English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت (نمایندگی میخک)

اخبار لژیون ویلیام وایت (نمایندگی میخک)

سخنان استاد:

سلام دوستان معصومه هستم یک مسافر.
دستور جلسه امروز D.SAP می‌باشد، همچنین تولد یک سال رهایی خانم ناهید را در کنار هم برگزار می‌کنیم.
D.SAP ماده‌ای شبیه سرکه سیب است، اما فرآیند تولید آن با سرکه سیب ازلحاظ زمان به عمل آمدن و کیفیت خیلی تفاوت دارد. این ماده املاح، مواد معدنی و چند نوع اسید موردنیاز بدن را دارا می‌باشد که برای بدن حیاتی هستند، و درواقع ارزان‌ترین، بهترین و ساده‌ترین راه برای درمان بسیاری از بیماری‌ها محسوب می‌شود. D.SAP یک هدیه الهی است که خیلی‌ها از آن غافل هستند. به دلیل اهمیت و ارزش آن، در سال یک دستور جلسه مختص به این عصاره خارق‌العاده داریم.
بدن اکثر انسان‌ها دارای کمبود مواد معدنی است، این ماده خارق‌العاده و معجزه‌آسا نیازهای بدن را تأمین می‌کند. D.SAP توسط استاد امین و جناب مهندس، با بهترین و سالم‌ترین سیب‌ها تولید می‌شود. این ماده خصوصاً برای افراد مصرف‌کننده  که اکثراً دچار یبوست هستند، بهتر از هر ماده دیگری اثرگذار است.
D.SAP یک نوع آنتی‌بیوتیک طبیعی است، رسوبات و چربی‌های داخل رگ‌ها را که گاهی حاصل کشیدن سیگاراست تمیز می‌کند، انواع قارچ‌های پوست و ناخن را از بین می‌برد، و باعث تنظیم فشارخون و قند می‌گردد. همچنین درصورت استفاده مداوم از آن طی مدت 5 یا 6 ماه، انواع عفونت‌های زنانه و مشکلات کیسه صفرا درمان خواهد شد. D.SAP درمان کک‌ومک است و همچنین از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.
جناب مهندس با تفکر و درایتی که دارند، کرم D.SAP را نیز با مشورت پزشکان ساختند که با قیمت مناسبی در نشریات عرضه می‌شود. این کرم در کشور کره و آمریکا، به عنوان بهترین کرم لیفتینگ و با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسد.
تجربه شخصی خودم در مورد D.SAP در زمان کرونا بود، ۸۵ درصد از ریه من را ویروس کرونا گرفته بود، به‌طوری‌که وصیت‌نامه‌ام را نوشتم! اما با استفاده از D.SAP به‌صورت خوراکی و بخور، همچنین با کمک و راهنمایی خانم مونای عزیز به درمان رسیدم. از ایشان بسیار سپاسگزارم چون جان دوباره به من بخشیدند.
مادرم دچار بیماری فشارخون بالا بودند و روزانه قرص لوزار مصرف می‌کردند، که خوشبختانه با مصرف D.SAP فشارخونشان نرمال شد. در مورد کک‌ومک پوست نیز تجربه‌ای داشتم؛ لوسیونی به نسبت ۳ به ۸ برای پاک کردن آرایش صورت استفاده کردم، و ۸۰ درصد از کک‌ومک‌های پوست صورتم رفع شد. از جناب مهندس بابت تولید و اختراع این ماده بسیار گران‌بها و کارساز نهایت تشکر را دارم .

سخنان استاد در مورد تولد خانم ناهید:
تولد خانم ناهید را به خودشان و همسفرشان خانم مژگان تبریک عرض می‌کنم. همچنین خدمت جناب مهندس و تک‌تک خدمتگزاران عزیز تبریک می‌گویم. یک شخص مصرف‌کننده زمانی به تعادل و درمان می‌رسد که به سه قسمت جسم، روان و جهان‌بینی توجه کامل داشته باشد، و در مورد مسائلی مانند اضافه وزن- سیگار- مواد مخدر و دیگر نواقصی که در رفتار و گفتار و کردارش است، به تعادل برسد. درمان مواد مخدر با سفر سیگار کامل خواهد شد، و مکمل آن نیز ورزش است.
خانم ناهید زمانی که وارد لژیون ویلیام شدند، اصلاً حس و حال خوبی نداشتند، این مشکل به‌وضوح در حالت چهره‌شان پیدا بود، اما کم‌کم و با تلاش خودشان به بهبودی رسیدند. خانم ناهید در این راستا قدم‌های محکمی برداشتند، فرمان‌بردار بودند و با هیچ تلنگری ناراحت نمی‌شدند. خیلی خانم آرام و دوست‌داشتنی هستند، و روزبه‌روز شاهد پیشرفت‌های ایشان بودیم‌. سال گذشته در قسمت راهنمای تازه واردین قبول شدند. پیشرفتشان گوارای وجودشان باد، امیدوارم همچنان ثابت‌قدم و پایدار بمانند و الگوی خوبی باشند برای سایر دوستانی که مصرف سیگار دارند.

خانم ناهید، نام راهنما: خانم معصومه- آنتی ایکس مصرفی: سیگار- مدت تخریب: 10 سال- روش درمان: DST- داروی درمان: آدامس نیکوتین دار- مدت سفر: 10 ماه و 9 روز- مدت رهایی: یک سال و 6 ماه و 21 روز

صحبت‌های مسافر ناهید:
سلام دوستان ناهید هستم یک مسافر
از راهنمای عزیزم خانم معصومه عزیز بابت تمام زحماتی که برای من کشیدند تشکر می‌کنم، از جناب آقای مهندس سپاسگزارم که در زندگی من و زندگی همه ما زیبایی‌های زیادی خلق کردند.
همان‌طور که جناب مهندس بارها گفته‌اند، درمان ما با سفر ویلیام کامل می‌شود، و اشخاصی که سیگار خود را درمان می‌کنند، برگشت به مواد ندارند. من زمانی که سفر خودم را تمام کردم، یک‌بار در لژیون سیگار سفرکردم، اما باتوجه به اینکه این مسئله را زیاد جدی نگرفته بودم، اواسط سفر برگشت زدم. انگار چیزی در وجود من کامل نبود، اصلا از حال و هوای رهایی لذت نمی‌بردم و حالم خوب نبود. بازهم به این موضوع توجه نکردم، چرا که این خواسته در وجود من شکل نگرفته بود و فکر می‌کردم این موضوع حل‌شدنی نیست.
زمانی که برای بار دوم تصمیم گرفتم وارد لژیون سیگار بشوم، با خودم عهد کردم که با قدرت بیشتری حرکت کنم. دقیقا بعد از دو ماه دوران سازگاری، حس خوب رهایی کم‌کم در من شکل گرفت، طعم غذاها، عطرها و ... برای من قوی‌تر شده بود و من این‌ها را حس می‌کردم. امروز به خاطر این اتفاق خوب بارها و بارها خدا را شاکرم.

سخنان خانم مژگان همسفر:
سلام دوستان مژگان هستم همسفر
از خانم معصومه بابت تمام صبوری‌ها و زحماتی که برای خانم ناهید کشیدند تشکر می‌کنم، همچنین از جناب مهندس سپاسگزارم. در جامعه ما سیگار کشیدن برای یک خانم جلوه بدی دارد، به همین خاطر من دوست نداشتم دخترم سیگار مصرف کند و می‌گفتم برای قلب و سلامتی‌ات خوب نیست.  اما در مورد این موضوع زیاد توجه و تأکید نداشتم. راستش فکر نمی‌کردم این موضوع هم مانند موادمخدر قابل‌درمان باشد. اما خدا را شکر به چشم دیدم که در کنگره بسیاری از مسائل حل‌شدنی است، فقط باید آگاهی لازم وجود داشته باشد و بدانیم سیگار چه تخریب‌هایی به سیستم بدن وارد می‌کند.
  از جناب مهندس بابت آموزش‌هایی که در تمام زمینه‌ها به ما می‌دهند تشکر می‌کنم. مادرانی چون من که در کنگره هستند و روزبه‌روز فرزندانشان را می‌بینند که از دام تخریب مواد و سیگار رها و آزاد شده‌اند، بسیار آرامش دارند. از همگی ممنونم.

تایپ: مسافر معصومه کمک راهنمای ویلیام- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا کمک راهنما- نمایندگی میخک
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .