English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت (نمایندگی آکادمی)

اخبار لژیون ویلیام وایت (نمایندگی آکادمی)

 

سخنان استاد:

سلام دوستان میترا هستم یک مسافر
ما وقتی به منزل جدیدی نقل‌مکان می‌کنیم، طبیعی است که روزهای اول فضا برایمان غریبه باشد، و برای منزل قبلی احساس دل‌تنگی پیدا کنیم، یا حتی برای محله قبلی دل‌تنگ شویم. اما کم‌کم به جای جدید عادت می‌کنید. سفر نیکوتین نیز همین‌طور است، شما تا به امروز نیکوتین را از طریق ریه با کشیدن سیگار دریافت می‌کردید، اما حالا به شکل خوراکی و جذب از طریق زیر زبان دریافت می‌کنید. تا بدن شما به شرایط جدید عادت کند، مقداری زمان لازم است. برای مثال؛ فرض کنید دست شما زخم شده و روی آن می‌بندد، اما هنوز به‌طور کامل بسته نشده، شما آن را از روی زخم می‌کنید! مثل کسانی که مدام پوست لب خود را با دندان می‌کشند و جدا می‌کنند، یعنی به زخم برای ترمیم امان نمی‌دهند. این همان کاری است که ما با بدن خود انجام می‌دهیم!
ما در بدن خود زباله، پاک‌سازی کننده و نیروهای مثبت داریم. مانند مادری که هر روز در خانه پاک‌سازی و نظافت می‌کند، اما اگر دو فرزند کوچک شیطان داشته باشد، دائماً او جمع می‌کند و آن‌ها می‌ریزند! دست یکی را می‌گیرد، دیگری خرابکاری می‌کند! این مادر زمان پیدا نمی‌کند که به کارهای شخصی خود رسیدگی کند. ما همین کار را می‌کردیم، نایژه‌های انتهای ریه ما قصد داشتند  تخریب‌ها و کثیفی‌های ریه را جمع کنند، ولی ما دوباره سیگار می‌کشیدیم و آن‌ها زمان پیدا نمی‌کردند که پاک‌سازی انجام دهند. تمام مژک‌های ناحیه تنفسی ما با سیگار سوخته و از بین رفته بودند.
حال وقتی مصرف سیگار را قطع می‌کنم، بدن تازه فرصت پیدا می‌کند که ریه را پاک‌سازی کند. از اینکه گاهی اوقات ترشحات پشت حلق شما زیاد می‌شود نگران نشوید، زیرا این مهلتی است برای تخلیه آلودگی‌های بدن که از این طریق دفع می‌گردد.
در مورد بخور D.sap ، سعی کنید دستگاه بخور تهیه کنید که به احتمال زیاد در انتشارات کنگره موجود می‌باشد. این دستگاه یک محفظه کوچک دارد به اندازه یک در بطری D.sap، به اندازه دو در بطری هم باید آب بریزید که نسبت آن یک به سه شود. سپس صورت خود را روی بخار بگیرید و هم با دهان و هم با بینی نفس بکشید. با این کار ویروس‌هایی که در مجاری تنفسی شما هستند از بین می‌روند. همچنین بخور D.sap برای پوست صورت بسیار خوب است. اگر چشم شما عفونتی داشته باشد، آن را از بین می‌برد. دستگاه‌های بخور بزرگ مناسب نیستند، چون محفظه آن‌ها بزرگ است و آب زیادی می‌گیرد. در نتیجه D.sap بیشتری می‌خواهد که به‌صرفه نیست.
یکی از رهجوها برای درد معده‌اش از D.sap استفاده می‌کرد. سؤال او این بود؛ در حین استفاده و در طول روز معده‌ام آرام است، ولی به‌محض اینکه یک روز از D.sap استفاده نمی‌کنم، بازهم درد معده شروع می‌شود. به این دلیل است که وقتی من غذا می‌خورم، ۸ ساعت در معده می‌ماند، به‌صورت شیره درمی‌آید و بعد وارد روده می‌شود. روده می‌تواند مواد خرد شده و هضم شده را جذب کند. بعد از خوردن غذا ترشح اسید معده به اوج خودش می‌رسد، آن هم  اسیدی که اگر روی آهن بریزند، آهن سوراخ می‌شود، تا این حد قوی است، اما چطور بافت معده را که از گوشت است از بین نمی‌برد یا سوراخ نمی‌کند؟ زیرا بافت معده ما طوری طراحی شده که در مقابل اسید معده مقاوم است. چه زمانی دچار مشکل می‌شود؟
مثلاً ما به پزشک مراجعه می‌کنیم و پزشک تشخیص میکروبی شدن معده را می‌دهد. اینجا  سؤال پیش می‌آید که چطور میکروب در محیط اسیدی که آهن را سوراخ می‌کند، رشد می‌کند؟ مگر نه اینکه ما اسید و وایتکس را برای ضدعفونی کردن و کشتن میکروب‌ها استفاده می‌کنیم؟ پس چطور میکروب در معده ما رشد می‌کند؟ چون ما اسید معده خودمان را با بدخوری رقیق می‌کنیم! روی غذا آب یا میوه می‌خوریم، و با این کارها اسید معده ضعیف می‌شود.
همان‌طور که گفتیم، غذا به مدت ۸ ساعت باید در معده بماند، وقتی میوه و سالاد روی غذا خورده شود، به علت زود هضم بودن، زودتر از غذا هضم شده و راه خروج ندارد. در نتیجه می‌گندد و مثل خمیر حجم زیاد پیدا می‌کند، و به دریچه معده که درواقع یک تنگی و گیر عضلانی است فشار می‌آورد و اسید معده بالا می‌آید، و ما می‌گوییم معده‌ام می‌سوزد!
در مورد استفاده از D.sap  برای مشکل اسید معده، و جواب به این سؤال که چرا تا وقتی D.sap  می‌خورم معده درد ندارم، ولی به‌محض نخوردن آن درد معده‌ام شروع می‌شود، مثالی می‌زنم؛ من مجبور بودم ۲۴ ساعت سرکار باشم و برای اینکه بیدار بمانم، مجبور شدم نسکافه بخورم. حالا چون تنظیم خوابم به هم ریخته، امروز و فردا هم کافی یا اسپرسو بخورم؟ این عمل که خواب من را جبران نمی‌کند! من باید بخوابم. در مورد D.sap و معده درد همین‌طور، ما D.sap را برای سلامتی می‌خوریم زیرا پر از املاح معدنی و اسیدهای مفید است.  D.sap تلاش خودش را می‌کند، ولی شما از این طرف بد خوری خود را ادامه می‌دهید، مثلاً شیرینی‌جات مصنوعی و آبمیوه کارخانه‌ای می‌خورید، یا همراه غذا، آب، سالاد یا نوشابه می‌خورید.
کسی که اضافه‌وزن دارد، به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند ادعای سالم خوری داشته باشد، حتماً بدخوری دارد!  برای مثال، ورودی من ۱۰۰ و خروجی من ۱۰ باشد، (منظور از خروجی، انرژی من است) مدام دراز کشیده‌ام، کار زیادی انجام نمی‌دهم و غذای زیادی می‌خورم، حجم غذای من زیاد است. بنابراین حتماً بار و فشار روی معده من وجود دارد. بنابراین حتماً بدخوری داشته‌ام که معده درد می‌گیرم. وگرنه بعد از نخوردن D.sap نباید دوباره درد معده شروع شود. خوردن دائم نسکافه یا قهوه معده را دچار مشکل می‌کند، درست است که D.sap کمک‌کننده است، ولی همه‌چیز را نمی‌توانیم با D.sap درمان کنیم. مانند کسانی که در سفر OT روی پله‌های بالا هستند و سر کلاس‌ها و آموزش‌ها به‌طور مرتب حاضر نمی‌شوند،  این‌ها هرگز به درمان کامل نمی‌رسند!  زیراOT  به‌تنهایی درمان‌کننده نیست، بلکه این پروسه، با مثلث درمان که همان جسم، روان و جهان‌بینی است، تکمیل می‌شود.
وقتی پله شخص بالا باشد، بدن جواب می‌دهد، ولی وقتی پله‌ها پایین می‌آید، دیگر بدن جواب نمی‌دهد و شخص می‌گوید کم آوردم! اما سی‌دی‌هایش را تکمیل نکرده و جهان‌بینی او  ضعیف است، درنتیجه تحت‌فشار قرار می‌گیرد و می‌بینیم خرابکاری می‌کند! 
در حال حاضر آقای مهندس برای درمان بیماری‌ها تأکید می‌کنند که اگر افراد از سلامتی به‌دست‌آمده مراقبت نکنند، بیماری‌شان برمی‌گردد. مراقبت با جهان‌بینی صورت می‌گیرد. D.SAP یک قرص معدنی است، یعنی سرشار از املاح و مواد مغذی می‌باشد که برای یبوست، استخوان‌ها و... کاربرد دارد. ولی اگر مدت طولانی استفاده شود، بدن به آن عادت می‌کند و کارایی قبل را نخواهد داشت. باید این بین فاصله‌ای داده شود تا بدن دوباره پذیرای مواد مغذی و املاح D.sap بشود.
در مورد کشف D.sap توسط آقای مهندس و استاد امین، داستان این بود که استاد امین پیشنهاد می‌دهند  سیب‌های باغشان را به سرکه تبدیل کنند، و این کار را انجام می‌دهند. درنتیجه مسیر به سمت تولید D.sap  پیش می‌رود. در مصرف D.sap و روش‌هایی که به کاربردند، متوجه  تأثیر آن روی یبوست شدند، همچنین به تأثیر آن بر بیماری واریس پی بردند، و در کل برای مشکلات مختلف بدن بازخورد خوبی گرفتند. این نتایج را به‌صورت مقاله‌ای درآوردند، D.SAP  را به آزمایشگاه دادند و مواد داخل آن را بررسی کردند. همچنین به تفاوت آن با سرکه سیب و سرکه بالزامیک پی بردند. در ادامه سرکه  انگور نیز تهیه کردند که برای درمان عفونت‌ها بسیار کاربردی است.
من قبل از اینکه D.sap بیاید، سرکه سیب عادی برای معده‌ام استفاده می‌کردم، ولی اگر سرکه سیب خانگی نمی‌خوردم و از جای دیگر تهیه می‌کردم، باز دچار مشکل معده می‌شدم. وقتی D.sap آمد، معجزه شد! در دوران کرونا، بخور آن همه ما را نجات داد.
نکته جالب اینکه در مقطعی واکسن اجباری شد، دختر من برای سفر به آلمان به ناچار باید کارت واکسن می‌گرفت. به فاصله خیلی کم، دو دوز واکسن را تزریق کرد و خیلی حال بدی پیدا کرد. آقای مهندس گفتند اگر  واکسن می‌زنید، نگران نباشید،D.sap   را هم صبح و شب استفاده کنید. یعنی D.sap  پاک‌سازی اساسی در بدن انجام می‌دهد. چراکه واکسن کرونا دوپامین را به‌شدت در بدن پایین می‌آورد. به همین دلیل بود که پس از زدن واکسن، بی‌حس و حال می‌شدید یا حالت افسردگی داشتید، زیرا دوپامین هورمون شادی نیز هست. ولی D.sap این مشکل را حل کرد و پر از خاصیت است. با بخور آن، پوست هم شفاف می‌شود.

گردآوری و تایپ: همسفر بیتا- نمایندگی آکادمی
ویرایش و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .