English Version
English

لژيون سردار نمایندگی شوشتر

لژيون سردار نمایندگی شوشتر

جلسه اول از دوره دوم جلسات لژیون سردار نمايندگي شوشتر با استادی ايجنت شعبه مسافر علی و نگهباني مسافر اكبر و دبيري مسافر كيوان با دستور جلسه‌ی "اهمیت لژیون سردار و حضور در آن "روز پنجشنبه مورخ  ٢٧ بهمن ١٤٠١ ساعت ١٦ آغاز به كار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم مسافر خداروشکر که در کنگره هستيم وداریم آموزش مي گيرم لژیون سردار یه حس خیلی خوبی داره، من فکر می کنم اولین لژیون سردار شعبه است كه اكثر اعضاء از نمايندگي شوشتر هستند و از اين بابت خيلي خوشحال هستم انگار تازه آمده‌ام توی لژیون سردار و عضو شده ام، يه زماني از كنار لژيون سردار عبور مي كردم ولی توانایی مالی آنچنانی نداشتم که بخوام عضو شوم ولي بعد از این همه سالی که در کنگره بوده‌ام اولین باره که ۶ ميليون تومان را به طور يكجا كارت كشيدم و کل تعهدم ۲۰ میلیون بودكه ٦ میلیون را توانستم نقد پرداخت كنم ولی یکسری از بچه ها هستند که شهامت و جسارت خیلی عالی دارند و آن هم به خاطر یک مسئله است و آن هم قطعا میدونید چی هست؛ انان بخشش رو یاد گرفتند درسش رو فرا گرفتند این مهمترین مسئله مي باشد.

 اگر کسی نتواند بخشش را ياد بگيرد قطعا هم درمان نمي شود، اگر انسان بخواهد حتی یک پله از دارويش را کم كند باید بتواند یک بخشی از موادش را بگذرد و ببخشد. من اگه این را یاد گرفته باشم قطعاً جاهای دیگر هم بخشش را مي توانم انجام بدهم، چون که با ارزش ترین مسئله برای یک مصرف کننده همان مواد مصرفي اش مي باشد، وقتی که از آن مي بخشد یعنی توانمندي خوبی به دست آورده است.

اما اهمیت لژیون سردار در هر شعبه ای نشان دهنده این است که آن شعبه آیا به جایگاه حقيقي خود رسیده است؛ كساني كه معلم و راهنما بودند کارشان را به درستی انجام دادند، توانستند به ديگران بخشيدن را یاد دهند، این نشان دهنده آن است اگر شعبه اي موفق مي شود قطعأ پایه های مالی لژیون های سردار در آن شعبه قوی می باشد.

انشالله سال آينده جمعیت بیشتر از این داشته باشيم وبتوانيم در جمع خودمون همین جور که نشستیم دنور و پهلوان داشته باشيم و به امید پروردگار بتوانيم شعبه را مستقل كنيم و از لحاظ ملک، ملکی مستقل داشته باشيم. همه شما مي دانيد كه لژیون سردار، لژیونی هست که برای مسائل مالی شعبه تصمیم گیری می كند و آینده شعبه را تضمین می كند امیدوارم که تک تک شماها تو این مسیر قدم بردارید. تازه من باور دارم که در لژیون سردار شوشتر برای من دلچسب وقشنگ است چون همه اعضاء بچه هاي همین شعبه هستند وکسانی هستندکه اینجا رهایی شان را گرفتند واینجا خدمت می کنند انشالله خداوند همیشه هدایتمون کند و در مسیر مالی قوی و قوی تر شويم.
از همه شما متشکرم که به صحبت هام گوش كرديد.

 

تايپ: مسافر محمد
ارسال گزارش: مسافر كيوان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .