English Version
English

علمی که تجربه شده باشد، سندی است بدون نقص (نمایندگی رز)

علمی که تجربه شده باشد، سندی است بدون نقص (نمایندگی رز)

چهاردهمین جلسه از دوره ششم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی رز، با استادی مسافر افسانه کمک راهنما، نگهبانی مسافر ناهید و دبیری مسافر مرجان، با دستور جلسه «D.SAP» روز یکشنبه ۷خرداد ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان افسانه هستم یک مسافر.
خوشحالم که امروز در خدمت شما عزیزان هستم. طبق روال یکشنبه‌ها، ابتدا در مورد دستور جلسه هفتگی که «D.SAP» است صحبت می‌کنیم، و در ادامه ۷ سال آزادی خانم شیما را در کنار هم جشن می‌گیریم.
D.SAP یکی از دستاوردهای بزرگ جناب مهندس بعداز داروی OT می‌باشد. اکثر سفر اولی‌ها و مصرف‌کنندگان که مشکل یبوست داشتند، با استفاده از D.SAP مشکلشان حل شد. از این رو تحقیقات آقای مهندس در مورد این ماده و کیفیت آن در بهبودی بیماری‌ها شروع شد. آقای مهندس بر اساس یک آزمایش ساده به همراهی استاد امین، از سیب، D.SAP تولید کردند و در اختیار اعضای کنگره قرار دادند و نتیجه خیلی خوبی به دست آمد.
سرکه سیب تفاوت‌هایی با D.SAP دارد؛ سرکه سیب طی ۲ الی ۳ ماه و از سیب‌های خراب و لک‌دار تهیه می‌شود، ولی D.SAP از سیب‌های سالم تولید می‌شود و از کیفیت بالاتر و ارزش غذایی بیشتری برخوردار است.
سال گذشته D.SAP برای انجام آزمایشاتی به سازمان بین‌المللی صنایع غذایی فرستاده شد، و آنها این ماده پر خاصیت را جزو گروه مواد غذایی قرار دادند.
مهمترین خاصیت D.SAP ضدعفونی کنندگی و ضدالتهاب بودن آن است. در دوران کرونا مرگ و میرهای بسیاری اتفاق می‌افتاد، اما شاهد بودیم که D.SAP جان ما و عزیزانمان را نجات داد. تاثیرات بسیار زیاد و باورنکردنی را بعد از استفاده افراد از D.SAP شاهد بودیم؛ مثلا برای کاهش وزن، درمان کبد چرب، میگرن، بیماری‌های قارچی و مشکلات پوستی.
در آخر از جمله معروف آقای مهندس یاد می‌کنیم که گفتند؛ ؛ "علمی که تجربه شده باشد، سندی است بدون نقص"

مسافر شیما، نام راهنما: خانم افسانه- آنتی ایکس مصرفی: شیره و تریاک- روش درمان: DST- داروی درمان: OT- مدت سفر: 15 ماه و 4 روز- مدت رهایی: هفت سال- رشته ورزشی: ایروبیک

صحبت‌های استاد در مورد خانم شیما:
هفتمین سال آزادی خانم شیمای عزیز را تبریک عرض می‌کنم. خانم شیما از اولین رهجوهای لژیون من بودند. بعد از ورود به لژیون، از ایشان در خواست کردم کتاب ۶۰ درجه را بخوانند، ولی به من گفتند؛ زمان ورود به لژیون تازه‌واردین، این کتاب را تمام کرده‌ام! خانم شیما با چشمی باز و با آگاهی، سفر خود را آغاز کردند. به خاطر مواد مصرفی‌شان، سفر سختی از ایشان انتظار می‌رفت، ولی با اطلاع و آگاهی بالا و خواست قوی که داشتند، سفر راحتی را انجام دادند. به دلیل بیماری رماتیسم، در طول سفر کمی اذیت شدند، اما با خواست و اراده قوی، توانستند سفرشان را با موفقیت به پایان رساندند. در ادامه کمک راهنما شدند و دوره خوبی را گذراندند. به خاطر عشقی که به کنگره دارند، خدمات زیادی انجام دادند؛ عضویت در لژیون سردار، دبیری آقای مهندس، ۴ سال کمک راهنمایی، و اکنون هم در بخش اداری خدمت می‌کنند. انشالله به خدمات بالاتری دست یابند و همیشه در کنگره بمانند.

صحبت‌های مسافر شیما:
خدا را شکر می‌کنم که امروز در کنار شما هستم. در باورم نمی‌گنجید که روزی با وجود حال بدی که داشتم، بتوانم به درمان برسم و از بند اعتیاد آزاد شوم‌. خوشحالم که توانستم در کنگره خدمتگزار شما باشم و امروز جشن ۷ سال آزادی‌ام را جشن بگیرم. من در ابتدا با حس و حال بد و بیماری رماتیسم وارد کنگره شدم، باور نمی‌کردم که بتوانم روزهای بد و تیره را کنار بگذارم و به این حال خوب برسم. امیدوارم تمام کسانی که راه خود را گم کرده‌اند و در تاریکی به سر می‌برند، به کنگره 60 راه پیدا کنند و به حال خوب و خوش برسند.

آرزوی اول: انشالله بتوانم خدمتگزار خوبی باشم و همیشه در کنگره خدمت کنم.
آرزوی دوم: جهانی شدن کنگره و پیدا کردن راه کنگره برای کسانی که گمراه شده‌اند.

گردآوری و تایپ: مسافر مرجان- نمایندگی رز
ویرایش: همسفر مریم- نمایندگی رز
بازبینی: مسافر سمیرا کمک راهنما- نمایندگی رز

ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .