English Version
English

D.SAP خطر ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد (نمایندگی میخک)

D.SAP خطر ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد (نمایندگی میخک)

اولین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی میخک، با استادی مسافرسعیده، نگهبانی موقت همسفر یگانه و دبیری مسافر طاهره، با دستور جلسه «D.SAP» روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان سعیده هستم یک مسافر.
خدا را شاکر و سپاسگزارم که دوباره این جایگاه را تجربه می‌کنم.  دستور جلسه این هفته  D.sap می‌باشد، که چون از اهمیت بالایی برخوردار است، دوباره تکرار شد.
D. SAP دارای املاح معدنی زیادی است و بسیاری از بیماری‌های ما بر اثر استفاده مداوم آن درمان می‌شوند. آقای مهندس به طور اتفاقی این ماده را درست کردند و بعد با توجه به خواص بی‌نظیرش، تولید آن را ادامه دادند. تحقیقات زیادی در این مورد به انجام رسید و نتایج خوبی هم گرفتند. آقای مهندس همان طور که برای روش و متد DST ارزش قایل بودند، برای D.sap هم ارزش خاصی قائل شدند. شربت OT باعث بازسازی جسم و سیستم ایکس می‌شود، و D.sap باعث تحکیم سیستم فیزیولوژی و ساختار بیرونی انسان  می‌گردد.
لازم به ذکر است که ما دو نوع D.sap داریم؛ انگور و سیب، که جناب مهندس آنها را از محصولات باغ خودشان درست می‌کنند. طریقه درست کردن و فرآوری آن، با سرکه سیب کاملا متفاوت است. سرکه سیب را  ظرف مدت ٤٠ یا ٥٠ روز به دست می‌آورند، اما D.sap طی مدت یک سال به عمل می‌آید.
این ماده خواص درمانی زیادی دارد، که مهمترین آن، درمان یبوست‌های شدیدی بود که حدود یک هفته طول می‌کشید و در نهایت به عمل و پارگی روده‌ها ختم می‌شد.
ما در کنگره ۶۰ D.sap را کاملا می‌شناسیم و از آن استفاده می‌کنیم. علاوه بر مشکل یبوست، عفونت‌های قارچی و زگیل‌های تناسلی را می‌توان با D. SAP درمان کرد، همچنین ریزش مو، انواع سرماخوردگی و حتی کرونا. کبد چرب یکی دیگر از بیماری‌هایی است که می‌گویند درمان ندارد، ولی ما به واسطه D.sap این مشکل را برطرف کرده‌ایم.
اینجا نکته مهمی هست که باید در نظر گرفته شود؛ این که مصرف  متوالی و دائم D.sap است که باعث به نتیجه رسیدن آن می‌شود. از D.sap برای چربی‌سوزی و لاغری هم استفاده زیادی شده، به‌طوری‌که ما در لژیون‌های جونز تاکید بر مصرف D.sap داریم. همچنین از سکته‌های قلبی جلوگیری می‌کند، چراکه تمام چربی‌هایی که در دیواره رگ‌ها رسوب کرده را از بین می‌برد و خطر ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد.
برای اینکه نتیجه بهتری بگیریم، باید از D. SAP در وعده  صبح  و به صورت ناشتا استفاده کنیم. کرم D.sap نیر به دلیل داشتن منیزیم و پتاسیم باعث جوانسازی پوست می‌شود، از لک، کک و مک، شل شدن پوست و پیری زودرس هم جلوگیری می‌کند.
من قبل از ورود به کنگره با D.sap آشنا شدم، مشکل معده داشتم، آندوسکوپی هم انجام داده بودم، روش‌های زیادی را امتحان کردم، اما خوب نشدم. با استفاده از D.sap مشکل من 
حل شد و معجزه آن را دیدم. مورد دیگر اینکه ریزش موی شدید داشتم، D.sap را داخل شامپو می‌ریختم، که از ریزش موهایم جلوگیری کرد.
ما باید خدا را شاکر و سپاسگزارم باشیم بابت وجود  افرادی مانند مهندس دژاکام که این متد و محلول را کشف کردند و در اختیار بشریت قرار دادند.

تایپ: مسافر طاهره، لژیون هشتم- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا کمک راهنما- نمایندگی میخک
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .