English Version
English

Dsap و OT دو معجزه بزرگ این روزگاران

Dsap و OT دو معجزه بزرگ این روزگاران

دوازدهمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های‌آموزشی مجازی همسفران نمایندگی‌حسنانی با دستورجلسه «D.sap» با استادی همسفر حمیده روز یکشنبه 14 خرداد ماه 1402 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

من همیشه فکر می‌کردم که معجزه فقط در زمان‌های قدیم بوده و دیگر اتفاق نمی‌افتد؛ ولی با حضور درکنگره و دیدن چیزهایی که اگر برای مردم بیرون از کنگره بیان کنیم، شاید قابل فهم نباشد و درواقع همان معجزه اتفاق افتاده است، یکی از آن عجایب و معجزات به‌نظر من معجون و اکسیر شفابخش Dsap است که با فرمول و فرایند تهیه خاص باعث بهبودی بسیاری از بیماری‌ها شده است؛ به‌خصوص در این سال‌های اخیر که بیماری کرونا همه دنیا را ناامید و دست‌بسته کرده بود، کنگره‌ای‌ها بدون هیچ ترس ودلهره‌ای از این بیماری عبور کردند و با خوردن و بخوردادن آن  بدون هیچ آمپول و دکتری به درمان رسیدند.

ابتدا فکر می‌کردم که D.sap همان سرکه‌سیب است که با توضیحات آقای مهندس متوجه شدم که فرمولاسیون و روش تحقیق آن با سرکه متفاوت است و خواص بی‌نظیری در آن نهفته است؛ خواصی از قبیل ضدالتهاب بودن و درمان پروستات، واریس، درمان MS، درمان سوختگی، برطرف‌کننده کیست زنانگی، ضدعفونت، درمان کیسه صفرا و تنظیم قند وفشارخون، برطرف‌کننده اگزمای پوست و رفع لک وچروک پوست‌ صورت و از همه مهم‌تر در تنظیم دستگاه گوارش و رفع یبوست که مادر همه بیماری‌هاست، موثر است.

نحوه مصرف خوراکی آن بهتر است نیم ساعت قبل از خوردن صبحانه باشد که به اندازه دو عدد درب بطری در آب ولرم می‌باشد و حتی برای بخوردادن هم از دو تا درب بطری به اضافه یک یا دو درب بطری آب است استفاده می‌شود. وجود پتاسیم زیاد در D.sap مانع بسیاری از بیماری‌ها و حتی سرطان شده است و به اعتقاد آقای مهندس با مصرف D.sap تا ۱۵ سال طول عمر انسان زیاد می‌شود.

علاوه‌بر D.sap سیب، D.sap انگور هم داریم که برای عفونت قوی‌تر است و بهتر است D.sap سیب به همراه آب استفاده شود؛ ولی D.sap انگور همراه سالاد مصرف شود، همچنين کرم‌های D.sap بسیار مفید هستند و از کرم‌های آمریکایی در رفع لک وچروک صورت موثرتر است. D.sap و OT دو معجزه بزرگ این روزگاران است که به لطف قادر مطلق ما اعضای کنگره۶۰ از این دو نعمت برخورداریم و خداوند را شاکریم که ما را لایق این لطف قرار داده است تا بتوانیم از این داروهای شفابخش استفاده کنیم . 

تایپ: همسفر حمیده لژیون نهم به راهنمایی همسفر صنم

ویرایش نهایی: مسئول سایت همسفر مریم لژیون نهم به راهنمایی همسفر صنم

هماهنگی و ارسال: همسفر الهام لژیون نهم به راهنمایی همسفر صنم

همسفران نمایندگی حسنانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .