English Version
English

D.SAP یادگار مهندس دژاکام

D.SAP یادگار مهندس دژاکام

به‌نام قدرت مطلق الله

«یاد الله در هر جا، یاد خود از قطره به اقیانوس است.»

لژیون یکم، کمک راهنما همسفر معصومه عزیز

----------------------------------------

سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر
از آنجایی که برای اولین بار طی دو هفته پیاپی آقای مهندس عزیز، دستور جلسه D.sap را عنوان کردند، پی می‌بریم که چقدر این اکسیر معجزه‌آسا اهمیت درمانی و دارویی دارد.

زیبایی پوست و جلوگیری از چین و چروک صورت دغدغه همیشگی خانم‌ها و البته آقایان است و هزینه‌های سرسام‌آور پزشک پوست و داروهای تجویز شده هم دلیلی شده تا اکثراً مردم پیگیر این مسئله نباشند و به مرور زمان دچار پیری زودرس پوست صورت می‌شوند.

من خودم شخصاً دچار آکنه‌های درشت سفت و عمیق می‌شدم که درمان آن دو ماه طول می‌کشید و بعد هم جای آن روی صورتم می‌ماند. الآن حدوداً دو سال است که از D.sap به صورت تنها با استفاده از یک تکه پنبه نازک مستقیم روی آکنه می‌گذارم و تا ساعت‌ها باقی می‌ماند و با تکرار روزانه طی چند روز آکنه کاملاً خشک می‌شود و اثری از آن هم باقی نمی‌ماند. برای پاک‌کنندگی پوست صورتم روزانه یک‌بار با اندازه برابر با آب استفاده می‌کنم و از چین و چروک پوستم جلوگیری می‌کنم و بسیار هم مفید بود و اکنون هم تصمیم گرفتم به صورت خوراکی مصرف کنم و مطمئنم که بسیاری از مشکلات بدن را درمان می‌کند؛ زیرا با تمام وجودم به کنگره و آقای مهندس و محصولاتی که ارائه کردند‌، اعتقاد و باور دارم.

لژیون دوم، کمک راهنما همسفر فاطمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان زهرا هستم همسفر حسین
با گوش دادن به سخنانِ آقای مهندس، با معجزه‌های D.SAP آشنا شدم؛ من تا به امروز قدرت درک این‌که D.sap این همه کار را انجام دهد را نداشتم؛ ولی همین که جناب مهندس گفتند: حتی بیماری صرع را درمان کرده است از زود قضاوت کردن خود، خجالت کشیدم و تصمیم گرفتم، خودم و مسافرم حتما از D.sap استفاده کنیم؛ مسافرم برای درمان معده‌اش و خودم بابت مصرف سه سال قرص کورتن که معلوم نیست، داخل بدنم چقدر تخریب ایجاد کرده‌ است. قطعاً از‌ این به بعد، این معجون طلا را استفاده می‌کنم.

از این‌که مشارکت من را خواندید، ممنونم.

لژیون سوم، کمک راهنما همسفر هما عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان سعیده هستم همسفر جواد
آقای مهندس  شربت D.SAP را مانند روش DST از طریق الهامات و القائاتی که به ایشان شده بود، درست کردند. این شربت علاوه‌ بر درمان یبوست@ باعث از بین رفتن کبد چرب، چربی خون، جوش‌ها و لک‌های صورت، واریس و داروی ضد‌التهاب و ضد ویروس است که به توصیه آقای مهندس این شربت را صبح به‌صورت ناشتا مصرف کنیم تا تأثیرپذیری بیشتری بر روی بدن داشته باشد و هم‌چنین به گفته‌ آقای مهندس بهتر است که چاشنی با آن مخلوط نکنیم؛ بلکه به صورت خالص فقط با آب مخلوط و مصرف کنیم. نباید با مصرف چند وعده از این محلول، توقع درست شدن مشکلات و درمان را داشته باشیم. تا زمانی‌که نتیجه آن‌را مشاهده نکرده‌ایم، باید از این شربت استفاده کنیم که نحوه مصرف آن به این صورت است: یک قاشق غذاخوری به همراه یک لیوان آب مصرف کنیم.

من تجربه شخصی خودم را در مورد D.sap با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم؛ چشم راست من دچار تورم شدید شده بود و با تجویز پزشک و استفاده از داروهای چشمی، خوب نشد تا این‌که تصمیم گرفتم از D.sap استفاده کنم و خوشبختانه بعد از چند بار استفاده، تورم چشم کاملا خوب شد. واقعا D.SAP داروی معجزه آسایی است که همگی به نوعی تجربه کرده‌ایم و معجزات و آثارِ بسیار خوب آن را دیده‌ایم.

بابت وجود کنگره، جناب مهندس و شربت معجزه‌گر ایشان بسیار خوشحال هستم. این شربت مانند روش DST متعلق به اعضای کنگره۶۰، مسافران و همسفران است که به‌صورت کاملاً اُرگانیک، توسط شخص آقای مهندس ساخته می‌شود.

از آقای مهندس دژاکام ممنونم.

لژیون چهارم، کمک راهنما همسفر شفیعه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان الهام هستم همسفر مجید
عصاره سیب یا همان D.sap کشف جناب مهندس دژاکام است. روزی که وارد کنگره۶۰، شدم از اوج کرونا گذشته بود؛ من تا آن هنگام از ترس این ویروس منحوس به هیچ مهمانی خانوادگی و هیچ کجای دیگر نمی‌رفتم، تا این‌که وارد کنگره شدم و همیشه ماسک روی صورت من بود. موقعی که راهنمای خوبم، من را با D.SAP آشنا کردند و توضیح دادند که ضد ویروس و ضد میکروب هست، یک دلگرمی زیادی به من منتقل کردند و رفته‌رفته با تهیه و استفاده از D.SAP ماسک من، برداشته شد.

در دستور جلسه روز دوشنبه با معجزات D.SAP بیشتر آشنا شدم و از آقای مهندس بابت این شربت شفا بخش بسیار سپاسگزارم. از این‌که به این جهان آرام‌بخش و پر از معجزه که نور ایمان در آن جاری است، وارد شدم، خداوند را شاکرم.

لژیون پنجم، کمک راهنما همسفر نرگس عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان مریم هستم همسفر رحیم
ابتدا خداوند بزرگ را شاکر هستم، از جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان بسیار سپاسگزار هستم، بعد از روش صحیح درمان اعتیاد، معجزه دیگری به نام D.SAP را برای اعضای کنگره به‌وجود آورد؛ این شربت «یبوست» یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین مشکلات مسافران که شربت OT مصرف می‌کنند، را حل کرد.

آقای مهندس این شربت D.sap را مانند روش DST از طریق الهامات و القائاتی که به ایشان شده بود درست کردند، علاوه بر درمان یبوست، چربی خون، کبد چرب، کرونا و ... نیز می‌شود  از این شربت معجزه‌آسا استفاده کرد.

من با استفاده از این شربت زردی دخترم را حل کردم. از این‌که با من همراه بودید، ممنونم.

لژیون ششم، کمک راهنما همسفر مریم عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر حسین
نام معجونی سرشار خاصیت، از دل طبیعت، ضد میکروب و ضد ویروس D.sap است. برای تهیه این معجون قوی، تحقیقات علمی با تلاش فراوان انجام شده است. از ۶ نوع اسید تشکیل شده که در راستای سلامتی انسان بسیار کاربرد دارد. کسانی که از این شربت و داروی مقوی استفاده کردند، در مقابل این بیماری و بسیاری از عفونت‌های دیگر ایمن شدند. D.SAP به‌خاطر وجود مواد معدنی بالا، خواص ضد سرطانی، ضدالتهاب، آنتی‌اکسیدانی و همچنین درصد بالای باکتری‌های اسیدی در درمان بسیاری از بیماری ویروسی و عفونتی بسیار مؤثر است.

امیدوارم که همه‌ با افزایشِ آگاهی و دانش در مورد این داروی خیلی مقوی، بتوانیم در راستای سلامتی جسم و روان، قدم برداریم.

  قدردان جناب مهندس دژاکام عزیز و خانواده محترمشان و تمام خدمتگزاران با عشق کنگره۶۰، هستم و خواهم بود.

لژیون هفتم، کمک راهنما همسفر معصومه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر و مسافر نیکوتین
آقای مهندس فرمودند: ما در کنگره دو محصول یکی D.SAP و دیگری OT را برای شما به یادگار گذاشتیم.

این شربت شفابخش، به‌خواست خداوند؛ ذره‌ذره تکمیل شد. D.SAP یک مسئله کاملا علمی است و هدف آقای مهندس، حفظ سلامتی و درمان ما است.

مقالاتی که راجع به D.SAP در خارج از کشور چاپ شد، نشان داد که ضد عفونت، ضد التهاب و ضد چربی است.  تمام دنیا به دنبال درمان بیماری کرونا بودند؛ اما در کنگره با استفاده از D.SAP توانستیم سلامتی‌مان را حفظ کنیم.

از دیگر فواید D.SAP؛ برای عفونت چشم، ریه و گوارش، عفونت گوش، از بین بردن قارچ‌ها، کنترل کبدِ چرب، یبوست، واریس، زگیل تناسلی، فشارخون و کنترل دیابت، بسیار مفید است. بهترین زمان برای خوردن D.SAP صبح ناشتا می‌باشد و اگر درست استفاده شود، ۱۰ الی ۱۵ سال به عمر ما اضافه می‌کند. بنابراین این ماده یک داروی معجزه‌گر است.

در مورد تجربه خودم از آن می‌توانم بگویم که حدود ۲۰ سال، مسافرم مشکل پوستی، خارش، سوزش، زخم و لک شدید داشت که با آموزش‌های راهنمای ایشان و استفاده از D.SAP تمام آن بیماری‌ها درمان شدند.

از جناب مهندس دژاکام، استاد امین عزیز و تمامی کسانی که در این راستا زحمت می‌کشند، بسیار سپاسگزارم.

لژیون هشتم، کمک راهنما همسفر فهیمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان ملیکا هستم همسفر امیرحسین
در ارتباط با مقوله D.SAP که معجزاتش مورد استقبال زیادی قرار گرفت، باید گفت درمانِ بیماری‌های التهابی و گوارشی است و همچنین برای کاهش وزن و  افرادی که دارای فشارخون، عفونت‌های مختلف و از همه مهم‌تر تأثیرش در زمان کرونا با بالا بردن سیستم ایمنی بدن، معجزه بود. همچنین کِرم D.sap که خیلی بیماری‌های پوستی مانند اگزما، قارچ و … را درمان کرده و حتی مثل یک بوتاکس عمل و پوست صورت را جوان می‌کند، چین و چروک‌ها و لک‌ها را از بین می‌برد.

من معجزه استفاده از D.sap را در چند نفر از اعضای خانواده‌ام که مهم‌ترین آن‌ها دخترم بود، دیدم که بعد از تولد پس از سه ماه دچار آسم کودکان شد که از شدت سرفه‌های زیاد نمی‌توانست، بخوابد که چند دکتر متخصص گفتند راه درمانی ندارد و باید با استفاده از اسپری کنترلش کنید. تا این‌که ما از طریق ریختن D.sap داخل بُخور و گذاشتن داخل اتاق دخترم، بیماریش را بطور کامل درمان کردیم؛ بیماری که می‌گفتند ممکن است تا بزرگسالی با او بماند، به دستان پر مهر جناب مهندس و استاد امین با معجزه D.sap کاملاً درمان شد.

همچنین پدرم که دچار فشارخون هستند و همسرم که مدتی از مشکلات گوارش و یبوست رنج می‌بردند، بطور کامل و بدون برگشت درمان شدند.

خدا را شاکر هستم که بهترین نتیجه را در کنگره از مقوله D.sap گرفتم.

لژیون دهم، کمک راهنما همسفر زهرا عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان اقدس هستم یک همسفر
سیب، یکی از سالم‌ترین و محبوب‌ترین میوه‌ها است. این میوه به لحاظ برخورداری از ویتامین، فیبر و آنتی اکسیدان فراوان و ... فواید زیادی برای بدن دارد؛ در میان مهم‌ترین خواص سیب، امکان کاهش خطر ابتلا به سرطان، چاقی، بیماری قلبی، دیابت و چندین بیماری دیگر به چشم می‌خورد.

اما D.SAP چیست؟ جناب مهندس آن را تولید کردند، فرایند تولیدش کاملا متفاوت است. از خواص دارویی و کاربردی D.sap این است که خاصیت پیش‌گیرانه فراوان دارد و به‌همین دلیل مصرف روزانه آن توصیه می‌شود. عصاره سم‌زدایی، برای کل بدن و تخلیه سموم از تمامی دستگاه‌های درگیر بدن می‌باشد؛ چربی‌سوزی بسیار قوی دارد و به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند، چون هم اشتها را کم می‌کند، هم سوخت و ساز بدن را زیاد می‌کند و خاصیت ضددرد دارد؛ زیرا به‌واسطه ضد باکتری و ضد ویروسی بودن، می‌تواند خیلی از دردها از جمله دل درد را برطرف کند و مسکن بسیار قوی برای دردهای عضلانی و خارش‌هایی که بر اثر نیش بعضی از حشرات و یا حساسیت گیاهان است. سبب پیشگیری از دیابت نوع ۲ است؛ جایگزین مناسب برای نوشیدنی‌های انرژی‌زا و کاذب، برطرف‌کننده سوء‌هاضمه، مؤثر برای پوکی استخوان، جذب کلسیم است و باعث بالا بردن سیستم ایمنی بدن می‌شود.

امیدوارم از این عصاره شفابخش نهایت استفاده را ببریم و همیشه سالم و سلامت باشیم.

از جناب مهندس بابت کشف این ماده حیات‌بخش سپاسگزارم.

لژیون یازدهم، کمک راهنما همسفر اکرم عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان ناهید هستم  هسفر مرتضی 
از وقتی که با کنگره آشنا شدم، روش درمان را دیدم و با خلاقیت‌های جناب مهندس که یکی از آن‌ها همین شربت معجزه‌آسا که کمتر از اکسیر حیات نیست، آشنا شدم. من در شرایط کرونا بسیار سختی کشیدم؛ چون آن موقع با کنگره آشنا نبودم. تقریباً یک ماه درگیر بیماری بودم، قبلا هم مرتب سرماخوردگی‌های سخت همراه با سرفه‌های شدید می‌گرفتم و تقریبا همه زمستان، من سرفه می‌کردم؛ ولی امسال خدا را هزاران مرتبه شکر، با استفاده از این داروی معجزه‌آسا خیلی کم دچار سرماخوردگی شدم که چند روزه برطرف می‌شد و دیگر از آن
سرفه‌های وحشتناک خبری نبود. تنها حرفی که می‌شود زد، این است که این دارو هم یک القا از طرف خداوند به جناب مهندس است تا راهی باشد برای نجات انسان‌ها از انواع التهابات ریوی و ...

یکی از معجزات دیگر این دارو، درمان یبوست شدید است که من آن را به خواهرم که همیشه دچار این مشکل بود، پیشنهاد دادم و خدا را شکر، خیلی بهتر شده و کاملا از این دارو راضی است.

امیدوارم روزی برسد که همه مردم دنیا با این داروی شفابخش آشنا شوند و از درد و رنج نجات پیدا کنند.

از شما که مشارکت من را خواندید، ممنونم.

لژیون دوازدهم، کمک راهنما همسفر نجمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان راضیه هستم همسفر مجید
جناب مهندس می‌فرمایند: D.sap از اهمیت خاصی برخوردار است؛ شروع این کار با استاد امین بود، وقتی راجع به D.sap صحبت می‌کنیم، یعنی راجع به یک موضوع کاملا علمی صحبت می‌کنیم. کنگره۶۰، در مورد D.sap دو مقاله به کنگره‌های پزشکی مربوط به آنفولانزا، کووید۱۹ و بیماری‌های ریوی در ایالات متحده آمریکا، ارائه داد و هر دو مقاله مورد تأیید قرار گرفت؛ یک مقاله D.sap به‌عنوان داروی ضد عفونت و دیگری ضد التهاب بود.
بعد از انتشار، مقاله D.sap توسط خبرگزاری‌های پزشکی تایلند، ترجمه و منتشر شد، همین‌طور توسط اسپانیا، چین، ایتالیا و فرانسه، مقاله را اعلام خبر کردند.

ما با یک ماده ضد عفونتِ خوراکی مواجه هستیم که می‌توان آن را خورد یا بُخور داد و داخل بینی یا چشم از رقیق شده آن، برای رفع عفونت استفاده کرد، ما داروهای ضدعفونی زیادی داریم؛ اما هیچ‌کدام خوردنی نیست؛ چون از نظر خوراکی سمی هستند. D.sap‌ از مزایای زیادی برخوردار است، به‌عنوان مثال: در درمان کووید۱۹، زگیل تناسلی، قارچ‌های پوستی، واریس‌، کبد چرب و یبوست‌ به کار می‌رود. یکی از چیزهایی که باعث یبوست می‌شود، کمبود پتاسیم است که در D.sap پتاسیم زیادی وجود دارد و ضدچربی نیز هست؛ خوردن D.sap رگ‌ها را باز می‌کند، همچنین از لحاظ ضدالتهابی، تنها دارویی که در دنیا داریم، کورتون است که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند؛ اما D.sap علاوه بر ضد التهاب بودن، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

D.sap دو نوع است: یکی D.sap سیب و دیگری انگور که انگور برای عفونت‌ها بسیار قوی‌تر است.

اما محصول دیگر D.sap کِرم‌ آن است که ضد چروک بوده‌، کک و مک را از بین می‌برد و پوست را روشن می‌کند.

بهترین زمان مصرف D.sap ناشتا یا نیم ساعت قبل از خوردن غذا و یا داروی OT به مقدار ۱۰ سی‌سی در یک لیوان آب ولرم می‌باشد؛ D.sap را نباید با عسل و شیره انگور بخورید؛ مگر در شرایط خاص توصیه شده که از این معجون معجزه‌آسا استفاده نمایید.

با تشکر از استاد مهندس دژاکام 

لژیون چهاردهم، کمک راهنما همسفر زهرا عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان الهام هستم یک همسفر
به خواست خداوند و برحسب اتفاق، این ماده، کشف شد که از خواص آن هرچه بگوییم، باز هم کم گفتیم؛ چون در تمام شرایط مخصوصا در کرونا ما را نجات داد.

D.sap برای عفونت یک آنتی‌ویروس بسیار بسیار قوی است و در زمان بُخور دادن، نباید کمتر از ۸ دقیقه شود و باید چشم‌ها باز باشد.

برای درمان و کنترل قارچ‌ها، کبد و واریس کاملا قابل استفاده می‌باشد. بهترین موقع خوردن D.SAP صبح ناشتا به اندازه ده سی‌سی در یک لیوان آب ولرم است.

برای درمان یبوست در سفر اولی‌ها ما هیچ دارویی بهتر از آن پیدا نکرده‌ایم؛ مشکلی که در یبوست پیش می‌آید، این است که پتاسیم در بدن کم می‌شود که در D.SAP پتاسیم زیادی داریم.

به فرموده آقای مهندس: ما در کنگره دو محصول برای شما به یادگار گذاشتیم: یکی OT و دیگری D.SAP که این دو راه بسیار زیادی را در درمان باز می‌کنند.

لژیون سردار

-------------------------------------

سلام دوستان سمیه هستم همسفر هادی

عصاره سیب «D.SAP» که فرآیند تولید آن، بسیار متفاوت می‌باشد به همین خاطر، دارای آنزیم‌های خاصی است؛ طبق فرمایش آقای مهندس، ضد عفونت و ضد التهاب هست.

در دوره همه‌گیری کرونا به اعضای کنگره۶۰ کمک بسیاری کرد؛ در همین زمینه، مقاله‌ای در مجامع علمی ارائه شد که مورد توجه قرار گرفت. تاکنون در بهبود قارچ‌های پوستی، واریس، ناراحتی‌های گوارشی و فشار خون، مؤثر واقع شده است.

اگر بخواهم تجربه خودم را در مورد D.SAP بگویم، اوایل می‌ترسیدم از D.SAP استفاده کنم؛ اما در حال حاضر روزی ۵ سی‌سی به‌همراه یک لیوان آب، استفاده می‌کنم که در پیشگیری از سرماخوردگی مؤثر می‌باشد.


با تشکر از مشارکت‌ها و همدلی شما یاران و همسفران عزیز

-------------------------

رابط خبر: همسفر وجیهه، رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

ویراستاران: همسفر وجیهه، رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم) و همسفر نرگس، رهجوی کمک راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم)

تدوین عکس و ارسال: همسفر اعظم، خدمتگزار سایت

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .