English Version
English

D.sap معجونی پر از خاصیت از دل طبیعت

D.sap  معجونی پر از خاصیت از دل طبیعت

به‌نام قدرت مطلق الله

«یاد الله در هر جا، یاد خود از قطره به اقیانوس است.»

دستور جلسه هفته:D.sap

 

لژیون یکم، کمک راهنما همسفر معصومه عزیز

----------------------------------------------------------------

سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر

داروی شفا بخش و اِکسیر معجزه‌گر D.SAP، توسط مهندس دژاکام کشف و در اختیار اعضای کنگره۶۰ قرار گرفت و اکنون طی مطالعات بیشتر راه‌گشای درمان خیلی از بیماری‌ها شده است. همه اعضا بر این باور هستیم که D.SAP با سرکه سیبِ بازار متفاوت است. زیرا از مرغوب‌ترین سیب‌ها و به صورت اُرگانیگ و طی فرایند زمانی یک ساله تهیه می‌شود و دارای فسفر، پتاسیم، منیزیم، اسید استیک و اسید لاکتیک می‌باشد؛ که خاصیت ضدعفونی کننده و ضدالتهاب دارد. تجربه شخصی من این بود‌؛ برای خارش پوست سر داخل شامپو استفاده کردم و بسیار عالی بود و همچنین سال‌ها از سینوزیت مزمن رنج می‌بردم وهر ساله از هِدبند و شال گرم استفاده می‌کردم؛ بعد از ورود به کنگره و آشنایی با D.SAP با بخور دادنِ روی سنگ داغ از بیماری سینوزیت رها شدم و دو سال هست که خدا را شکر اصلاً درگیر نشدم؛ همچنین برای عفونت گوش هم از همان بخور به‌صورت مرتب چند شب استفاده کردم و نتیجه بخش بود. استفاده از بخور باعث جمع شدن پوست صورت، شادابی و جوانی پوست هم می‌شود، یک تیر وچند نشان؛ به امید روزی که متد DST, تغذیه سالم و D.SAP جهانی شود و همگان بتوانند از اکتشافات مهندس عزیز استفاده کنند.

لژیون دوم، کمک راهنما همسفر فاطمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان زهرا هستم همسفر علی اصغر
جناب مهندس بعد از تشکیل کنگره۶۰  همواره به ۳ بعد جسم، روان و جهان‌بینی به‌عنوان مثلث درمان اعتیاد اهمیت داده است و همیشه به‌دنبال این بودند که با شناخت و ارتقاء این ۳ بعد به بهترین شکل ممکن از آن محافظت نماید. مشکل بزرگ مسافران در ابتدای درمان، دستگاه گوارش (یبوست) بود؛ گرچه این عارضه در بین خیلی از افراد عادی جامعه هم وجود دارد؛ به‌همین سبب آقای مهندس با تفکرات خود برای حل این معضل به باوری رسیدند که سبب کشف D.sap شد که گام بلندی در جهت تسهیل مراحل درمان اعتیاد و همچنین یبوست‌های ناشی از عوارض و مصرف مواد و همچنین درمان بسیاری از بیماری‌های مردم شد. آقای مهندس دستورالعمل استفاده از این شربت معجزه‌آسا و درمانی را این طور بیان کردند که برای از بین بردن یبوست، بایستی ناشتا و قبل از وعده OT، یک لیوان آب ولرم به‌همراه یک قاشق مرباخوری D.SAP مخلوط و  میل کنید و تا نیم ساعت بعد از آن چیز دیگری مصرف نشود. اگر این روش در یک مرحله جوابگو نبود؛ می‌توان به همین مقدار رأس ساعت معینی در شب هم تکرار شود. از جمله خواص دیگر این محصول از بین بردن کبد چرب که باعث آشفتگی در خواب می‌شود، تسکین دردهای عضلانی، باکتری معده و روده را ازبین می‌برد، تأمین‌کننده آهن بدن به علت وجود آنتی‌اکسیدان در Dsap از پیری زودرس جلوگیری می‌کند، باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن و در درمان کرونا بسیار مؤثر بوده، با جذب  کلسیم سبب تقویت استخوان‌ها می‌شود و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند، برطرف کننده خارش پوست و بر روی نیش حشرات می‌باشد، برای پیشگیری از دیابت نوع ۲ بسیار مفید است و یا به حداقل می‌رساند؛ پایین‌آورنده کلسترول‌های مضر در بدن، بسیار مفید برای رگ‌های واریسی چون گردش خون را بالا می‌برد و تورم رگ‌ها را کاهش می‌دهد و ... از معجزه‌های این شربت گوارا برای من درمان کرونا و همچنین مشکلات گوارشی که با مصرف Dsap درمان شد، همه اعضای خانواده من از Dsap استفاده می‌کنند و بسیار نتایج درمانی خوبی داشته است؛ در پایان از جناب مهندس که این داروی مفید را در اختيار افراد و اعضای کنگره قرار دادند، تشکر می‌کنم.

لژیون سوم، کمک راهنما همسفر هما عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان زینب هستم همسفر محمد
آقای مهندس فرمودند: کشف Dsap خواست خداوند بود، آن را می‌توان اکسیر یا معجون نامید. از نظر علمی ثابت شده است که dsap ضدالتهاب و ضدعفونت است. خدا را شکر بابت کشف چنین داروی که توانست در موقع بحران کرونا جان همه اعضا کنگره را حفظ کند. بهترین زمان استفاده از Dsap صبح ناشتا، نیم ساعت قبل از صبحانه است. Dsap ما را از بیماری‌های سرطان، التهاب، اِم‌اِس و ... حفظ می‌کند، چون سیستم دفاعی بدن را حفظ می‌کند. آقای مهندس فرمودند: ما Dsap و شربت ot را برای شما به یادگار گذاشتیم. در آخر هم خدا را شکر می‌کنم و از جناب مهندس بسیار بسیار سپاسگزارم، زیرا مادرم سالیانی بود که از بیماری عفونت زنان رنج می‌برد تا اینکه به پیشنهاد راهنمای عزیزم و استفاده از آن بیماری و بیماری فشار خون مادرم به حداقل رسید که تمام پزشکان متعجب شده بودند. از تمام عزیزانی که در تهیه Dsap تلاش کردند و همچنان زحمت می‌کشند، ممنون و سپاسگزارم.

لژیون چهارم، کمک راهنما همسفر شفیعه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان فائزه هستم یک همسفر
یکی از داروهای شفا بخش DSAP نام دارد که توسط جناب مهندس کشف شده است، معجزه‌ای که قادر به درمان انبوهی از بیماری‌ها می‌باشد. اسیدهای درون DSAP ضدالتهاب و ضدعفونت هستند. در ابتدا آقای مهندس Dsap را برای برطرف کردن یبوست مسافران توصیه کردند و در ادامه با تحقیقات بسیار و تهیه مقالات علمی دریافتند که این ماده قابل استفاده برای تمامی امراض است؛ دوران فراگیری ویروس کرونا همین شربت، افراد کنگره را در امان نگاه داشت. برای مثال از Dsap می‌توان به‌عنوان تمیز کننده آرایش صورت استفاده کرد که پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و برطبق تجربه شخصی برای از بین بردن آکنه و جوش‌های مقاوم، بسیار کاربردی است. همچنین بخور آن باعث جوان‌سازی و شادابی پوست می‌شود. در آخر بنده بر این باور هستم که این ماده شاه کلید درمان امراض است.

لژیون پنجم، کمک راهنما همسفر نرگس عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان مریم هستم همسفر علی
خیلی خوشحالم که در این مقطع از زندگی سر راه کنگره قرار گرفتم و می‌توانم از آموزش‌های ناب کنگره استفاده کنم. معرفی متد DST آقای مهندس، یک روش کاملاً بی نقص می‌باشد؛ در کنار آن برای سلامتی مسافر و همسفر، Dsap محلول شفا‌بخش بود که توسط استاد امین و مهندس حسین دژاکام معرفی شد و بسیار ارزشمند و دارای انواع مواد معدنی که برای بسیاری از بیماری‌ها مفید است. همچنین کرم Dsap که برای پوست قابل استفاده می‌باشد. هر عفونت و التهابی را می‌توان با استفاده از Dsap از بین برد. در آخر از جناب آقای مهندس که علاوه بر درمان اعتیاد، با تلاش‌های روز افزون خودشان به هر طریقی به فکر سلامت روحی و جسمی سایر انسان‌ها هستند، ممنون و سپاسگزارم.

لژیون ششم، کمک راهنما همسفر مریم عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان معصومه هستم همسفر محمد
مقوله D.sap را مهندس توانستند به طور فوق‌العاده در جهان و تمام کشورها جا بیندازند. در آمریکا مقالات Dsap چاپ شد که با کلی استقبال روبرو گردید. با استفاده از Dsap به‌عنوان دارو در شرایط سخت کرونا خیلی از مشکلات ما حل شد، انواع سرماخوردگی، عفونت، آنفولانزا، عفونت‌های رحمی، چشمی و یبوست با استفاده از Dsap از بین می‌رود. همچنین بهترین کر‌م‌ پوستی که بهترین نتیجه را پس می‌دهد. خدا را شکر که بهترین نتیجه‌ها در کنگره از مقوله Dsap گرفته شد.

لژیون هفتم، کمک راهنما همسفر معصومه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان سارا هستم همسفر ایمان
خداوند را شاکرم که در مکان مقدسی، چون کنگره قرار گرفتم و بهتر از آن که با اکسیری همچون Dsap‌، کشف عظیم جناب مهندس، آشنا شدم. از جناب مهندس برای این دستاورد مهم و عظیم بسیار سپاسگزارم. اگر قدیمی‌ها می‌گفتند: خنده بر هر درد بی‌درمان دواست؛ امروزه ما در کنگره می‌گوئیم: Dsap بر هر درد بی‌درمان دواست. Dsap محصول مشترک جناب مهندس عزیز و استاد امین گرامی می‌باشد. در دو نوع، سیب و انگور می‌باشد که انگور برای عفونت‌ها بسیار قوی‌تر است. Dsap برعکس سرکه از سیب‌های سالم و مرغوب تهیه می‌شود. حاوی ۶ نوع اسید می‌باشد، ضد التهاب و ضد عفونت است. همان‌طور که مهندس عزیز بیان کردند: بهترین زمان برای خوردن این اکسیر ارزشمند، صبح ناشتا نیم ساعت قبل از صبحانه است. محصول دیگر Dsap‌، کرم آن که ضدچروک، جوان‌کننده پوست و درمان بیماری اگزما که به هیچ عنوان برای درمانش کرمی پیدا نمی‌شود. برخی خواص دارویی و کاربردی شربت D,sap چون خاصیت پیشگیرانه فراوانی دارد، مصرف روزانه آن توصیه می‌شود. چربی‌سوز بسیار قوی، کم کردن اشتها و زیاد شدن سوخت و ساز بدن؛برطرف کننده اگزما و خارش پوست، برطرف کننده زگیل تناسلی، بیماری که درمان نداشته و فقط پیشگیری می‌شده است. رفع بیماری فشارخون، کنترل قندخون، درمان آبله مرغان، درمان سوختگی، رفع سردرد های شدید، عفونت گوش را تا حد زیادی از بین می‌برد و ... قطعا در آینده مانند OT تبدیل به معجونی خواهد شد که در درمان اکثر بیماری ها مؤثر واقع خواهد و این معجونی برای تمام فصول است. از اینکه مشارکت من را مورد مطالعه قرار دادید، ممنونم.

لژیون هشتم، کمک راهنما همسفر فهیمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان فهیمه هستم همسفر محمدحسین
شربت D.sap به‌خاطر وجود مواد معدنی بالا، خواصِ ضد سرطانی، ضد التهاب، آنتی‌اکسیدانی‌ و هم‌چنین درصد بالای باکتری‌های اسید لاکتیک، اسیداستیک و ... کمتر از یک معجزه نیست. زمان شیوع بیماری کرونا، تنها دارویی که ما را حفظ کرد همین D.SAP بود که به‌وسیله بخور دادن، راه گلو و مجاری بینی، سینوس‌ها و ریه ضدعفونی می‌شد و مقالات آن توسط آمریکا، فرانسه، اسپانیا و تاجیکستان پذیرفته شد. چهار مشکلِ بی خوابی، اعتیاد، چاقی و یبوست که مردم جهان درگیر آن هستند و راه‌حلی برای آن ندارند در کنگره به لطف جناب مهندس به‌راحتی قابل حل است. اعضای کنگره به‌راحتی می‌توانند با روش‌های کنگره، به‌سهولت این موارد را برطرف کنند. هم‌چنین بیماری فشار خون، قندخون، کبد چرب، سنگ کیسه صفرا، واریس و خیلی از بیماری‌های دیگر، توسط D.SAP قابل درمان و یا رو به کاهش است. خدا را شکر می‌کنم که به واسطه‌ مسافرم با کنگره آشنا شدم و مسافرم به درمان رسید، خودم به حال‌خوش رسیدم و الان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کنگره۶۰ هستم و روزبه‌روز شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای جناب مهندس عزیز و اعضای کنگره۶۰، هستم. ان‌شاالله سایه جناب مهندس، سالیان سال برسر ما مستدام باشد و همه مردم جهان از این دستاوردها بی‌نصیب نمانند. متشکرم.

لژیون دهم، کمک راهنما همسفر زهرا عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان هدیه هستم همسفر رضا
آقای مهندس از طریق کنگره۶۰، بسیاری از بیماری‌هایی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، را درمان کردند؛ یکی از روش‌های ایشان استفاده از D.sap است. یک نوع سرکه که از بهترین سیب‌ها درست می‌شود که یک‌سال زمان می‌برد تا تهیه شود. هم‌چنین قدمتی بسیار دارد و از زمان های قدیم از آن به‌عنوان چاشنی و نگه‌دارنده غذا، کاربرد داشته است. از D.sap برای درمان بوی بد دهان، قارچ و عفونت، واریس، آکنه و لک، چاقی، لاغری، رفلاکس معده، کم‌خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن و مهم‌ترین آن‌ها یبوست استفاده می‌شود. یبوست یا خشکیِ مزاج عارضه‌ای در دستگاه گوارش است که بر اثر آن، مواد دفعی در روده بزرگ، سفت می‌شود و دفع آن با درد و سختی است. یبوست حاد، ممکن است سبب بسته شدن روده شود که به نوبه خود حتی ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد و حتی با داروهای گیاهی درمان نشود. آقای مهندس توانست با ساخت D.sap سیستم ایمنی را قوی کنند که دچار مریضی نشوند. از اینکه به مشارکت من توجه کردید، سپاسگزارم.

 

لژیون یازدهم، کمک راهنما همسفر اکرم عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان مژگان هستم همسفر حسین

جناب مهندس با کمک استاد امین این محصول مشترک را که یک معجون یا اکسیر می‌باشد را آماده کردند. این دارو در ابتدا برای درمان یبوست مسافرین، استفاده شد و بعدها با استفاده‌های متفاوت برای بیماری‌های دیگر هم مورد استفاده گردید. به توصیه آقای مهندس، بهترین زمانِ مصرف این اکسیر، صبح ناشتا به همراه یک لیوان آب ولرم می‌باشد که می‌تواند تأثیرگذارتر باشد. تجربه شخصی من در مورد D.sap:من اوایل ورودم به کنگره، دچار بیماری خیلی بدی شدم و هر دارویی استفاده کردم، خوب نشدم و به پیشنهاد راهنمای خوبم، D.sap را استفاده کردم و سرفه‌هایم بعد از سه روز، بهبود پیدا کرد. مسافرم بدترین نوع یبوست را داشت، بعد از استفاده مرتب در چند هفته کاملا بهبود پیدا کرد. برای این اتفاق، خدا را شکر می‌کنم که هدیه‌ای از طرف خداوند بود و به دستان پر مهر مهندس دژاکام به دست ما رسید. از این که به مشارکت من گوش دادید، ممنونم.

لژیون دوازدهم، کمک راهنما همسفر نجمه عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان زهرا هستم همسفر حمید
جناب آقای مهندس دژاکام با تفکرات خود برای برطرف کردن مشکلات گوارشی مثل یبوست که بین مسافران در حالِ درمان وجود داشت، D.SAP را به‌جود آوردند؛ ایشان با کشف این عصاره ارزشمند، گام بزرگی در جهت تسهیل مراحل درمان اعتیاد و هم‌چنین، درمان بسیاری از بیماری‌ها برداشتند. طبق فرمایش جناب‌ مهندس برای از بین بردن یبوست، بایستی ناشتا و قبل از وعده OT، در یک لیوان آب ولرم استفاده شود، نیازی نیست D.SAP با عسل یا شیره انگور استفاده شود؛ مسافرانِ سفر اول که در حال درمان هستند، باید D.sap را  نیم‌ساعت قبل از OT استفاده کنند تا یبوستشان کاملا از بین برود. Dsap، یک معجون باور نکردنی است که آقای مهندس کشف کردند و خیلی از بیماری‌ها را که متخصصان از درمان آن‌ها عاجز بودند، می‌توانند درمان کنند. آقای مهندس موفق شدند در کنگره۶۰ با ارائه روش درستِ استفاده از Dsap، انواع بیماری‌های قارچی، یبوست و بیماری‌های کبد چرب را به‌درمان برسانند. در پایان از جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان سپاسگزارم و از خداوند بهترین‌ها را برایشان خواستارم.

لژیون چهاردهم، کمک راهنما همسفر زهرا عزیز

--------------------------------------

سلام دوستان حمیده هستم یک همسفر
این شربت محصول مشترک مهندس دژاکام و با ایده استاد امین است که برحسب اتفاق پیش آمد و ذره‌ذره تکمیل شد و هر چه برای Dsap بگویم کم است. در تمام شرایط حتی بیماری کرونا به همه کمک کرد. از نظر علمی Dsap، ضدعفونت و ضد التهاب است و همچنین عفونت چشم، گوش، دهان، روده و معده و ... ثابت شده است. هر عفونتی یک آنتی‌ویروس قوی است. DSAP یبوست را درمان می‌کند. به طول عمر می‌افزاید. نوع Dsap، انگور برای عفونت‌ها خیلی قوی‌تر است، نوع سیب و یکی هم کرم Dsap که برای لکه‌های صورت و التهاب‌های پوستی بسیار عالی است. همچنین چروک‌های صورت را از بین می‌برد. مهندس فرمودند: ما دو محصول برای شما گذاشتیم، یکی Ot و دیگری Dsap، که از محلول D.sap برای هر عفونت و التهابی می‌توانیم، استفاده کنیم.

لژیون سردار

-------------------------------------------

سلام دوستان ناهید هستم همسفر
در واژه Dsap، کلمه D به معنای دژاکام و sap به معنای عصاره است. فرآیند این محصول یک سال طول می‌کشد و با بهترین سیب‌ها که اولین بار استاد امین پيشنهاد تولیدش را به مهندس دادند. این محصول خواص زیادی دارد، از جمله ضد یبوست و برای کم‌خونی نیز بسیار مفید، ضدالتهاب و ضدعفونت و ضد قارچ است؛ برای اشخاصی که دیابت دارند و برای سوختگی کاربرد دارد و ... من اوایلی که به کنگره آمدم معده درد شدیدی می‌شدم و ناشتا قرص اِمپرازول مصرف می‌کردم. با راهنمایی خانم فاطمه عزیز توانستم با این داروی معجزه‌آسا به‌روش Dst قرص‌های امپرازول را که ضرر زیادی برای بدنم داشت، حذف کنم و معده دردم را درمان کنم. Dsap هم یک داروی آچار فرانسه‌ای هست که در خانه ما بسیار مورد استفاده است و حتی در مسافرت همراهمان هست. واقعاً نمی‌دانم به چه زبانی از استاد عزیزمان آقای مهندس و استاد امین تشکر کنم که سه ضلع مثلث درمان را جسم، روان و جهان‌بینی را برای ما معنا کردند و به فکر تمام جوانب سلامت ما هستند، از شما متشکرم.

با تشکر از مشارکت‌ها و همدلی شما یاران و همسفران عزیز

رابط خبر: همسفر وجیهه، رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

ویراستاران: همسفر وجیهه، رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم) و همسفر نرگس، رهجوی کمک راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم)

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .