English Version
English

تعطیلات در کنگره باعث محک زدن ما می‌شود

تعطیلات در کنگره باعث محک زدن ما می‌شود

جلسه سوم از دوره سی و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ در تاریخ 28اسفند ۱۴۰۱ با دستور جلسه  " چگونه از تعطیلات خود استفاده کنیم؟"  با استادی کمک راهنما مسافر نوید، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر حسین ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

 

سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که به من فرصت خدمتگزاری دادند، اگر بخواهم در مورد دستور جلسه صحبت کنم ما به‌رسم کنگره هرسال دو هفته در عید و یک هفته در تابستان تعطیلات داریم و با جهان‌بینی که در کنگره آموزش می‌بینیم در این تعطیلات هیچ مشکلی پیش نمی‌آید چون روش DST یک روش بی‌نقص است. در کنگره کسانی که در سفر اول هستند نمی‌توانند به مسافرت خارج از شهر بروند ولی به اعتقاد من کسانی که سفر خوبی انجام می‌دهند و داروی خود را به‌موقع می‌خورند نباید هیچ ترسی برای مسافرت رفتن داشته باشند، چون داروی OT همراه ما است و نیاز جسمی ما برطرف می‌شود و ازنظر جسمی مشکل نخواهیم داشت مگر اینکه کم‌کاری از خود ما باشد و دارو را سروقت نخوریم و یا همراهمان نباشد. کسانیکه وسوسه مواد دارند باید به عملکرد اوایل سفر خود نگاه کنند که آیا به تمام گفته‌های راهنما و یا نیمی از آن عمل کرده‌اند؟ رهجویی که روی پروسه درمان قرار دارد و به حرف‌های راهنما توجه می‌کند دیگر اثر مواد مخدر در او نمی‌ماند و خودبه‌خود کمرنگ می‌شود. کسانیکه به تعطیلات می‌خواهند بروند می‌توانند از راهنمای خود مشورت بگیرند. ما در کنگره 60 چیزی به اسم وسوسه نداریم چون داروی OT نیاز جسمی ما را تأمین می‌کند و نیاز فکری و روانی ما را آموزش‌های کنگره و سی‌دی‌ها تأمین می‌کند پس ما می‌توانیم در تعطیلات از مطالب آموزشی کنگره استفاده کنیم، کسانیکه می‌خواهند نقض فرمان کنند ربطی به تعطیلات ندارد چون انسان می‌تواند در همه ایام نقض فرمان کند.

 

. تعطیلات در کنگره باعث محک زدن ما می‌شود و می‌توانیم در این تعطیلات از آموزش‌هایی که در کنگره فراگرفته‌ایم استفاده کنیم. هرساله کنگره در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری برگزار می‌کند و روش DST در ماه مبارک رمضان به مهندس دژاکام القا شد و درمان اعتیاد کشف شد. کسانیکه در سفر اول هستند و می‌خواهند روزه‌بگیرند حتماً باراهنمای خود مشورت کنند. انسان‌های موفق کسانی هستند که از کمترین فرصت‌هایشان بیشترین استفاده را ببرند و این تعطیلاتی که پیش روداریم بهترین فرصت است برای اینکه ما بتوانیم مطالب آموزشی بیشتری که کنگره در اختیار ما قرار داده است فرابگیریم. موفقیت همیشه در سختی‌ها اتفاق می‌افتد و کسانی که می‌توانند سختی‌ها و بحران‌ها را مدیریت کنند انسان‌های موفقی هستند. کنگره 60 یک NGO مستقل است و به هیچ سازمانی وابسته نیست و با هزینه خود اعضا مراسم افطاری با بهترین کیفیت انجام می‌شود و هرکدام از ما به‌اندازه توان خود در این امر مهم شرکت کنیم و مسلماً برکت آن به زندگی ما برمی‌گردد. پیشاپیش سال نو را به همه اعضا کنگره 60 تبریک می‌گویم و برای کسانی که در سفر اول هستند آرزوی رهایی دارم و برای کسانی که به درمان رسیدند آرزوی به تعادل رسیدن دارم.
مرزبان کشیک: مسافر رضا
تایپ مسافر: احد
تنظیم: مسافر پرویز
نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .