجوی گنگره در قبال  درختی که  می‌کاریم چه  وظیفه ای داریم؟
به نظر  من  همانطور که کاشتن درخت مهم است، مراقبت و رسیدگی به آن مهم تر هچاست باید مثل  بچه کوچک که نیاز به مراقبت دارد از آن محافظت کنیم تا رشد کند و به ثمر بنشیند حتما باید در مواقع لازم آبیاری شود تا سرسبز و شاداب باشد ممنون.



در ابتدا خودتان را معرفی نموده و بفرمایید تا به حال چند دوره در ارودی درختکاری نمایندگی شهرضا شرکت کرده اید و اگر از مراسم درختکاری خاطره‌ای دارید برایمان تعریف کنید.
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره، ۱۱ ماه و ۲۴ روز سفر کردم در حال حاضر به راهنمایی ایجنت محترم حسین آقا و با دستان پر توان آقای مهندس ۸ سال و سه ماه است که از دام اعتیاد آزاد و رها هستم، رهایی از نیکوتین ۶ سال و ۸ ماه، نام راهنما حسن آقا رشته ورزشی دارت و شنا.
ابتدا تشکر می‌کنم از همه دوستان زحمتکش در گروه سایت من در اردوی درختکاری خاطرات زیادی دارم با امسال ۳ سال است که در کنگره شهرضا شعبه دنا حضور دارم و برای درختکاری حاضر هستم یادم هست یک زمانی با آقای منصوری رفتیم نصرآباد جرقویه درخت کاشتیم و الان درخت‌ها همه بزرگ شده‌اند و مردم دارند از آنها استفاده می‌کنند این درختکاری یک پیام است برای عموم مردم به خصوص بچه‌های کنگره که هر چیزی کاشتند همان چیز را برداشت می‌کنند و به دست می‌آورند از قدیم گفتند دیگران کاشتند و ماخوردیم ما هم می‌کاریم تا دیگران بخورند، سال‌های قبل خیلی از دوستان در کنار ما بودند ولی الان نیستند و سفرشان تمام شد و رفتند و از اینکه دور هم هستیم و درخت می‌کاریم خیلی خوشحالم از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید ممنونم.

باتشکر از گروه مصاحبه پارک ملت شهرضا.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .