English Version
English

D. SAP آنتی‌ویروس و بهترین داروی درمانی می‌باشد. (نمایندگی شیروان)

 D. SAP آنتی‌ویروس و بهترین داروی درمانی می‌باشد. (نمایندگی شیروان)

چهاردهمین جلسه از دوره پنجم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی شیروان، با استادی کمک راهنما مسافر فاطمه، نگهبانی مسافر سحر و دبیری مسافر مهلا، با دستور جلسه "D. sap" روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر.
دستور جلسه امروز D. SAP است، باید آگاهی داشته باشیم که D. SAP چیست و چه کاربردی دارد؟ همینطور که می‌دانیم، جناب مهندس در ابداع روش Dst برای درمان اعتیاد، درمان نیکوتین، تغذیه سالم و درمان چاقی به اعضای کنگره و به جامعه کمک کرده‌اند. D. SAP را نیز درست کردند و دراختیار همه گذاشتند، که بسیار به ما کمک کرد.
در دوران کرونا ترس و وحشت زیادی به وجود آمد، همه خیلی نگران بودند، ولی ما مطمئن بودیم که آقای مهندس می‌توانند راهکاری پیدا کنند که آسیب‌های این بیماری به حداقل برسد. و این اتفاق افتاد، جناب مهندس با تدبیری که داشتند، D. SAP را ساختند و در اختیار ما گذاشتند، و ما با خیال راحت در اوج بیماری که همه مراکز تعطیل بود، به کنگره می‌آمدیم وجلساتمان برگزار می‌شد.
یکی از مشکلات دیگری که شخص مصرف‌کننده دارد، مشکل یبوست است که بسیار آزاردهنده می‌باشد. با استفاده درست از D. SAP، این مشکل برطرف می‌شود. ولی نباید توقع داشته باشیم که با یک یا دو بار استفاده تمام مشکلاتمان برطرف شود. باید ادامه بدهیم تا زمانی که نتیجه بگیریم.
D. SAP می‌تواند به ریزش مو یا خشکی سر هم کمک کند. در مشکلات زنانگی تاثیرگذار است و عفونت را برطرف می‌کند. با استفاده از D. SAP مشکل سنگ صفرا هم برطرف خواهد شد و شخص دیگر نیازی به دکتر و عمل جراحی ندارد.
کسانی که مصرف نیکوتین دارند، مثل سیگار و قلیان، دچار مشکلات ریوی و تنفسی می‌شوند، ولی می‌توانند با بخور یا استفاده خوراکی از D. SAP ریه خود را تا حدودی بازسازی کنند، به‌مرور زمان و با روش DST به حالت اول برگردانند و یک ریه سالم داشته باشند.
در مقابل بسیاری از ویروس‌ها، دیگر نیازی به استفاده از داروها نیست،  D. SAP آنتی‌ویروس و بهترین داروی درمانی می‌باشد.
موضوع دیگر این که این D. SAP را خود آقای مهندس به صورت ارگانیک و طبیعی از میوه‌هایی که در باغ سیب خودشان تهیه می‌شود درست می‌کنند. ما در کنگره کرم D. SAP هم داریم، اگر از این کرم استفاده کنیم دیگر نیازی به هیچگونه پاکسازی پوست نداریم و این کار را با هزینه کمتر و معقول‌تری انجام می‌دهیم. باید قدر تمام چیزهایی که در کنگره در اختیارمان قرار داده می‌شود را بدانیم و آنها را حفظ کنیم. اگر قدرشناس نباشیم، این موقعیت از ما گرفته می‌شود.

تایپ: مسافر مهلا- نمایندگی شیروان
ویرایش: کمک راهنما مسافر ناهید- نمایندگی شیروان
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .