English Version
English

عشق، عقل و ایمان

عشق، عقل و ایمان

جلسه نهم از دوره اول لژیون آموزشی کنگره ۶۰ لژیون بوئین‌زهرا با استادی راهنما مسافر عبدالله و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " وادی سیزدهم و تأثیر آن روی من " جمعه 27 بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
دستور جلسه امروز وادی سیزدهم است. عنوان وادی سیزدهم این است که پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. وقتی یک تازه وارد وارد شعبه می‌شود با تابلو‌هایی مواجه می‌شود که بر روی آن‌ها عنواین وادی‌ها نوشته شده و همچنین تابلو‌های نقاشی را مشاهده می‌کند که هر کدام دارای مفهموم خاصی هستند؛ وادی‌ها چراغ‌هایی برای ما هستند که بتوانیم جهان بینی خود را تغییر دهیم. من اگر به کنگره بیایم و فقط داروی خود را کم کنم به درمان نمی‌رسم و در بهترین حالت فقط به ترک می‌رسم و هر لحظه احتمال بازگشت من به مواد مخدر می‌باشد. در کنگره ۶۰ ما به درمان می‌رسیم؛ یعنی علائم بیماری از بین می‌رود و این خیلی مهم است. اگر ما بخواهیم به تعادل برسیم باید سه ضلع درمان را همزمان پیش ببریم. در صورتی که به درمان برسیم دیگر با دیدن مواد و افرادی که با آن‌ها نشست و برخواست داشتیم، حالمان خراب نمی‌شود. در کنگره ۶۰ این اعتقاد وجود دارد که اگر شما در انبار مواد باشید به راحتی و بدون وسوسه‌ای می‌توانی در آنجا بخوابی. برای مثال می‌گویند که مواد مانند آهن ربا است و اگر به درمان برسید باید جنس خود را تغییر دهید تا جذب آن نشوید. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما در مسیر کنگره باشید. در وادی سیزدهم می‌گوید که شما باید از یک انسان مصرف‌کننده به یک انسان سالم تبدیل شوید و این تبدیل ذره ذره اتفاق می‌افتد. هیچ کدام از ما به یکباره معتاد نشدیم که بخواهیم به یکباره درمان شویم. در پیام بهترین آمده است که اکثرانسان‌ها تصور می‌کنند بهترین راه کوتاه‌ترین راه است و می‌خواهند به یکباره مواد را کنار بگذارند. کنگره ۶۰ ثابت کرده است که حداقل زمان برای درمان ۱۰ ماه است.

برای شروع درمان ما حتماً باید در جلسات حضور داشته باشیم و سی ید بنویسیم، رهجویی که سی دی ننویسد حالش خوب نمی‌شود. آن چیزی که تفکر و جهان بینی ما را تغییر می‌دهد، همین سی دی نوشتن است. در وادی سیز دهم در مورد انسان‌های تک بعدی صحبت می‌کند؛ تک بعدی‌ها انسان‌های مصرف‌کننده هستند و در یک بعد جلو ‌می‌روند؛ برای مثال انسان‌هایی که دنیا را فقط بر اساس مادیات می‌بینند و هدفی از پول جمع کردن ندارند و به همین صورت یک مصرف‌کننده تمام فکرش فقط موادش است. در این وادی می‌گوید که اگر شما می‌خواهید از یک انسان تک بعدی تبدیل به یک انسان دو بعدی شوید، احتیاج به یک مثلث دارید و اضلاع این مثلث عشق، عقل و‌ایمان است. در مورد عشق مثالی که برای یک رهجو می‌توان گفت این است که یک رهجو باید عشق به کنگره و راهنما داشته باشد و حتی به داروی خود عشق داشته باشد و با آن صحبت کند. در مسأله‌ایمان، ‌ایمان به کنگره، دارو و‌ایمان به خودتان باید داشته باشید و همپنین فرمان عقل را اجرا کنید؛ برای یک سفر اولی فقط باید درمانش در اولویت باشد. باید بین کار و کنگره، کنگره را انتخاب کنید و بدانید که درمان هزینه دارد. من خودم در سفر اول به فرمان راهنمایم عمل کردم و یک سال مغازه خود را اجاره دادم و حتی در سفر دوم هم به امر راهنمایم یک سال دیگر این کار را کردم. در سفر اول عقل یک رهجو نمی‌تواند او را به درمان برساند بلکه باید با عقل راهنمای خود حرکت کند. زمانی که این مثلث درست کار کند، شما می‌توانید به انسان دو بعدی تبدیل شوید و بدون مواد به زندگی خود ادامه دهید.

لژیون یکم نمایندگی بوئین زهرا

تایپ و تنظیم: مسافر محمدرضا

نمایندگی بوئین زهرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .