English Version
English

من در ایران و در کنگره‌ای هستم که شیشه درمان دارد، صرع درمان دارد، سرطان درمان دارد و....(نمایندگی یاس)

من در ایران و در کنگره‌ای هستم که شیشه درمان دارد، صرع درمان دارد، سرطان درمان دارد و....(نمایندگی یاس)

اولین جلسه، از دوره پنجاه و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی _خصوصی کنگره ۶۰، ویژه خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی یاس، با استادی خانم مونا دبیر شورای اسیستانت ها، نگهبانی مسافر وجیهه و دبیری همسفر سحر، با دستور جلسه «D.SAP» روز شنبه مورخ ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان مونا هستم یک مسافر.

هفته گذشته هم دستور جلسه، راجع به D.SAP بود. این هفته هم راجع به D.SAP می‌خواهیم صحبت کنیم، درواقع هرچقدر راجع به آن صحبت شود، باز کم است. چون آن‌قدر مسائل و مشکلات را حل کرده و در حال حل کردن هست که ما می‌توانیم چندین جلسه هم راجع به تجربیات خودمان صحبت کنیم تا همه اعضا آگاه شده و بتوانند از این قضیه استفاده مفید داشته باشند.امروز ما در مورد دو موضوع صحبت می‌کنیم. ابتدا راجع به D.SAP  و در ادامه مراسم تودیع و تقدیر از ایجنت دوره قبل، خانم آسیه عزیز و مراسم معرفی و پیمان ایجنت جدید، خانم فاطمه را در کنار هم برگزار می‌کنیم.

در یکی از جلسات گفتم که من خیلی احساس خوشبختی می‌کنم که در کنگره هستم. زیرا خیلی چیزها کنگره به من داد؛ اما همیشه پشت من، بابت وجود دو ماده جادویی و حیاتی که کنگره در اختیارمان قرار داده، یعنی D.SAP و OT، قرص و محکم است.این عصاره واقعاً درمان‌کننده تمامی مسائل و مشکلات روحی و روانی اشخاص است که به تجربه ثابت‌شده است و تنها به گفتن و حرف نیست. این‌ها همه به‌صورت عملی روی انسان‌ها و حیوانات آزمایش‌شده و هم اینکه ما به عینه مشاهده کردیم. اصلاً قبل از اینکه این آزمایش‌ها و مشاهدات انجام بگیرد و به‌صورت کتبی از طریق آزمایشگاه‌ها ثبت شود، ما به عینه روی خود و دوستانمان مشاهده نموده و دیدیم چه نتایج شگفت‌انگیزی دارد.

جناب مهندس هم همراه همکاران و پزشکانی که در رابطه با این قضایا مساعدت داشتند، تصمیم گرفتند که این مراتب را با جامعه پزشکی هم در میان گذاشته و ازآنجا شد که آزمایش‌ها انجام گرفت. روی موش‌ها تست شد، روی انسان‌ها هم انجام‌شده بود و نتایج آزمایش‌ها را فرستادند. در این دو یا سه سال اخیر، کنگره یک رشد بسیار بزرگی درزمینهٔ علوم پزشکی و روانی به دست آورد.

به قول آقای مهندس، ما می‌دانستیم D.SAP و OT بسیار عالی است، اما این دانستن و آگاهی نسبت به مزایای این دو ماده حیاتی، فقط مختص کنگره و اعضای آن بود، در بین مسافران و همسفران به این ایمان کامل هم رسیدیم؛ اما باید یک جایی این علوم پایش را فراتر می‌گذاشت و درواقع خواست آقای مهندس این بود که کنگره جهانی بشود. چه چیز کنگره جهانی شود؟ متد کنگره، علوم کنگره، آموزش‌ها و متون کنگره، نوشتارها و تجربیات کنگره...و آن دارویی که می‌تواند کمک‌کننده باشد برای حل مسائل و مشکلات.

آقای مهندس بارها گفته‌اند: ما زمانی می‌توانیم موفق عمل بکنیم و می‌توانیم حرفی در دنیا و جهان داشته باشیم و از مرزها عبور کنیم که بتوانیم در دانشگاه‌ها با سند و مدرک صحبت کنیم. سند و مدرک ما هم نمونه‌های آزمایشگاهی است که این کار انجام شد و هزینه‌هایی دربرداشت. وقت و زمان برد، نیروی انسانی بسیاری ازجمله پزشکان و دوستان آقای مهندس کمک کردند و در راس، استاد راهنما در این زمینه خودشان بودند و خیلی موفقیت‌آمیز بود.

همان‌طور که در کارگاه روز چهارشنبه شنیدید و در سی دی‌ها هم صحبت شده و حتماً از زبان کمک راهنمایان شنیده‌اید، جدیدترین متدی که پذیرفته شد، متد درمان شیشه با روش DST و شربت اپیوم تینکچر بود. این مقاله پذیرفته شد و برای دانشمندان خارج از کشور بسیار شگفت‌انگیز بود. این مطلب در یک مجله آمریکایی به چاپ رسید.شاید بعضی‌ها که تازه آمده‌اند، زیاد متوجه نشوند؛ اما کمی که فکر می‌کنیم و به دور و اطرافمان نگاهی می‌اندازیم و به علوم کنگره می‌اندیشیم، واقعاً جای بسیار شکر دارد که درب کنگره به روی ما باز شد و باید قدر بدانم که من کجا پا گذاشته‌ام.من در ایران و در کنگره‌ای هستم که شیشه درمان دارد، صرع درمان دارد، سرطان درمان دارد، ام‌اس درمان دارد، کرونا درمان دارد.

ما به‌راحتی و آسانی و با نازل‌ترین قیمت یعنی با یک شیشه D.SAP (دی سپ) باقیمت 25 هزارتومان ویروس کرونا را از بین می‌بردیم و درمان می‌شدیم و دلمان قرص بود، مطمئن بودیم نمی‌میریم و خانواده‌مان سلامت است، و ترس از دست دادن آن‌ها را نداشتیم. D.SAP واقعاً برای من قوت قلب بود و هم چنان هم هست.

D.SAP و OT بر هر درد بی‌درمان دواست و ایمان کامل دارم به این جمله‌ای که می‌گویم، چون به عینه دیدم. در تهران، در لژیونی که بچه‌ها سفر ایکس داشتند و به کنسر سینه، کنسر رحم، ام‌اس، رماتیسم‌های بسیار پیشرفته، بیماری‌های نادری که اسم‌های عجیب غریبی دارند، مبتلا بودند و درمان شدند و مدارک پزشکی دو نفر از این عزیزان، به خارج از کشور ارسال شد. نمونه‌ها بسیار عالی بوده، و قبل از مصرف OT و بعد از مصرف OT، تغییرات و کاهش بیماری در آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز بوده و ازنظر پزشکان، این نمونه‌های انسانی، بسیار عجیب‌وغریب و شگفت‌انگیز بوده است.

همه این مطالب را بیان کردم که بگویم اگر من هرلحظه هم خداراشکر کنم، بازهم کم است. هر کاری از دستم بربیاید برای کنگره انجام بدهم، انگار هیچ کاری نکرده‌ام و بازهم خودم را بدهکار کنگره می‌دانم. از آقای مهندس سپاسگزارم و لازم می‌دانم که نام ببرم از آقای امیر قدیری که ایجنت نشریات هستند و زحمات زیادی درزمینهٔ D.SAP می‌کشند که آن را به دست ما برسانند. بسته‌بندی و ارسال آن، کاملاً بر عهده ایشان است.

آقای علی خُدّامی، دیدبان تحقیقات که بسیار در جوار آقای مهندس، تلاش کردند. در تهیه و تولید D.SAP، آقای امین پایه‌گذار بودند و تعدادی از دیگر عزیزان که الان حضور ذهن ندارم، در این زمینه بسیار فعالیت دارند و چقدر خوب است که اگر برای قدردانی از این افراد، جشن و یا مناسبی نداریم، حداقل در این هفته یادشان کنیم و از آن‌ها نام ببریم.

دو سه تا تجربه شخصی هم راجع به این عصاره بگویم که پسرم مشکل گوش پیدا کرد جوری که می‌خواستند او را به اتاق عمل ببرند. آب در پشت گوشش جمع شده بود. یک سرماخوردگی بود و عفونتی که کهنه‌شده بود و من با ریختن یک قطره دی سپ، داخل گوش راست و یک قطره در گوش چپ، کاملاً بعد از یک مدت درمان شد.

واریس‌های طنابی شکل که شاید عکس‌هایش را دیده باشید که یک چهره بسیار زشتی دارد. یکی از اقوام نزدیک، از ران تا پایین ساق پا، قلمبه U شکل مثل طناب از پوستش بیرون زده بود و با مصرف D.SAP دو قاشق صبح و دو قاشق شب داخل یک لیوان آب، بعد از شش ماه کاملاً رفع شده و الان یک رگ و ریشه خیلی کم از آن مشاهده می‌شود.

در زمانی که کرونا شیوع داشت، خودتان می‌دانید که در هر نمایندگی صدها نفر حضور داشتند و ما حتی یک نمونه تلفات بین مسافران و همسفران نداشتیم. زیرا همه از این عصاره استفاده می‌کردند. بیماری‌های کبدی، سنگ کلیه، سنگ کبد، قطعاً با D.SAP درمان می‌شود و خیلی از بیماری‌های دیگر... شما هر مشکل یا مسئله‌ای داشتید، به راهنمایتان بگویید و بدانید که قطعاً به کمک D.SAP رفع خواهد شد. البته می‌دانید یک لایف استایل درست، یعنی ورزش کردن و تغذیه مناسب هم باید در کنارش باشد.

استاد در ادامه گفتند:

دستور جلسه دوم راجع به مراسمی است که امروز داریم. خانم آسیه عزیز دوتا هفت ماه به‌اضافه دو ماه هم اضافه‌تر، یعنی یک دوره کامل در خدمت شما عزیزان، مسئولیت ایجنتی شعبه را بر عهده داشتند. هر دوره ایجنتی که پیش می‌آید، خیلی جالب است که یک سری تغییرات خوب در شعبه اتفاق می‌افتد. در دوران ایجنتی خانم آسیه، این همدلی خیلی بیشتر شد و رهایی‌های بیشتری داشتیم، دوستی بچه‌ها با همدیگر بهتر شد، حواشی کمتر شد، رفت‌وآمد در تهران بیشتر بود، بچه‌ها به علم روز کنگره و قوانین کنگره خیلی بهتر و بیشتر واقف شدند.

این امر باعث شد که بچه‌های اصفهان از خودشان قابلیت بیشتری نشان بدهند و که آقای مهندس پیشنهاد بدهند که برای خدمت در کرمان از آنان هم کمک بگیریم. باعث شد آن‌قدر کنگره پیشرفت کند که ما تا ته سالن صندلی بچینیم.باز من جسارت به خرج دادم و از آقای مهندس خواهش کردم که شعبه اصفهان را به دو شعبه افزایش بدهند و ایشان موافقت کردند که در دست اقدام است و انشالله این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد. این نشان می‌دهد که محور کنگره که گروه مرزبانی و ریش‌سفید آن‌ها، ایجنت است، دارد به‌درستی پیش می‌رود، افراد در صراط مستقیم هستند. البته نمی‌شود گفت که صد در صد، چون اضداد همیشه حضور دارند و هیچ‌کس علیه‌السلام نیست! و اصلاً نمی‌تواند باشد.

در هستی و نیستی همیشه اضداد هست. همیشه یک سری نیروهای تاریکی وجود دارد و روشنایی هم هست. امروز داریم راجع به کنگره اصفهان صحبت می‌کنیم، نیروهای مثبت بسیار زیاد است و نور در شعبه یاس موج میزند و معلوم است که افراد سر جای خودشان هستند و کار درست را انجام می‌دهند. اگر نقصی یا مسئله‌ای هست، با گفت گو، با راهکار درست، قطعاً قابل‌حل می‌باشد.

من از خانم آسیه عزیز ممنونم بابت تمام دقایقی که وقت گذاشتند و اینجا خدمت کردند و از آموزش‌هایی که دریافت کردند، از تهران، از آقای مهندس و تجربیات شخصی خودشان را در اختیار بچه‌ها گذاشتند و کنگره به جهت خوبی در حال حرکت است. و به همه شما بابت این روز تبریک می‌گویم. امروز تودیع نیست، مراسم قدردانی و یادآوری است که شما چه زحماتی کشیدید. از شما بی‌نهایت ممنونم و همه می دانیم که خدمت در کنگره چرخشی است. ایجنتی هفت‌ماهه است و اگر ما از ایجنت راضی باشیم، هفت ماه دیگر هم تمدید می‌شود. ایشان کامل این دوره را گذراندند و اگر هم کمی طولانی شد به‌این‌علت بود که ما نتوانستیم زودتر سفر کنیم.

امروز ایجنت جدید شعبه یاس، خانم فاطمه عزیز را معرفی می‌کنم و به همه اعضا تبریک می‌گویم.

تایپ: مسافر خدیجه –نمایندگی یاس

ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .