English Version
English

D.SAP نه‌تنها ضدالتهاب و ضد عفونت است، بلکه سیستم ایمنی بدن را نیز بسیار قوی می‌کند (نمایندگی آکادمی)

D.SAP نه‌تنها ضدالتهاب و ضد عفونت است، بلکه سیستم ایمنی بدن را نیز بسیار قوی می‌کند (نمایندگی آکادمی)

نهمین جلسه از دوره شصت و سوم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی آکادمی، با استادی مسافر سپیده کمک راهنما، نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر کیمیا، با دستور جلسه "D.SAP" روز سه‌شنبه 9 خرداد 1402 راس ساعت 11:30 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان سپیده هستم یک مسافر.
خیلی خوشحالم که امروز به همراه لژیونم خدمتگزار شما عزیزان هستیم. دستور جلسه امروز در مورد D.SAP است، که واقعاً یکی از دستاوردهای ارزشمند کنگره می‌باشد. در سفر اول هیچ‌چیزی به‌اندازه D.SAP کمک‌کننده نیست. شربت OT از تریاک گرفته می‌شود که طبع سردی دارد، و چون از طریق روده جذب می‌شود، کمی باعث یبوست می‌گردد، و D.SAP نیز درمان‌کننده یبوست است.
من با مشکلات روده‌ای و انسداد روده شدید وارد کنگره شدم. چند ماه اول که راهنمای عزیزم می‌گفتند باید صبح‌ها ناشتا D.SAP استفاده کنید، انجام نمی‌دادم و به طبع دچار مشکلات حادتری شدم. اما بعد از چند وقت که شروع به استفاده کردم، ظرف یک هفته بهبودی حاصل شد. در حال حاضر D.SAP به یک عنصر همیشگی در زندگی‌ام تبدیل شده است.
در کنگره دو نوع D.SAP داریم، یکی انگور و دیگری سیب. طبق گفته جناب مهندس، D.SAP انگور خاصیت ضدعفونی‌کنندگی بسیار بالایی دارد. در کل D.SAP برای درمان انواع و اقسام بیماری‌ها مفید و اثربخش است. چون دارای خاصیت ضدالتهابی است، باعث بهبود التهاب کلیه، درمان سنگ کیسه صفرا و سایر بیماری‌های التهابی می‌شود. این بیماری‌ها بیرون از کنگره با عمل جراحی خوب می‌شود، ولی ما در کنگره به‌راحتی فقط با خوردن D.SAP مشکلاتمان را حل می‌کنیم. ما با قیمت بسیار پایین D.SAP را دریافت می‌کنیم، درحالی‌که مانند یک معجزه عمل می‌کند، به همین جهت باید شکرگزار آن باشیم.
D.SAP سرشار از مواد آلی و شیمیایی مورد نیاز بدن است، مثل کلسیم، پتاسیم، آهن و ... تمام این املاح معدنی و مهم را با خوردن D.SAP می‌توانیم دریافت کنیم.
D.SAP نه‌تنها ضدالتهاب و ضد عفونت است، بلکه سیستم ایمنی بدن را نیز بسیار قوی می‌کند. برخی افراد به علت بیماری کورتون مصرف می‌کنند، که پزشک می‌گوید برای تقویت سیستم ایمنی موثر است. درحالی‌که کورتون به‌شدت سیستم ایمنی را سرکوب می‌کند، ولی D.SAP تقویت‌کننده سیستم دفاعی بدن است.
آقای مهندس برای تهیه و تولید D.SAP زحمت بسیاری می‌کشند و از فصل بهار تا پایان تابستان مشغول تهیه آن هستند، از زحمات بی‌دریغ ایشان تشکر می‌کنم.

گردآوری و تایپ: کمک راهنما مسافر سپیده- نمایندگی آکادمی
ویرایش و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .