English Version
English

تعطیلات را در کنار خانواده سپری کنیم

تعطیلات را در کنار خانواده سپری کنیم

نهمین جلسه از دور سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰؛ نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران و همسفران با استادی کمک راهنمای محترم مسافر رضا، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر مقداد با دستور جلسه"  از تعطیلات چگونه استفاده کنیم" و در ادامه جشن اولین سال رهایی مسافر بهزاد روز شنبه 27 اسفندماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. پیشاپیش سال نو را خدمت جناب آقای مهندس، خانواده محترمشان و همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. دستور جلسه امروز چگونه از تعطیلات استفاده کنیم و در بخش دوم تولد اولین سال رهایی مسافر بهزاد است. دلیل اینکه آقای مهندس این دستور جلسه را مطرح کردند، خدمتگزاران کنگره60 است تا بتوانند از این فرصت برای استراحت کردن، رسیدگی به کارهای عقب افتاده و بودن در کنار خانواده استفاده کنند. در کنگره60 آموخته‌ایم که هر چیز دارای صور آشکار و پنهان است، به نظر من  صور آشکار تعطیلات این است که خدمتگزاران تجدید قوا کرده و باانرژی مضاعف سال جدید را آغاز نمایند و صور پنهان آن برای سفر اولی‌ها پیروزی در نبرد با نیروهای منفی است؛ که وادی پنجم با دو مؤلفه‌ی خودداری و دوری از ضد ارزش‌ها در رسیدن به این هدف بسیار مهم است. من در دوران جوانی خاطرات بسیار خوبی از تعطیلات نوروز و دید و بازدیدها دارم که مرور این خاطرات برای من بسیار لذت‌بخش است؛ اما شوربختانه به‌واسطه ورود به دنیای تاریکی و تخریب‌هایی که برای من به وجود آمد دیگر آن دورهمی ها را دوست نداشتم و خود را از دیگران پنهان می‌کردم. با ورود به کنگره و با رعایت اصولی که آقای مهندس برای ایام تعطیل در نظر گرفتند توانستم تعطیلات خوبی را در کنار خانواده و صرف نظر از مسئله اقتصادی سپری کنم. اکنون بودن در کنار خانواده برای من بسیار باارزش و لذت‌بخش است و امیدوارم تعطیلات خوب و خوشی را در کنار خانواده داشته باشید.

بخش دوم دستور جلسه امروز جشن اولین سال رهایی مسافر بهزاد است. ایشان در دی‌ماه 99 به‌ واسطه پیامی که از برادرش دریافت کرده بود، وارد کنگره و لژیون من شد. بهزاد با مصرف بالای متادون و حالی خراب، سفر خود را آغاز نمود و چون خواستار رهایی بود باوجود مشکلات زیاد توانست به راحتی سفر خود را به پایان برساند و اکنون باحال بسیار خوب، زندگی خود را سپری می‌کند. این روز زیبا را به خانواده محترمش، برادر عزیزش، به آقای مهندس و همه شما عزیزان تبریک و شادباش می‌گویم.

 

اعلام سفر
سلام دوستان بهزاد هستم مسافر؛ آنتی ایکس متادون، روش درمان DST، داروی درمان داروی OT، مدت سفر ۱1 ماه و15 روز، مدت رهایی 1 سال و 3 ماه، رشته ورزشی فوتسال، راهنما مسافر رضا دهقان

آرزو
آرزو می‌کنم تمامی سفر اولی‌ها به رهایی برسند.

 

سخنان مسافر

سلام دوستان بهزاد هستم مسافر. خیلی خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفتم و این جشن را تجربه می کنم. فرا رسیدن عید نوروز را به جناب مهندس، خانواده محترمشان و همه شما عزیزان تبریک عرض می کنم .من در طول سفر با مشکلات زیادی مواجه شدم که یکی از آن ها تصادف بود که باعث شد مسیردرمان برای من سخت شود؛ اما به دلیل خواسته ای که داشتم و نوشتن آن در برگی از دفترم علی رقم تمام سختی ها به مسیر خود ادامه دادم. صحبت کردن از مشکلاتم در این روز عزیز که نزدیک به سال جدید هم هستیم زیاد صورت خوشی ندارد؛ اما در طول سفرم به خاطر خواسته قلبی که داشتم بارها مجبور به تغییر شغل شدم و به لطف خدا و کمک راهنمای عزیزم 11 ماه و 15 روز با نوشتن 62 سی دی در سفر اول و 11 ماه خدمت ونوشتن 32 سی دی در سفر دوم به سفر خود ادامه دادم. روی صحبت من بیشتر با سفراولی ها است که در سفر اول امیدشان را از دست ندهند و با قدرت به مسیر خود ادامه بدهند تا به رهایی و حال خوش برسند.


تایپ استاد: مسافر مهدی
تایپ تولد: مسافر حمید
عکس، ویرایش و تنظیم: مرزبان خبری همسفر آرش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .