English Version
English

D مخفف دژاکام و sap به معنای عصاره هست

D مخفف دژاکام و sap به معنای عصاره هست

یازدهمین جلسه از دورۀ اول سری کارگاه های آموزشی عمومی  کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران نمایندگی پرند با استادی کمک راهنمای تازه واردین مسافر سجاد و نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسهD.sap در تاریخ 13 خرداد 1402 روز شنبه آغاز به کار نمود .

سخنان استاد :

خداوند را شکر می کنم که در جمع شما هستم و تشکر می کنم از ایجنت محترم کمک راهنمایان، مرزبانان و تک تک شما عزیزانی که در راه اندازی شعبه سهم داشتیه‌اید تشکر می کنم.
همانطور که شما مستحضر هستید هفتۀ قبل هم دستور جلسه D.sapبود با توجه به اهمیت این موضوع آقای  مهندس دوباره تکرار این دستور جلسه را دستور دادند.
خب D.sap چیست؟
D مخفف دژاکام و sap به معنای عصاره هست.
D.sapمحصول مشترک استاد امین و ‌آقای مهندس است، ‌همانطور‌که‌ می‌دانید ضد التهاب است، سیستم ایمنی بدن را مقاوم می‌کند در مقابل خیلی ازبیماری‌ها خیلی از بیماری‌هایی که ناشناخته هستند با استفاده از مصرف این محصول از بدن ما خارج می‌شو‌ند.
D.sap در زمان کرونا خیلی به من کمک کرد، حاوی مواد معدنی می باشد پتاسیم دارد آهن دارد روی دارد پتاسیم دارد.


پتاسیم اصلا چکار می کند :
زمانی که پتاسیم بدن ما کم باشد گوشت بدن ما شل می شود و به عضله نمی‌چسبد پوستمان  چین و چروک می شود علاوه بر خود این محصول خب کرم آن هم داریم تجربه ای که از کرم D.sap داشتم موهایم به صورت سکه‌ای میریخت و میرفتم هزینه می کردم، برای هر آمپول دو سال پیش نزدیک چهارصد تومان فقط یک آمپول میزدم . برای واریس جواب داده افرادی که می آیند از تجربیات وگزارشات خودشان صحبت میکنند خیلی برای واریس و برای کبد چرب خوب است. علت اینکه آقای مهندس D.sap را آورد یکی از مشکلات من مصرف کننده مشکلات گوا‌ر‌‌‌شی ‌و یبوست بود وخیلی از دوستانی که شربت OT مصرف میکنند مسلما همین مشکل را دارند و خیلی تاثیر گزار است خیلی‌ها به خاطر مشکل گوارشی هزینه های هنگفتی را پرداخت میکنند شاید این سوال پیش بیاید که چرا از D.sap
استفاده نمیکنند همان طور که میدانید جامعه درمان را قبول ندارد چه  برسد به این محصول.
در پایان از همه شما و نگهبان و خدمتگزتران نمایندگی سپاسگزارم.

 

 

تهیه و تایپ : مسافر فرهاد

تنظیم و ارسال : مسافر غلامرضا

مرزبان خبری : مسافر موسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .