English Version
English

D.sap داروی درمان اکثر بیماری‌ها است (نمایندگی شیروان)

D.sap داروی درمان اکثر بیماری‌ها است (نمایندگی شیروان)

چهاردهمین جلسه از دوره دوم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی شیروان، با استادی ایجنت محترم آقا محمد، نگهبانی مسافر سمیرا و دبیری مسافر نجمه، با دستور جلسه "D. sap " روز شنبه ٦ خرداد ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار نمود‌.

سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
خیلی خوشحالم که امروز در کنار شما هستم. امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم. در مورد دستور جلسه امروز، D مخفف دژاکام و sap به معنی عصاره است. یعنی همان عصاره سیب که آقای مهندس درست کردند. این دستور جلسه دو سال است که به دستور جلسات سالیانه کنگره ۶۰ اضافه شده است.
ما در نوشتارها می‌گوییم؛ کنگره ۶۰ تشکیلات تحقیقاتی مستقلی است که به منظور رهایی مصرف کنندگان خواستار رهایی تشکیل شده است. حکایت از جایی شروع شد که در کنگره درمان اعتیاد با روش Dst شکل گرفت که همه از آن استفاده می‌کنیم. آنچه به دنبال درمان اعتیاد آمد، درمان سیگار بود، این هم دومین لطفی بود که از طرف خداوند و از طریق اقای مهندس شامل حال ما شد. فرضیه ایکس که مطرح شد؛ یعنی درمان با روش Dst و با استفاده از داروی OT، در حال حاضر تحقیقاتی در این زمینه در حال انجام است. درمان سرطان‌ها و بیماری‌های مختلف حرکت دیگری بود که در کنگره انجام گرفت. لژیون تغذیه سالم نیز به دنبال آمد، که امروز در شیروان استارت خورد.
موهبت دیگری که آقای مهندس می‌گویند خیلی اتفاقی نصیب ما شد، بحث D. Sap است. این ماده را هم می‌توانیم بگوییم سرکه سیب هست و هم بگوییم سرکه سیب نیست. چون سرکه‌های سیب بازاری شاید طی  ٢ يا ٣ ماه تولید شوند، با سیب‌هایی که از درخت افتاده‌اند. ولی D. SAP در فرایند خاصی از سیب‌های تازه که از درخت چیده شده تولید می‌شود، و طی فرایندی خاص، در مدت زمان یک سال به عصاره سیب تبدیل می‌شود.
D.sap داروی درمان اکثر بیماری‌ها است. مهمترین کاربردی که دارد، برای درمان یبوست است. من زمانی که سفر اول بودم، درمان با تریاک انجام می‌شد که بیشتر مشکل یبوست ایجاد می‌کرد. اکثر مسافرانی که می‌آمدند، درگیر یبوست می‌شدند. آن موقع راهنماها یکسری پودرهایی درست می‌کردند که داخلشان گل محمدی بود، ولی زیاد تاثیر نداشت.
پس بیشترین  کاربرد D. SAP برای رفع یبوست است، که می‌توانید آن را از نشریات تهیه کنید. زمانی که بحث کرونا پیش آمد، می‌گفتند کرونا ریه را درگیر می‌کند و از بین می‌برد. نگاه آقای مهندس این بود که ما باید عملکرد جسم و ویروس را بدانیم. با شناختی که از ویروس و جسم انسان داشتیم، باتوجه به خاصیت ضدویروسی و ضد التهابی، از D. SAP به عنوان دارویی برای درمان کرونا  استفاده کردیم، که بهترین نتیجه را گرفتیم و توانستیم این بیماری را شکست بدهیم.

تایپ: مسافر نجمه- نمایندگی شیروان
ویرایش: کمک راهنما مسافر ناهید- نمایندگی شیروان
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .