English Version
English

در تعطیلات باید ارتباط خودمان را با آموزش های کنگره 60 قطع نکنیم.

در تعطیلات باید ارتباط خودمان را با آموزش های کنگره 60 قطع نکنیم.

چهارمین جلسه از دوره چهل و پنجم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰، نمایندگی شفای مشهد؛ با استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه " از تعطیلات چگونه استفاده کنیم " در مورخ ۱۴۰۱/۱۲/28 راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

 

 

خلاصه سخنان استاد

 سلام دوستان رضا هستم مسافر.

از نگهبان و دبیر جلسه، گروه مرزبانی، ایجنت و راهنمای خوب خودم  که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند تشکر می کنم. دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده کنیم" می باشد. در طول سال در کنگره هم  تعطیلات تابستانی و هم عید نوروز داریم. کنگره یک پکیج کامل است و تمام مسائل را در نظر گرفته است و درست است که کنار رفتن مصرف مواد نیت اصلی می باشد ولی کلیه بخش های زندگی فرد در نظر گرفته می شود. در بحث تعطیلات، آقای مهندس دژاکام می فرمایند در این که وقتی مسافر وارد  سفر اول می شود و مصرف شربت وی شروع می شود و بعد در سفر دوم چه اتفاق هایی می افتد که آن شخصیت اصلی  که از رهجو انتظار می رود را ایجاد می کند؟ فردا تعطیلات شروع می شود و تا چهارده روز ادامه دارد، بایستی برنامه ریزی مناسب داشته باشیم. ورود به کنگره با تخریب اعتیاد، تفکر اشتباه همراه بود که برنامه و نظمی نداشتیم، یعنی صبح بیدار می شدیم تا شب با مصرف مواد و ... روزمان می گذشت. الان متوجه شده ایم که تفکر و برنامه ریزی در همه موارد زندگی لازم است، علی الخصوص وقتی در سفر اول هستیم، البته برنامه ریزی برای سفر دومی ها هم لازم است که با آموزش های کنگره 60 برنامه لازم را داشته باشند. چهارده روز تعطیلی ارتباط با جلسات، لژیون و راهنما قطع می شود و هزاران آسیب ممکن است با مسافر همراه شود. یکی از مواردی که می تواند کمک کند این است که ارتباط خودم را با آموزشها قطع نکنم و باید جای خالی این خلا پر شود که آسیب نبینم.

 

باید سی دی گوش کنم و بنویسم، وقتی سی دی را می نویسم آن تفکر لازم صورت می گیرد و خیلی از افکار منفی که برایم به وجود می آید از بین می رود. و تفکری شکل می گیرد که بر رفتار من با اطرافیانم تاثیر می گذارد و همچنین موجب می شود تا از صراط مستقیم خارج نشوم. در سفر اول باید سر وقت داروی خودم را مصرف کنم، مسافرت ممنوع است و باید حرمت ها را حفظ کنم تا ازدرمان خارج نشوم.  اتفاقی که در نوشتن سی دی شکل می گیرد این است که تزکیه و پالایش در وجود من ایجاد می شود. تعطیلات می تواند برای همه هم فرصت و هم تهدید باشد. باید از این موارد استفاده کنم تا در صراط مستقیم باقی بمانم. ممنونم که به صحبت های من با سکوت گوش کردید.

مرزبان خبری وسایت مسافر علی 

تایپ مسافر محمود لژیون هفتم و مسافر قربان لژیون پانزدهم

صوت جلسه مسافر کاظم لژیون دوازدهم

تنظیم و ارسال خبر مسافر مهدی لژیون هفتم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .