English Version
English

حل مجهولات به واسطه فرمول کمک‌راهنما

حل مجهولات به واسطه فرمول کمک‌راهنما

کمک‌راهنما همسفر سودابه و مسافرشان با تخریب انواع آنتی‌ایکس وارد کنگره شدند و ۱۸ ماه به کمک‌راهنمایی آقای علی و خانم مرجان به روش DST همراه با داروی OT سفر کردند و اکنون حدود ۹ سال است که آزاد و رها هستند. با کمک‌راهنمای عزیز خانم سودابه گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که تقدیم نگاه مهربانتان خواهیم کرد.

با توجه به وادی سوم، همسفران و مسافران کنگره ۶۰ چگونه می‌توانند از حمله نیروهای منفی که از طریق الهام و القاء عمل می‌کنند در امان باشند؟

طبق وادی سوم،  همسفر و مسافر هر دو باید آگاه باشند و بدانند که فقط خودشان نقش اول سریال یا فیلم را در زندگی خود بازی می‌کنند و چیزی نیست که انسان از الهام و القاء در امان باشد. یعنی همیشه الهام و القاء منفی در هر حالتی وجود دارد حتی اگر بهترین آدم روی زمین باشیم. پس الهام و القاء منفی وجود دارد منتهی من این‌قدر قوی می‌شوم و دریچه‌های ورودی و تأثیرپذیری از آن را بسته‌ام. الهام منفی را درک می‌کنم؛ اما دنبال عمل کردن آن نمی‌‌روم و ذهنم روی آن موضوع منفی نمی‌ماند و در هزارم ثانیه آن را رد می‌کنم و اعمال و رفتار مثبتی که در طول زندگی قصد انجام دادن آن‌ها را دارم، جایگزین می‌کنم.

به نظر شما چرا نقش اول مسئولیت‌ها یا وظیفه حل مشکلات بر عهده خودمان است؟

زیرا  مسبب آن خودمان هستیم. برای مثال زمانی که یک‌خانه را می‌سازم چون خودم آن را ساخته‌ام پس باید جوابگوی آن باشم زیرا خودم می‌دانم که چه میزان بتون و آرماتور به‌کاررفته است؛ در زندگی هم دقیقاً به همین صورت است، زیرا شرایطی است که خودم درست کرده‌ام پس خودم باید جوابگو باشم. مثل زمانی که یک لیوان را می‌شکنم و نمی‌توانم خودم را سرزنش کنم که چرا لیوان را شکستم و باید با خودم کنار بیایم.

وادی سوم چه تأثیری بر شما داشته است؟

تأثیر این وادی بسیار زیاد است؛ زیرا انسان دوربین را از روی دیگران بر‌می‌دارد و روی خودش زوم می‌کند و به‌جای اینکه بگویم دیگران برای من چه‌کار انجام دادند، مسافرم چه‌کار کرده؛ می‌گویم خودم چه‌کار کردم و زندگی‌ام چه تغییری کرده است. به نظر من این وادی، تأثیر بسیار اساسی در زندگی تک‌تک ما دارد.

آیا مشکلاتی در زندگی وجود دارد که ما در به وجود آوردن آن‌ها نقشی نداشته باشیم؟

به نظر من تمام مشکلاتی که در مسیر زندگی ما به وجود می‌آید، قطعاً نقش اول آن خودمان هستیم.

لطفاً بفرمائید برای پیدا کردن کلید مسائل غیرقابل‌حل باید چه کنیم؟

به نظر من اصلاً مسئله غیرقابل‌حلی وجود ندارد و تمامی مسائل قابل‌حل هستند منتهی بعضی‌اوقات مسیر و کلید‌ سخت پیدا می‌شود. هر چه در مسیر صراط مستقیم قدم بردارید و آدم بهتری نسبت به قبل بشوید و به همین روال حرکت کنید، مطمئن باشید اگر دنبال کلیدی می‌گردید حتماً آن را پیدا می‌کنید و در دسترس شما قرار می‌گیرد.

با توجه به آموزش‌های کنگره ۶۰ چگونه می‌توانیم از افراد صالح برای مشورت گرفتن در حل مشکلات خود کمک بگیریم؟

گاهی اوقات من از کمک‌راهنمای خود سؤالی را می‌پرسم و پاسخی که به من می‌دهد شاید طبق آموزش‌های کنگره عمیقاً درست باشد اما با توجه به شرایط زندگی‌ام، من باید فکر کنم. کمک راهنما فقط می‌تواند به شما فرمول را بدهد و شما مجهولات زندگی‌تان را در آن فرمول قرار بدهید و پاسخ خاص خودتان را به دست بیاورید، پس می‌توانید با فرمول و راهکار کمک راهنمایتان زندگی خوبی داشته باشید.

در پایان اگر صحبت یا پیامی برای عزیزان دارید بیان کنید.

هر انسان در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد هم آموزش می‌دهد و هم آموزش می‌گیرد. وجود هر آدمی در زندگی من جهت کمک کردن به من است. به نظر من اگر خداوند مشکل و مسئله‌ای را در زندگی من قرار می‌دهد چون من را واقعاً لایق می‌داند و به توانمندی من ایمان دارد، پس مشکل را به من می‌دهد تا آن را حل کنم و بتوانم الگویی باشم برای کسانی که این مشکل را دارند. خداوند بدون دلیل مشکلی را سر راه من قرار نمی‌دهد پس قطعاً توانایی حل آن را دارم، پس نه می‌ترسم و نه ناامید می‌شوم زیرا این دو گزینه هستند که من را به خاک سیاه می‌نشانند و نمی‌گذارند بلند شوم. اگر من ناامید نشوم و نترسم هیچ لحظه و زمانی نیست که بنشینم و با خود بگویم که چه‌کار کنم و همواره در فکر پیدا کردن راه‌حل یا ساختن راه‌حل هستم. امیدوارم همه مفاهیم عمیق کنگره را درک کنیم و این فقط مستلزم این است که در مسیر صراط مستقیم به بنده‌های خدا خدمت کنیم و تاوان اشتباهات خود را بدهیم تا درها باز شود و شعور و آگاهی‌‌ها بالا برود.

خانم سودابه عزیز! از فرصتی که در خدمت من قراردادید تشکر می‌کنم.

انجام مصاحبه و تایپ: کمک‌راهنما همسفر هاجر (لژیون سوم)
ویراستاری، عکس و ارسال: همسفر محدثه (مرزبان خبری)
همسفران نمایندگی چرمهین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .