English Version
English

آرامشِ زندگی من

آرامشِ زندگی من

آن‌کس که بداند و بخواهد که بداند

خود را به بلندای سعادت برساند

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر عباس

مسافر من با بیش از ده سال تخریب وارد کنگره شدند؛ با مصرف انواع آنتی‌ایکس‌ها؛ آخرین آنتی‌ایکس مصرفی دو گرم شیره و تریاک خوردنی و کشیدنی؛ مدت سفر اولشان؛ ۱۱ ماه و ۱۱ روز؛ با کمک راهنمای گرامی‌ آقای کریم خلیلی؛ ورزش در کنگره والیبال؛ کمک راهنمای محترم خودم خانم شفیعه؛ ورزش در کنگره والیبال؛ الان هم به یاری خدا، دستان پرتوان آقای مهندس و اراده مسافرم مدت ۳ سال و ۹ ماه و ۱۵ روز است که آزاد و رها هستیم.

در تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ همراه مسافرم وارد کنگره شدم، در روز اول حس خوب همراه با سردر گمی داشتم همان‌طور که جناب مهندس در صحبت‌ها به تکرار گفته‌اند: هیچ چیز به یک‌باره به وجود نمی‌آید، تغییرات هم همین‌طور است، در سفر اول به‌خاطر تخریب‌های زیادی که در وجود همسفر است، متوجه تغییرات نمی‌شود؛ فقط من می‌دیدم زمانی که در کنگره هستم، اصلا احساس بی‌ارزش بودن و ناامیدی نمی‌کنم و حال دلم خوب است؛ به‌همین خاطر عاشق کنگره شدم. من هنوز سفر زیارتی را تجربه نکرده‌ام که حس رهایی را با آن سفر بخواهم مقایسه کنم؛ ولی زمانی‌که خیلی کوچک بودم، همراه خانواده از شهرستان به حرم امام رضا می‌رفتم، در طول مسیر، احساس خالی بودن و سبک بودن می‌کردم. زمان رهایی هم دقیقا بعد از سی‌سال، دوباره همان حس و حال را داشتم. خدمت در کنگره از ارزش و درجه بالایی برخوردار است، در همین جا هم از تمامی خدمتگزاران کنگره۶۰، کمال تشکر را دارم که بدون هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت هستند. من افتخار خدمت دبیری و نگهبانی  را داشتم که هر کدام به نوبه خود گرهی از زندگیم را باز کرد. علت جذب من به کنگره در روز اول، ابتدا حال خوش مرزبان‌ها و نظم و انضباطی که در کنگره وجود داشت، بود. وقتی مطمئن هستم مکان مقدسی مانند کنگره هست که می‌توانم از آموزش‌های ناب آن استفاده کنم و برای خود و اطرافيان مثمرثمر باشم، در کنگره ماندگار می‌شوم و تا هنگامی که بتوانم از کنگره و آموزش‌ها، جدا نمی‌شوم و...

در ادامه با کلام دلنشین و آموزنده، همسفر فاطمه عزیز بیان نمودند...


علت همزمانی مصاحبه شما در هفته‌ای که دستور جلسه آن D.SAP است، چیست؟
اگر دقت کرده باشید تا موقعی که آب باشد، قدر این موهبت الهی را نمی‌دانیم ولی هنگامی‌که به مدت نصف روز یا چند ساعت، آب را قطع کنند، آن‌موقع است که می‌بینیم همه کارهای ما بستگی به آب دارد. به‌نظر من علت این است که من و‌ خانواده‌ام از اکسیر شفا بخش  D.SAP خیلی زیاد استفاده می‌کنیم و چون زیاد در دسترس من قرار دارد، هنوز با تمامی خواص آن آشنا نشدم که با این مصاحبه  به خواص بیشتر D. SAP پی بردم. 


معنای D.SAP چیست؟ با سرکه انگور و سرکه سیب چه تفاوتی دارد؟

D مخفف دژاکام و کلمه SAP به معنی عصاره است؛ اینجا عصاره سیب و انگور مدِ نظراست. طبق اطلاعاتی که دارم، فرایند زمانی سرکه حدود 3 ماه؛ ولی فرایند زمانی‌ D.SAP، حدود یازده ماه است از خواص این اکسیر شفا بخش هر چه بگویم کم است؛ فقط در مواردی که خودم استفاده کردم، برای درمان عفونت از هر نوعی،  دمل چرکی، دانه چرکی، سفیدی و درد دندان، درد گوش، کولیت روده مسافرم، شفافیت پوست، حساسیت‌های پوستی، حساسیت‌های فصلی، حتی برای نیش حشرات و خیلی چیزهای دیگر موثر است. 

دستور جلسه D.SAP و تکرارِ دو هفته پشتِ  سرِ هم، چه پیامی برای اعضای کنگره، دارد؟
من الان حدود ۴ سال پیاپی هست که در کنگره هستم، از اکسیر شفابخش D.SAP هم زیاد استفاده کرده‌ام؛ ولی با مشارکت همسفرهای دیگر متوجه دیگر خواص این اکسیر شدم که در این سال‌ها به آن پی نبرده بودم، در واقع با تکرار دستور جلسه می‌توانیم از تجربیات بیشتر اعضای کنگره استفاده کنیم.

برداشت شما از لژیون سردار، دنور و پهلوانی چیست؟
جناب مهندس در مورد همه آموزش‌ها از روش DST استفاده می‌کنند، در لژیون سردار هم همین اتفاق می‌افتد، ابتدا عضویت در لژیون که با مبلغ شش میلیون ممکن می‌شود و برای کسی که اول وارد می‌شود، حال خوش را به ارمغان می‌آورد؛ ولی بعد با شرکت در لژیون سردار، متوجه مزایای دیگر می‌شود و در مرحله بعد، جایگاه دنوری که مبلغ پنجاه میلیون تومان و بعد از آن جایگاه پهلوانی که مبلغ پانصد میلیون تومان است، یعنی در واقع همان مرحله تیپر کردن است که از پایین به بالا انجام می‌شود.

در اولین جشن گلریزان که در کنگره بودم، وقتی‌که شنیدم بعضی از افراد اعلام عضویت در لژیون سردار کردند، با خودم گفتم: خوشا به سعادت‌شان که با وجود دارایی، هم دنیا و هم آخرت را دارند؛ در سال دوم خدا این افتخار را نصیبم کرد که عضو لژیون سردار شوم، در طول یک‌سال که عضو بودم، از نظر خودم هیچ اثری در زندگی من نگذاشت؛ چون فکر می‌کردم که لژیون سردار فقط اثر مالی دارد، حال خوش و آرامشی را که داشتم، از اثرات این لژیون نمی‌دانستم؛ به‌همین خاطر، سال بعد خدا این توفیق را از من گرفت؛ ولی در سال بعد از مشارکت‌های دوستان در لژیون سردار، متوجه اثرات این لژیون در زندگی خود شدم؛ می‌شود گفت: کمترین آن حال‌خوش است. من دوست دارم طبق روالی که جناب مهندس در لژیون گذاشتند، جایگاه دنوری و بعد هم پهلوانی را تجربه کنم. برای عزیزانی که عضو لژیون سردار نشده‌اند، آرزو دارم که هرچه زودتر بتوانند این جایگاه را تجربه کنند که سراسر نعمت، فراوانی و حال خوش است.


ارتباط D.SAP، کووید ۱۹ و تجربه خودتان را برای ما بگویید؟
همان‌طور که در بالا هم اشاره کردم من به اتفاق خانواده، خیلی از اکسیر شفا بخش D. SAP استفاده می‌کنیم که خدارا شکر از زمان استفاده از آن، خیلی  کم مریض می‌شویم، در زمان کرونا به تمام اطرافیان پیشنهاد این اکسیر را می‌کردیم تا این‌که مسافرم خیلی سخت مبتلا شد، هر چه اطرافیان پیشنهاد کردند که به بیمارستان مراجعه تا تحت درمان قرار بگیرد؛ نپذیرفتیم؛ ولی من و مسافرم که از معجزات D.SAP اطلاع داشتیم، در منزل خودمان مراحلی را که جناب آقای مهندس گفتند، انجام دادیم و خدا را شکر بهبود یافتند.


آیا در رابطه با کِرم D.SAP تجربه‌ای دارید؟ برای ما بیان کنید؟
متاسفانه من هنوز موفق به استفاده از این کرم نشده‌ام؛ ولی یکی  از افراد فامیل نسبت به خاک و هوای روستا، حساسیت زیادی داشت و هر دکتری که می‌رفت، با انبوهی از قرص و دارو مواجه بود و باز بعد از مصرف، دوباره برگشت می‌کرد تا اینکه با کرم D. SAP علائم آن بیماری به طور کلی از بین رفت.


دستاوردهای کنگره ۶۰ برای کل جهان بشریت، در رابطه با سلامتی جسم، روان جهان‌بینی چیست؟
دستاوردهای کنگره طبق فرموده جناب مهندس، برای کل جهان یکی شربت  OT دیگری D.SAP است که برای سلامتی جسم بسیار مفید است.


روش DST به جز درمان اعتیاد در کنگره۶۰، در سطح جهانی در چه زمینه‌های دیگری اکنون کاربرد دارد؟
برای اضافه وزن و درمان یکسری از بیماری‌های لاعلاج و زمینه‌ای استفاده می‌شود.


کشف  D.SAP خواست خداوند و پیشنهاد امین بود در رابطه با این جمله و تاریخچه D.SAP برای ما صحبت کنید؟
اولین‌بار که درست کردن سرکه، از طرف استاد امین به آقای مهندس پیشنهاد و ظرف‎‌های مخصوص خریداری شد، بعد طبق وادی هشتم که با حرکت راه نمایان می‌شود، کم‌کم به اکسیر شفابخش، دست پیدا کردند.


«با عقاب‌ها به پرتو اوج آسمان‌ها، می‌پرند» برداشتتان از این جمله و پیام آن برای ما همسفران چیست؟
عقاب، همیشه در اوج پرواز می‌کند، یعنی اگر بخواهیم به درجات بالایی از زندگی برسیم، باید مثل عقاب دیدمان به زندگی از بالا باشد، یعنی همیشه مشکلات زندگی را از بالا نگاه کنیم که آن‌وقت مشکلات، برای ما خیلی کوچک می‌شود و خدای خود را بزرگ می‌بینیم و می‌توانیم به راحتی آنها را حل کنیم.


جهان‌بینی چه نقشی در سفر زندگی ما  ایفا می‌کند؛ چگونه می‌توانیم شکل‌های زیبا را در دفتر طبیعت برای خود به امانت بگذاریم؟
در کنگره متوجه شدیم که تمام موجودات، همیشه در حال سفر هستند؛ همین‌طور که باید از طبیعت الگو بگیریم، می‌بینیم که خورشید تشعشع نور خود را از هیچ چیز دریغ نمی‌کند، هم به گل زیبا می‌بخشد و هم به بیابان برهوت، اگر بتوانیم آموزش‌های کنگره را در زندگی خود کاربردی کنیم، ما نیز مانند خورشید، باید از محبت خودمان نسبت به هیچ‌چیز دریغ نکنیم.


«آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت»
این مصراع زیبا چه پیامی، برای همسفر در سفر زندگی الهام می‌کند؟

یعنی بر چیزی که از دست داده‌ایم، نباید افسوس بخوریم، من خودم در بیشتر مواقع در گذشته غرق می‌شوم و افسوس می‌خورم، و آن‌طوری که باید از زمان حال استفاده نمی‌کنم. با این بیت شعر به این نتیجه می‌رسم که باید در حال زندگی کنم و تلاش، کوشش و امید را هم از دست ندهم.

 
همسفر برای تغییر، تبدیل و ترخیص به چه ابزاری نیاز دارد؟ 
به صبر، امید، تلاش، کوشش و استقامت که خوشبختانه همه این موارد حتی بیشتر از این را می‌توانیم در جهان‌بینی کنگره داشته باشیم.


دلیل گرفتن دیپلم افتخار مقالات D.SAP در مجامع علمی کشورهای مختلف چیست و چه حسی برای اعضای کنگره به‌وجود می‌آورد؟
دلیل گرفتن دیپلم افتخار این است که آقای مهندس در واقع دارویی را به جهانیان معرفی کردند که ضد التهاب و ویروس است در حالی که تاکنون داروی ضد التهاب، کورتون بوده که سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‌کرد، تنها داروی ضدِ التهابی که هیچ ضرری برای سیستم دفاعی بدن ندارد، در حال حاضر D.SAP دستاورد بزرگ برای بشریت است که ما در وحله اول باید به نحو احسن از این اکسیر شفا بخش استفاده کنیم و این مساله را به تمام اطرافیان، آموزش دهیم؛ می‌توانیم از این طریق جهان‌بینی کنگره را ارائه دهیم. 


حستان از واژه‌های زیر:
خانم آنی بزرگ: مادر مهربانی‌ها
خانواده: محل آرامش و حال خوش
خانم شفیعه: استاد بزرگوار، متین، سراسر آرامش
لژیون۴: محل کسب آموزش
نمایندگی شفا: خانه پدری من
سفر اول: حس خوب همراه با سر در گمی
سفر دوم: فردی که تازه نور خورشید را می‌بیند
خدمت دبیری: خوب گوش کردن
خدمت نگهبانی: ایجاد نظم و هماهنگی
مسافرتان: آرامش من در زندگی
D.SAP انگور: بهترین داروی ضد عفونت 
D.SAP سیب: بهترین داروی ضد ویروس 
مقالات علمی دانشگاه خوارزمی: سر بلندی کنگره۶۰
خواسته شما: امیدوارم که بتوانم آموزش‌های کنگره را در زندگی کاربردی کنم.

لطفاً اگر مطلبی هست که مایل به عنوان کردن آن هستید بفرمایید.

از جناب آقای مهندس ممنون و سپاسگزارم که این اکسیر شفا بخش را کشف کردند و ما را از چنگ تمام بیماری‌ها نجات دادند.

از این‌که وقت گذاشتید و با نگاه‌ زیبایتان مطالعه کردید، ممنون و متشکرم.

تهیه، رابط مصاحبه، ویراستار: همسفر نرگس، رهجوی کمک راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم)

تنظیم و ارسال: همسفر اعظم، خدمتگزار سایت

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .