English Version
English

D.SAP، به تقویت قلب و شجاعت در انسان کمک می‌کند

D.SAP، به تقویت قلب و شجاعت در انسان کمک می‌کند

همسفر مونس به همراه مسافرشان با تخریب بیش از ۳۴ سال با آنتی ایکس مصرفی شیره خوراکی وارد کنگره شدند. مدت ۱۴ ماه و ۱۵ روز سفرشان را با راهنمایی‌های آقای اصغر منصوری و خانم سودابه عزیز ادامه دادند و اکنون ۷ سال و ۸ ماه و ۲۰ روز است که با دستان پرمهر آقای مهندس آزاد و رها شدند. اینک با ایشان گفتگویی ترتیب داده‌ایم که توجه شما عزیزان را به آن جلب می‌نمایم:

به چه دلیل آقای مهندس به این تفکر دست پیدا کردند که دی‌سپ می‌تواند به ‌سلامتی افراد در کنگره و حتی بیرون از کنگره کمک کند؟
کنگره 60 از بدو تشکیل و حیات خود همواره سه بعد جسم، روان و جهان‌بینی را به‌عنوان مثلث درمان اعتیاد مطرح کرده است و همیشه در‌پی این بوده است که با شناخت و ارتقاء این سه بعد به بهترین شکل ممکن از آن محافظت نماید. بعد از کشف روش DST و درمان اعتیاد، در ادامه، معضل بزرگی که در ابتدای حرکت مسافر برای درمان در کنگره‌ی شصت به وجود آمد، مشکلات دستگاه گوارشی بود که باعث گردید سفر مسافر را دچار اختلال کند گرچه این عارضه، در بین خیلی از افراد عادی جامعه هم وجود دارد. به همین سبب آقای مهندس با تفکرات خود برای حل این معضل، به دستاوردی دست یافتند که سبب پیدایش یا کشف دی‌سپ بود. با کشف این عصاره، گام بلندی در جهت تسهیل مراحل درمان اعتیاد و همچنین یبوست‌های ناشی از عوارض مصرف و نیز درمان بسیاری از بیماری‌های شناخته و لاعلاج یا صعب‌العلاج برداشته شد.

دی‌سپ چه خواص و ویژگی‌هایی دارد؟
خواص و ویژگی‌های دی‌سپ بسیار زیاد است. این ماده ضد باکتری و ضدویروس بوده و از التهاب جلوگیری می‌کند. چربی سوزی بسیار قوی است و در کاهش وزن و لاغری تأثیرگذار است، اشتها را کم می‌کند و در مقابل سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد؛ خاصیت ضد درد دارد و به‌واسطه آنتی‌بادی بودنش می‌تواند خیلی از دردها من‌جمله: دل‌درد و درد مفاصل را برطرف نماید. مسکنی بسیار قوی برای دردهای عضلانی است و اسپاسم عضلانی را درمان می‌کند. ضد خارش بوده و در پیشگیری از دیابت مؤثر است همچنین، در درمان کبد چرب و کاهش کلسترول خون نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

برتری دی‌سپ نسبت به سرکه معمولی در چیست؟
دی‌سپ با فرایندهای خاصی تهیه و آماده می‌شود و با سرکه معمولی تفاوت دارد. دی‌سپ تولیدشده، از تخمیر سیب یا انگور ارگانیک به دست می‌آید. این ماده شبیه به سرکه است اما با غنای بالای مواد معدنی و درصد بالایی اسیدلاکتیک و اسید اسیتیک. طعم ترش آن ملایم‌تر از سرکه است و این عصاره از سیب‌های کاملاً مرغوب و باکیفیت تهیه‌شده و بدون مخمر و قارچ است.

دی‌سپ یکی از معجزات کنگره ۶۰ است که کرونا در کنگره، به‌وسیله‌ی این ماده اعجاز آور درمان شد آیا شما اطلاعاتی در این مورد دارید؟
دی‌‌سپ آنتی‌بادی بسیار قوی است. به‌محض ورود ویروس کرونا و یا سرماخوردگی جزئی، با دستورالعمل مشخص می‌توان از این داروی معجزه‌آسا استفاده کرد. این عصاره باید به‌صورت قرقره و یا شستشوی حلق و گلو و یا خوردن آن با عسل و شیره انگور یا خرما انجام شود و خوشبختانه اکثر افراد در دوران کرونا با مصرف این دارو از مرگ‌ومیر نجات یافتند و درمان شدند.

شما چه تجربه‌ای از استفاده‌ی دی‌سپ دارید؟
بنده به دلیل وجود بیماری‌های‌ پوستی، آلرژی و سیستم ایمنی ضعیف و التهاب مفاصل از دی‌سپ به‌طور مداوم استفاده می‌کنم و در درمانم بسیار تأثیرگذار است. در زمان کرونا و ناراحتی ریوی با بخور دادن کاملاً بهبود پیدا کردم و سلامتیم را مدیون این داروی معجزه‌آسا و تلاش‌های بی‌وقفه آقای مهندس و اکتشافات ایشان هستم.

سخن آخر
توجه داشته باشیم که این ماده و این عصاره بی‌همتا را همانند داروهای دیگر با آگاهی و اطلاعات کامل استفاده کنیم. حتم دارم دی‌سپ در آینده، همانند شربت اوتی تبدیل به معجونی خواهد شد و از فواید آن بیشتر خواهیم شنید. در پایان امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را در مورد این ماده ارزشمند بیان کرده باشم و از گروه سایت و خدمتگزارانی که در صور پنهان همیشه جهت ارتقاء آموزش‌های کنگره ۶۰ تلاش می‌کنند بی‌نهایت سپاسگزاری می‌کنم.

طراح سؤالات: همسفر اعظم (ر) کمک‌راهنمای محترم
عکاس: همسفر زهرا ق رهجوی کمک‌راهنما همسفر لیلا (لژیون یکم)
تنظیم و ارسال: همسفر اعظم کمک‌راهنما
همسفران نمایندگی شهرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .