English Version
English

این ماده یک اکسیر جوانی است (نمایندگی میخک)

این ماده یک اکسیر جوانی است (نمایندگی میخک)

سومین جلسه از دوره ششم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی میخک، با استادی مسافر اکرم، نگهبانی مسافر نسیم و دبیری مسافر مهرنوش، با دستور جلسه « D.SAP» روز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان اکرم هستم یک  مسافر
خیلی خوشحالم که دوباره این جایگاه را تجربه می‌کنم، از خانم مهری عزیز و راهنمای خوبم خانم فاطمه که اجازه دادند خدمت کنم تشکر می‌کنم.
دستور جلسه امروز " D.sap" می‌باشد. ما در کنگره ۶۰ عصاره انگور و سیب را داریم که با تولیدات بیرون کاملا متفاوت است، به علت روش فرآوری متفاوتی که دارد، دارای مواد و املاح مفید زیادی می‌باشد.
چندی پیش سی دی "غذای ما دوای ما" از جناب مهندس را گوش می‌دادم، و برای خودم متدهای کنگره ۶۰ را این‌گونه تشریح کردم: ما سه تا متد داریم؛ متد درمانی DST مواد مخدر با داروی  OT، متد درمان سیگار و نیکوتین، و درمان اضافه وزن.
همان‌طور که غذای ما چاشنی دارد، به نظر من  این سه متد نیز در کنگره ۶۰ چاشنی دارند. به نظر من چاشنی این‌ها D.SAP است، چرا که معمولاً سفر اولی‌ها مشکل یبوست دارند، و D.SAP یک چاشنی بسیار عالی برای رفع این مشکل است. باید نیم ساعت قبل از خوردن دارو در وعده صبح به‌صورت ناشتا از آن استفاده کنند.
سرکه سیب به خاطر داشتن اسید سیتریک، از قدیم در جنگ‌ها به‌عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده مورد استفاده قرار می‌گرفت. و امروزه ما اعضای کنگره ۶۰ با آگاهی از آن استفاده می‌کنیم. من به‌شخصه  تجربیات و درمان‌های زیادی از D.SAP دیدم، چه برای خودم و چه برای خانواده و اطرافیانم.
این چاشنی خوشمزه در تمام شرایط قابل‌استفاده است، در درمان سیگار نیز به خاطر ضد باکتری بودن و شستشوی ریه و مجاری تنفسی، چه از راه خوردن و چه از راه بخور دادن بسیار اثرگذار است.  برای تغذیه سالم نیز یک چاشنی بسیار عالی است و می‌توان در سالاد یا به‌صورت عادی استفاده کرد.
ما خانم‌ها خیلی به پوست و ظاهر خودمان  اهمیت می‌دهیم، من از D.SAP به‌عنوان اکسیر جوانی استفاده می‌کنم. همان‌طور که جناب مهندس هم گفته‌اند، این ماده یک اکسیر جوانی است، چرا که چربی‌های اضافه را از بین می‌برد، برای درد کلیه و سنگ کلیه خوب است، مشکل قند خون و کیسه صفرا را حل می‌کند.
در دنیا اکثر مردم از یبوست رنج می‌برند، اما این مشکل به‌واسطه D.SAP برای اعضای کنگره 60 برطرف شده است. این ماده برای دستگاه گوارش و یبوست بسیار مفید است، به‌شرط اینکه سفر اولی‌ها نیم ساعت قبل از دارویشان با آب ولرم و به‌صورت ناشتا از آن استفاده کند. برای جوش‌ها و چین‌وچروک صورت و رفع چربی‌های اضافه بدن بسیار مؤثر است، البته با استفاده درست و اصولی و در نظر گرفتن فرآیند زمان.
همان‌طور که ما یک روزه مصرف‌کننده نشدیم و یک روزه به یبوست و بیماری‌های دیگر دچار نشدیم، برای نتیجه گرفتن از D.SAP نیز باید فرآیند زمان را مدنظر داشته باشیم.

تایپ: مسافر بهار لژیون چهارم- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا کمک راهنما- نمایندگی میخک
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .