English Version
English

عصاره معجزه‌آسا

عصاره معجزه‌آسا

مصاحبه‌ای داشتم با یکی از کمک راهنمایان نمایندگی گرگان، در رابطه با دستور جلسه D.SAP، توجه شما را به ادامه این گزارش دعوت می‌کنیم.

لطفاً خود را به رسم کنگره معرفی کنید.
سلام، صفر‌علی هستم مسافر. آنتی‌ایکس تریاک و حشیش، ۱۱ماه و ۱۴ روز به روش DST و داروی OT با استاد بزرگوارم آقا‌ حامد سفر کردم، رهایی ۴ سال و ۳ ماه، سفر سیگار داشتم رهایی ۴ سال و ۱ ماه، ورزش والیبال.

 

لطفاً اطلاعاتی در مورد D.SAP a شرح دهید؟
ابتدا شاکر خداوند و سپاسگزار جناب مهندس هستم برای اینکه این معجزه را برایمان رقم زدند. شاید با این همه مقالات، اطلاعات و تجربیاتی که در کنگره وجود دارد هنوز برای بعضی از افراد به چشم نمی‌آید که D.SAP چقدر خواص درمانی دارد. D.SAP از سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع سیب در طی فرآیند یک‌ساله تولید می‌شود و کاملاً با سرکه‌ی سیب که در بیرون وجود دارد فرق می‌کند. در واقع D.SAP یک نوش‌داروی طبیعی است و بسیار خواص درمانی دارد.

 

از خواص درمانی D.SAP بفرمایید و اینکه آیا تجربه‌ی شخصی از مصرف آن دارید؟
D.SAP خواص بسیار زیادی دارد. از جمله‌ی آن‌ها، ضد عفونت و التهاب، رفع مشکلات گوارشی، برطرف کردن واریس، سرماخوردگی و درمان کرونا می‌باشد. من درگیر بیماری واریس بودم بطوری که مفاصل زانو‌هایم تورم پیدا می‌کرد و نمی‌توانستم روی پایم بایستم یا حتی راه بروم. زمانی که من شروع به مصرف D.sap از سال ۹۷ کردم، در همان سفر اول تمام این موضوع به شکر خدا کاملاً برطرف شد. در حال حاضر برای درمان سینوزیت از ترکیب آب و D.SAP بصورت اسپری در بینی استفاده می‌کنم که اتفاقات بسیار شگفت‌انگیزی برایم رخ داده است؛ چون مشکلات زیادی از قبیل سردرد، گرفتگی بینی، خلط پشت حلق داشتم و از زمانی که بصورت استنشاقی D.sap را استفاده می‌کنم دیگر خبری از این مشکلات نیست.

 

چرا در سفر اول برای استفاده از D.SAP بسیار توصیه می‌شود؟
یکی از مهم‌ترین خواص D.SAP برطرف کردن یبوست می‌باشد؛ چون معمولاً افرادی که وارد پروسه درمان در کنگره می‌شوند بدلیل نوع مصرف موادشان دچار این مشکل هستند. استفاده از D.sap برای برطرف کردن این موضوع بسیار نتیجه‌بخش است. حتی اگر شخصی مشکل قند‌خون یا کبدچرب دارد با استفاده درست از این معجون دارویی در مدت چند ماه می‌تواند بسیار نتیجه‌ی خوبی از آن بگیرد. بسیاری از ویتامین‌ها‌ی مورد نیاز بدن را هم تأمین می‌کند.

 

اگر در مورد D.sap صحبتی یا توصیه‌ای برای استفاده آن دارید بفرمایید.
حقیقتاً خودم و خانواده‌ام همیشه از D.SAP استفاده می‌کنیم و جزیی از سبد غدایی ما شده است. اگر مشکلی برایمان پیش بیاید مثل سرماخوردگی، گلودرد، ورم معده یا سوء‌هاضمه و مشکلات متعدد با مصرف D.SAP آن را درمان می‌کنیم. توصیه من به همه‌ی اعضاء کنگره ۶۰ این است که D.SAP را در سبد غذایی خود قرار دهند؛ چون در درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک‌کننده است و باعث می‌شود بیهوده برای دکتر و داروهای شیمایی هزینه نکنیم.

 

کلام آخر.
شاکر و سپاسگزار خداوند، جناب‌ مهندس و خانواده‌ی محترمشان هستم برای تمام زحماتی که متحمل می‌شوند تا ما هچین دارویی را در اختیار داشته باشیم. امیدوارم با تمام اطلاعات و دانشی که در کنگره وجود دارد دوستان بیشتری به استفاده از D.SAP روی بیاورند. به اعتقاد من استفاده از D.SAP و OT، به همراه متد DST می‌تواند کاملاً جسم را بازسازی کند. امیدوارم با آگاهی بیشتری به استفاده از آن روی بیاورند.

تهیه مصاحبه، تایپ و ارسال: مسافر مهران، لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .