English Version
English

یک سری بیماری‌ها که در بدن ما به وجود می‌آید، از فقر و کمبود مواد غذایی است (نمایندگی یاس)

یک سری بیماری‌ها که در بدن ما به وجود می‌آید، از فقر و کمبود مواد غذایی است (نمایندگی یاس)

هفتمین جلسه از دوره پنجاه و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی کنگره ۶۰، ویژه خانم‌های مسافر و همسفر شعبه یاس اصفهان، با دستور جلسه《D.SAP》با استادی مسافر فریبا، نگهبانی مسافر کبری و دبیری مسافر زهره، روز دوشنبه مورخ ۸ خردادماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان فریبا هستم یک مسافر، از خانم آسیه عزیز کمال تشکر را دارم که به من اجازه خدمت دادند، از راهنمای خوبم خانم مهری عزیز که خدمت استادی امروز را به من توصیه کردند قدردانی می‌کنم.
دستور جلسه امروز D.SAP است. همان‌طور که می‌دانید، D.SAP به‌طور اتفاقی ساخته شد. آقای مهندس تعریف کردند روزی ایشان و استاد امین در باغشان بودند، و استاد امین پیشنهاد دادند که از سیب‌های باغ سرکه درست کنند. آقای مهندس هم قبول کردند و گفتند تهیه دبه‌ها از من، شما هم سرکه درست کنید! و این رویداد خیلی اتفاقی پیش آمد. بار دوم گفتند: بهتر است با بهترین سیب‌های باغ این کار را انجام دهیم. آن زمان شاید خودشان هم نمی‌دانستند که چه معجون معجزه‌آسا و چه اکسیر ارزشمندی برای جامعه بشری به یادگار می‌گذارند.
در ادامه، جناب مهندس D.SAP را در اختیار اعضای کنگره گذاشتند و بعد یک سری آزمایشات و تحقیقات در این زمینه انجام دادند. شاید افراد زیادی سرکه سیب درست کنند، که معمولاً از سیب‌های لک‌دار و غیرقابل استفاده تهیه می‌شود، مقداری هم پوسته خربزه و طالبی در آن می‌ریزند و می‌گویند خوشمزه‌تر می‌شود! اما D.SAP از بهترین و شیرین‌ترین سیب‌های صادراتی، بدون لک و خرابی تهیه می‌شود.
همان‌طور که می‌دانیم، سیب دارای خواص معجزه‌آسایی است. من کتابی در مورد خواص میوه‌ها مطالعه می‌کردم، آن‌قدر که از خواص سیب نوشته بود، در مورد هیچ میوه دیگری نگفته بود. از بزرگان ما هم نقل است که می‌گفتند؛ اگر انسان بداند که سیب چقدر خاصیت دارد، هر روز یک عدد سیب می‌خورد و هیچ‌گاه بیمار نخواهد شد.
آقای مهندس اسم این ماده را D.SAP گذاشته‌اند، D مخفف دژاکام  و SAP به معنای عصاره است. تولید آن یازده ماه زمان می‌برد، درصورتی‌که سرکه سیب‌های دیگر، تقریباً طی دو ماه تولید می‌شود. D.SAP  عصاره ایست که در دنیا نظیرش یافت نمی‌شود.
در قرآن آمده: صور آشکار انسان از خاک به وجود آمده و صور پنهانش از آتش. پس انسان برای اینکه بتواند زندگی کند و بیمار نشود، به یک سری املاح ضروری نیاز دارد.  با خوردن میوه و سبزیجات می‌توانیم یک سری از ویتامین‌ها و مواد معدنی را به جسم خود برسانیم و کمبود مواد را تأمین کنیم. یک سری بیماری‌ها که در بدن ما به وجود می‌آید، از فقر و کمبود مواد غذایی است. مخصوصاً ما خانم‌ها که بسیار فقر آهن و کلسیم داریم. بدن می‌تواند خودش و سلول‌ها را بازسازی کند، مشروط به اینکه مواد لازم در اختیارش قرار داده شود.
جریان خون در بدن تقریباً هر بیست‌ویک روز یک‌بار عوض می‌شود. استخوان‌ها تقریباً یازده ماه طول می‌کشد تا بازسازی شوند. دست و پای ما همان اندام پارسال نیستند، چرا؟ چون سلول‌ها می‌میرند و دوباره از نو ساخته می‌شوند. این سلولی که در بدن من است و باید دوباره ترمیم و بازسازی شود، مواد اولیه می‌خواهد، به کلسیم، آهن و فسفر نیاز دارد.
کمبود کلسیم باعث پوکی استخوان و پوسیدگی دندان می‌شود. D.SAP حاوی مقادیر زیادی کلسیم، آهن، پتاسیم، منیزیم و....است، و می‌تواند کمبود آهن بدن را جبران کند. یبوست خودش یک مشکل بزرگ است که خیلی‌ها با آن درگیر هستند. افراد زیادی، خصوصا کسانی که مصرف متادون یا مواد مخدر دارند، دچار یبوست هستند. عده‌ای گفتند گل محمدی یا روغن زیتون استفاده کنید، دیدند مشکل حل نشد. هیچ‌چیز  مثل D.SAP مشکل یبوست را برطرف نکرد. حتی D.SAP کولیت روده را درمان کرد که همه معتقد بودند این بیماری درمان ندارد. خانم‌ها می‌توانند برای عفونت، قارچ، التهاب و انواع بیماری‌های زنان از آن استفاده کنند.
این ماده حیاتی به دلیل اینکه یک آنتی‌اکسیدان است، برای ریزش مو بسیار موثر بوده و در جوان‌سازی پوست نیز نقش مهمی دارد. D.SAP برای بیماری  MS و دیابت بسیار کاربرد داشته و قند خون و کلسترول را به‌شدت کنترل می‌کند. من مدتی به سنگ کلیه دچار بودم که با استفاده از این معجون، توانستم آن را درمان کنم. اگر بخواهم در مورد D.SAP و اثرات درمانی آن بگویم، مستلزم وقت بسیار است. از دوستان درخواست می‌کنم با بیان تجربیات خود، بحث را ادامه دهند.

تایپ: مسافر خدیجه، لژیون پانزدهم- نمایندگی یاس
ویرایش: مسافر کبری، لژیون نوزدهم- نمایندگی یاس
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .