English Version
English

الهام از رمضان

الهام از رمضان

جلسه دوم از دوره بیستم کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ نمایندگی پاکدشت، با استادی راهنمای محترم مسافر محمد ، نگهبانی مسافر میلاد و دبیری مسافر پوریا با دستور جلسه الهام از رمضان شنبه 12 اسفند 1402 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم مسافر
دستور جلسه امروز الهام از رمضان است. هر مجموعه‌ای یک مبدأ را جشن می‌گیرند. ما سفرمان را جشن می‌گیریم، و مجموع کنگره، ماه رمضان را جشن می‌گیریم. در ماه رمضان روش DST الهام گرفته شد و به‌نوعی می‌توانیم شروع کنگره بگوییم. در ماه رمضان دوستان از صبح برای پخت‌وپز آماده می‌شوند تا افطار در کنار همدیگر در شعبه باشیم. امسال یک هفته قبل و یک هفته بعد از تعطیلات عید نوروز ماه رمضان داریم و انرژی و لذت خوبی در این ماه وجود دارد. گلریزان ماه رمضان را از امروز شروع می‌کنیم و کسانی که دوست دارند می‌توانند مشارکت کنند. آقای مهندس در این ماه زبان بدن هستی را کشف نمودند و این زبان فقط برای انسان نیست، کل هستی از این روش استفاده می‌کند و نتیجه می‌گیرد. افرادی در کنگره در زمانی و طی آداب و رسومی یک هدفی را دنبال می‌کنند. این اشخاص ریتم و زبان بدن را آموخته‌اند و نتیجه‌های خوبی را می‌گیرند البته به‌شرط این که طبق آن آداب و رسوم انجام بشود. در کنگره ما اصلاً از نظر دینی به این مسائل نگاه نمی‌کنیم حتی برداشت‌هایی که از کتاب شریف می‌شود استفاده‌هایی برای اعتیاد دارد. در ماه رمضان هم دیدگاه دینی نداریم، در شعبه‌های دیگر افراد با ادیان‌های مختلف وجود دارد و آن‌ها هم از ماه رمضان استفاده می‌کنند، این اشخاص قبل از ورود به کنگره اصلاً اعتقادی به این موضوع ندارند و زمانی که در کنگره در مورد این مطالب آموزش می‌گیرند در این راه می‌آیند و استفاده می‌کنند. آقای مهندس در رابطه با این ماه نکاتی را بیان کردند، که سفر اولی‌ها در این ماه از سیگار کشیدن پرهیز نمایند ما یک ان جی او خصوصی هستیم باید بیشتر دقت کنیم.


خلاصه سخنان راهنمای مسافر ابوالفضل:
ابوالفضل زمانی وارد لژیون شد، خیلی خوب سفر کرد و همیشه گوش به فرمان بود. ابوالفضل اضافه‌وزن هم داشت و چند ماهی که از سفرش گذشت متوجه شدم که وزن کم کرده است اما به خاطر پله‌های درمان خیال کردم طبیعی است تا این که یک روز با دفترچه‌ای آمد و گفت که طبق دستورالعملی که آقای مهندس گفته‌اند، وزن کم کرده‌ام و قبل از این‌که راهنما بشود لژیون جونز را تشکیل داد.
خلاصه سخنان مسافر ابوالفضل:
سلام دوستان ابوالفضل هستم مسافر

من از هشت‌سالگی روزه می‌گرفتم و از دوازده‌سالگی شروع به مصرف تریاک کردم. در ماه رمضان از افطار تا موقع سحر مصرف می‌کردم. همیشه از خداوند درخواست یک زندگی سالم را می‌کردم تا این که این اذن به من داده شد. دوستان سفر اولی باید خواسته داشته باشند تا به درمان برسند و راهنما فقط راه را به شما نشان می‌دهد.

عکاس: مسافر احمد لژیون 4

تایپ و ارسال کننده: مسافر محمود لژیون 14

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .