English Version
English

لژیون‌های کاهش وزن مثل لژیون‌های ویلیام وایت در حال گسترش هستند April 4, 2023

لژیون‌های کاهش وزن مثل لژیون‌های ویلیام وایت در حال گسترش هستند April 4, 2023

1402/1/15

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من هم کاملاً خوب هستم.

امروز پانزدهمین روز است که از فصل بهار می‌گذرد و تعطیلات نوروزی و تعطیلات کنگره به پایان رسیده و همچنین امروز سیزدهمین روز از ماه رمضان را پشت سر گذاشته‌ایم و در کلیه شعب کنگره 60 در حال تهیه غذا و آشپزی هستند و دوباره آن شور و هیجانِ باهم کار کردن و با هم غذا درست کردن و با هم پول دادن و با هم غذا خوردن و با هم ظرف‌ها را شستن در فضای کنگره موج می‌زند.

من تصور می‌کنم انسان‌ها وقتی که با هم غذا می‌خورند، محبت آن‌ها نسبت به یکدیگر افزوده می‌شود.

از اینکه وقت خودتان را صرف کتاب مشترکمان می‌کنید، بسیار خوشحال و سپاسگزارم و هر زمان که آماده بشود، ما می‌توانیم به سرعت نسخه فارسی آن را به چاپ برسانیم.

در ضمن من کتاب ساختمان جسم یا کاهش وزن را به پایان رسانده‌ام و اکنون برای ویراستاری و صفحه‌بندی در اختیار متخصص مربوطه می‌باشد و تصور می‌کنم تا یک ماه دیگر کتاب آماده چاپ باشد.

شاید باورش سخت باشد؛ ولی لژیون‌های کاهش وزن مثل لژیون‌های ویلیام وایت در حال گسترش هستند و افراد به راحتی وزن خودشان را کاهش می‌دهند، بدون اینکه گرسنگی بکشند و یا رژیم مخصوصی بگیرند. امیدوارم پس از آماده شدن کتاب، احسان بتواند به سرعت ترجمه آن را شروع کند؛ چون خیلی علاقه‌مند هستم کاری کنم که یک نسخه ترجمه شده آن را بتوانید مطالعه کنید و این افتخار من است. دوست عزیز، کاهش وزن با آموزش غذا خوردن، آنقدر در کنگره به راحتی انجام می‌پذیرد که در باور نمی‌گنجد.

و اما سایر تحقیقات؛ با تمام توان در جریان است. کیس ریپورت یا گزارش فردی برای سرطان خون و سرطان لنف جمعاً برای دو نفر نمونه انسانی که درمان شده‌اند، مقاله آن پذیرش دریافت کرد که به همین زودی، در ژورنال‌های علمی آمریکا به چاپ می‌رسد.

و اما درمورد سرطان سینه و بیماری MS و کولیت استراتیو؛ در حال برسی پارامترهای گوناگون هستیم و ما برای این سه بیماری آنقدر دیتا جمع‌آوری کرده‌ایم که چندین ماه یا چندین سال به طول  می انجامد تا تمامی دیتا‌ها مورد برسی قرار گیرد؛ ولی نتایج تاکنون بی‌نظر و غیر قابل باور می‌باشد و ما سعی می‌کنیم به آرامی اطلاعات را استخراج و مورد مطالعه و انتشار قرار بدهیم. امیدوارم تا دو یا سه ماه دیگر اولین مقالات در این مورد آماده گردد و مجلات علمی زیادی از ما خواسته‌اند که مقالات خودمان را به آن‌ها بدهیم.

باور این موضوع، تحقیقات و نتایج آن برای خود من هم شگفت‌انگیز است. گویی ما توانسته‌ایم به کمک تریاک و متد DST معدنی را کشف کرده‌ایم که هرچه آن را حفاری می‌کنیم به انواع و اقسام گران‌ترین فلزات جهان مثل طلا، الماس، زمرد و سنگ‌های قیمتی برخورد می‌کنیم و امروز کار ما استخراج آن‌ها است. که اولین و بزرگ‌ترین رگ این معدن عظیم درمان اعتیاد بود که به اتفاق در حال معرفی آن به جهانیان هستیم.

بیل عزیز، همیشه نامه نوشتن برای شما و خواندن نامه‌های شما و یاد شما برای من بسیار لذت‌بخش است. سلام گرم من را به خانم ریتا برسانید و به علت ماه رمضان و گرفتن روزه به صحبت‌های خودم فعلاً خاتمه می‌دهم.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

April 4, 2023

Dear Bill,


I hope you are fine, I am well.

Today marks the 15th day of our New Year and the 13th day of Ramadan. All branches are open and are preparing food each day for Iftar. They cook together, wash the dishes, and donate; the atmosphere is so vibrant these days.

When people eat together, the affection between them increases. Thank you for spending time on our mutual book. We can print the Farsi version as soon as it is ready.

Meanwhile, the weight loss book or the body structure is complete.

The specialist is working on its paging, and it will be ready to publish in one month.

Weight loss legions are growing like William White's legions, and people are losing weight easily.

I hope Ehsan can translate this book quickly when it is ready. It will be an honour if you read this book.


In a few days, case reports of blood and lymphoma cancer (for two cured individuals) will be published in American journals. We have lots of data on MS, ulcerative colitis, and breast cancer. We need months to assess these data. The results are unbelievable. We will try to prepare reports gradually to share these fantastic results with everyone.

Within two or three months, we will prepare the articles. Even now, scientific magazines ask us to share the articles with them.

Even I am amazed by the result. It is like that we unlocked a valuable mine with the DST method and Opium. As we dig further into this mine, more gold and diamonds are found. The initial value of this mine was the proper addiction treatment method we are introducing to the world.

Dear Bill,

Communicating with you is, as always, enjoyable. Extend my greetings to Mrs Rita.

I will be brief because of Ramadan.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسیین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .