English Version
English

D.SAP افتخار اعضای کنگره60

D.SAP افتخار اعضای کنگره60

جلسه هشتم از دوره‌ بیست‌وهفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره۶۰، ویژه همسفران نمایندگی شفا مشهد، با استادی کمک راهنما همسفر زهره، نگهبان همسفر آسیه، دبیر همسفر فاطمه، با دستور جلسه «D.SAP» روز دوشنبه‌ هشتم خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به‌کار نمود.

«D.SAP»

سخنان استاد:

سلام دوستان زهره هستم همسفر قاسم 

خیلی خوشحالم در نمایندگی شفا هستم، دلم برای اعضای شعبه شفا و در و دیوار شعبه تنگ شده بود؛ از لحظه ورودم خیلی حس و حال قشنگی داشتم؛ امیدوارم شما هم از دیدن من حس خوبی را دریافت کرده باشید.

از نگهبان، دبیر، ایجنت محترم، مرزبانان عزیز، لژیون خدمتگزار، متشکر هستم که پذیرفتند در این‌جا باشم، متشکرم از شما که هستید و اجازه می‌دهید، خدمت کنم.

راجع به دستور جلسه D.SAP، ورود D.SAP به جهان زندگی ما، معجزاتی که رقم زد، واقفیم و سالیانه صحبت و از خواص درمانی‌اش گفته می‌شود، آن چیزهایی که در این سال‌ها برای خود من هم حائز اهمیت بوده به آن اشاره می‌کنم. اول از همه جناب مهندس مقاله‌ای که از D.SAP نوشتند، در انجمن علمی آمریکا جزء مقالات برتر شد، تبریکات و تعریفاتی که برای جناب مهندس فرستادند و از ایشان تشکر کردند، خیلی مهم هست ما از اعضای سیستمی هستیم و داریم فعالیت می‌کنیم؛ که در خارج از کشور از آقای مهندس درخواست می‌کنند که مقالات دیگری داشته باشند و مقاله دخترشان خانم کماندار، هم جزء مقالات برتر در یکی از مجلات آمریکایی چاپ شد؛ در کل این‌ها همه افتخاراتی است که باعث می‌شود من به آن‌ها افتخار کنم و با احساس خوبی بگویم که من از اعضای کنگره هستم.

 

موضوع دیگر پتاسیم D.SAP است که برای خود من واقعاً عجیب بود، ما سرکه صنعتی داریم، سرکه بالزامیک که سرکه سنتی هست و D.SAP را داریم، فرایند آزمایش و تولید که مهندس نیز در این مورد یک جلسه صحبتی داشتند، ترکیبات آن تجزیه و تحلیل شده بود و در نهایت نتیجه‌ای که گرفته شد، این بود که D.SAP مواد معدنی و املاحی که در آن هست بالاتر از سرکه‌های بالزامیک و سرکه‌های صنعتی می‌باشد.

پس D.SAP فرآیندش ۱۰ ماه هست و افزودنی‌ ندارد و از سیب‌های درجه یک استفاده می‌کنند، در واقع جناب مهندس می‌گویند: پشه‌های D.SAP حدود سه چهار ماه، روی آن‌کار می‌کنند تا فرآیند ایجاد شود و عملیات تغییر، تبدیل، ترخیص اتفاق بیفتد، برای تولید D.SAP  سیب‌ها در تاریکی فرو می‌روند و بعد ماده بیرون می‌آید به نام «D.SAP» می‌دانید که قانون است وقتی چیزی تاریکی را تجربه می‌کند، دیگر فاسد نمی‌شود و سرکه هم جزو مواردی است که فاسد نمی‌شود؛ حالا شما ده سال، بیست سال هم نگهدارید، هر چه می‌ماند خراب نمی‌شود و خواصش بیشتر هم می‌شود.

پتاسیم آن فوق‌العاده بالا است؛ کاری که پتاسیم می‌کند، پوست را به گوشت می‌چسباند و عضله را به استخوان می‌چسباند و این باعث می‌شود، چروک زودرس نداشته باشیم، عضله‌ها شل نشود و چیزهای دیگری هم که در بیرون پتاسیم دارند، سبوس برنج، گندم، جو و ... است که  در حال حاضر سبوس را می‌گیرند؛ پس ما با کمبود پتاسیم مواجه هستیم.

چیز دیگری که در D.SAP خیلی مهم است این‌که خاصیت ضد عفونی و ضد التهاب دارد، من دیدم، تقریباً ۹۵ درصد بیماری‌ها را که ریشه‌یابی کنیم، می‌رسیم به باکتری، ویروس و میکروب، این‌ها همه جمع می‌شوند و تجمع‌شان باعث عفونت و التهاب می‌گردد، پس تمامی بیماری‌هایی که ما داریم از سرطان لثه، بیماری‌های زبان، خارش پوست، پوسته هایی که ایجاد می‌شود، همه برمی‌گردد به عفونت و به همین خاطر است که بچه ها می‌گویند: ما استفاده کردیم و مشکل ما درمان شده؛ چون ریشه همه به عفونت برمی‌‎گردد. 

از صحبت‌های شما هم استفاده می‌کنم و خیلی متشکرم که به صحبت‌های من گوش کردید.  

پیام خدمتگزار صدور کارت، همسفر سعیده

------------------------------

اعلام برترین‌های آزمون اردیبهشت ماه

----------------------------

قدردانی دبیر دوره قبل از دبیر دوره جدید

--------------------------

تقدیر از حمایت کنندگان گلریزان سال ۱۴۰۲

برگزاری جلسه هماهنگی ایجنت، مرزبانان، کمک راهنمایان و کمک راهنمایان تازه واردین راس ساعت ۱۴:۴۵ برگزار گردید.

بازدید دفاتر کمک راهنمایان توسط ایجنت عزیز

تشکر از لژیون‌ خدمتگزار: کمک راهنما همسفر هما (لژیون سوم)

خدا قوت و تشکر، ایجنت و مرزبانان عزیز

تشکر از مرزبان کشیک: همسفر آمنه

ضبط و تایپ: همسفر طیبه، رهجوی کمک راهنما همسفر اکرم (لژیون یازدهم) 

تنظیم و ارسال: همسفر اعظم، خدمتگزار سایت

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .