English Version
English

سرمایه گذاری‌ عاقلانه!

سرمایه گذاری‌ عاقلانه!

دهمین جلسه از دوره سوم سری جلسات خصوصی لژیون سردار همسفران آقا، نمایندگی پرستار؛ به استادی مرزبان همسفر مهراب، نگهبانی همسفر مهرداد و دبیری موقت همسفر سجاد با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دست آوردهای علمی کنگره ۶۰» روز پنجشنبه 10 اسفند۱۴۰۲ راس ساعت12:30 آغاز به کار‌ کرد.


خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان مهراب هستم همسفر.
زمانی که پدرم مصرف کننده بود هزینه بسیار زیادی برای خرید مواد می‌کردند، الآن که درمان شده‌اند چه دلیلی می‌تواند وجود داشته باشد که من آن پول را در درمان دیگران هزینه نکنم؟ چرا درجایی که  مسافرم درمان شده است من نباید آن فردی باشم که پس از درمانش خدمت را با خدمت پاسخ می دهد؟
با دوستم راجع به پرداخت عیدی محل کار صحبت می‌کردیم. از من پرسید با عیدی‌ات می‌خواهی‌ چه کاری را انجام دهی؟ آیا می‌خواهی تلفن جدید بخری یا می‌خواهی کار دیگری با آن انجام دهی؟
به او گفتم: می‌خواهم در یک کاری سرمایه‌گذاری کنم و بعدا از آن استفاده کنم. ادامه داد آیا سرمایه‌ات برمی‌گردد؟ گفتم بله‌ برمی‌گردد. پرسید: آیا تضمینی دارد؟ گفتم بله  تضمین دارد! صد البته از نظر من لژیون سردار اینگونه است.
از طرفی زمانی که فعالیت‌های کنگره را در زمینه درمان سرطان، ام اس و اعتیاد مشاهده می‌کنم؛ متوجه می‌شوم که  دلیلی وجود ندارد که من  در این کار شریک نشوم. از طرفی خوب می‌دانم این علمی‌‌است که می‌تواند به من و خانواده‌ام و آیندگان که ممکن است دچار این مشکلات شوند و حتی افراد بیمار  حال حاضر کمک شایانی کند. و مشخص است که کنگره مسیر خود را  می‌رود و قطعا به نتایج خوبی در حوزه درمان بیماری‌ها خواهد رسید. بایستی بدانم این من هستم که می‌توانم انتخاب کنم که در این امر شریک باشم!

 

اگر بخواهید بدانید که کنگره در چه زمینه‌هایی در حال فعالیت است به راحتی می‌توانید در سایت آنها را پیدا کنید که از جمله: ساخت دانشگاه کنگره شصت در قشم، همکاری و تحقیقات با دانشگاه‌های بین المللی همچون استند فورد می‌باشد. این فعالیت‌های بشر دوستانه هزینه‌های زیادی دارد  اما کنگره تماماً روی پای خودش استوار است و از هیچ ارگانی کمکی دریافت نمی‌کند و این هزینه توسط خود اعضا تامین می‌شود.
نکته دیگری که می‌توان به آن توجه داشت این است که آقای مهندس در هر چیزی که دیگران را به آن توصیه می‌کنند؛ اولین نفر خودشان آن را انجام داده‌اند. همانطور که شاهد این موضوع در حضور ایشان در لژیون سردار، پهلوانی و نشانی در بی‌نشانی هستیم. هدف من برای شرکت در گلریزان امسال و اعلام دنور شدن، آن بود که بدانم در کنگره چه می‌کنم و این هدف را از سخن به مرحله عمل در بیاورم و بخشی از ضد ارزش‌های وجودم را از دست داده و آن را تبدیل به ارزش کنم. مطلب دیگر این است که در لژیون سردار آموزش می‌گیرم که یکسری چیزها هم می‌بایست از من گرفته شود و نمی‌شود که همیشه چیزی به من داده شود.
تایپ و بارگذاری: همسفر دانیال
ویراستاری: همسفر سجاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .