English Version
English

مشارکت مکتوب (نمایندگی یاس)

مشارکت مکتوب (نمایندگی یاس)

مشارکت مکتوب- نمایندگی یاس

بعد از کشف متد DST برای درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر و درمان سیگار، اکسیر طلایی با نام D.SAP  توسط جناب مهندس دژاکام و با مساعدت استاد امین کشف شد، که به‌عنوان سومین معجزه از این دانشمند بزرگ قرن حاضر، برای ما به یادگار گذاشته شده است.
مشکلات گوارشی (یبوست) به یک معضل بزرگ برای مسافران کنگره ۶۰ تبدیل شده بود. گرچه این عارضه در بین بیشتر افراد عادی جامعه نیز مشاهده می‌شود. مهندس دژاکام برای حل این معضل، با تفکرات عمیق خود، محلول D.SAP یا همان عصاره سیب را تولید کردند، و باعث شدند مشکل یبوست برای همیشه در بین افراد کنگره ۶۰ حل شود.
از دیگر خواص دارویی D.SAP می‌توان به درمان کبد چرب، بیماری واریس پا، دیابت، کلسترول، مشکلات کیسه صفرا، تعادل سوخت‌وساز بدن، درمان چین‌وچروک پوست، درمان انواع قارچ‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها، التهاب و انواع عفونت‌ها نام برد.
ناگفته نماند که طبق تجربه برخی از اعضا، بخور این عصاره، در ریشه‌کن کردن سینوزیت‌های مزمن، بسیار مؤثر بوده و برخی افراد که سال‌های متمادی درگیر این بیماری بودند، اکنون اظهار داشته‌اند که سردردهای مکرر آن‌ها به‌کلی از بین رفته است.
با توصیه جناب مهندس، در دوران کرونا که بسیاری از مردم با این بیماری سخت درگیر بودند، اعضای کنگره ۶۰ با بخور D.SAP با دستگاه بخور به مدت ۸ دقیقه، این معضل را نیز به‌آسانی پشت سر گذاشتند.

محلول D.SAP دارای پتاسیم، سدیم و اسیدهای مختلفی است که استفاده از آن برای جبران فقر غذایی، کمبود پتاسیم و عوارض آن در بدن انسان، بسیار اثرگذار می‌باشد.
چندی پیش مقالات علمی در مورد تأثیر D.SAP بر بیماری کرونا در ایران و دانشگاه‌های معتبر جهان، به چاپ رسید و مورد تائید قرار گرفت، که می‌توان این مقالات را در سایت‌های معتبر جهانی جستجو و مطالعه کرد.
طریقه مصرف D.SAP به این شکل است که صبح ناشتا (نیم ساعت قبل از صبحانه) مقدار 5 یا ۱۰CC  محلول D.SAP را با یک لیوان آب ولرم، مخلوط کرده و میل نمایید.
لازم به ذکر است که محلول D.SAP را نباید با سرکه سیب اشتباه گرفت. سرکه سیب در مدت ۴۰ روز آماده می‌شود، ولی D.SAP طی فرآیندی یازده ماهه، شبیه همان متدDST، و با بهترین سیب‌ها به عمل می‌آید.
از دیگر فواید این معجون که در بین اعضا بسیار کاربرد داشته، خاصیت ضد ویروس و ضد قارچ بودنش است که در درمان عفونت‌های زنانه و مشکلات قارچی، بسیار تا بسیار مورداستفاده قرار گرفته و تأثیرگذار بوده است.
با آرزوی سلامتی و بهروزی برای جناب مهندس دژاکام و خانواده محترم ایشان، بابت کشف این معجون معجزه‌آسا و شفابخش بسیار از ایشان سپاسگزاریم.

نگارش: مسافر سمیه، لژیون یکم- نمایندگی یاس
تایپ: مسافر خدیجه، لژیون پانزدهم- نمایندگی یاس
ویرایش: مسافر کبری، لژیون نوزدهم- نمایندگی یاس
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .