English Version
English

از محبت خارها گل می شود

از محبت خارها گل می شود


هشتمین جلسه از دور دهم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ملایر به استادی مسافرمنصور، نگهبانی  مسافر علی‌محمد و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه"وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من" روز یک‌شنبه مورخ بیست و یکم اسفند ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۷:۰۰  آغاز به کار نمود.

 

سخنان استاد:

سلام دوستان منصور هستم مسافر.

خداروشکر می کنم توفیق شد این جایگاه را دوباره تجربه کنم تا از شما آموزش بگیرم از آقای مهندس تشکر می کنم بابت این بستر که فراهم کردند و از راهنمای درمانم تشکر و قدردانی می کنم.

و اما راجع به دستور جلسه وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من معمولاً وقتی قرار هست که  آموزش بگیریم حالا این آموزش در مدرسه یا جای دیگر فرقی نمی کند یا در کنگره 

تاثیرات آن به دو عامل بیان می شود .

یکی محتوا آیا میشود و
دیگری به آن فرد آموزش گیرنده .

که اگر من مسافر باشم   آن محتوایی که بیان می شود دارای هدفی باشد مثل همین آموزش ها که در کنگره می گیریم دوری از ضد ارزشها  باشد خدمت کردن باشد در صراط مستقیم و این هم تاثیراتی دارد .

از جمله نمی توانم بگویم که صد در صد به من آموزش گیرنده بستگی دارد آیا من خواهان این آموزش هستم؟ و چون خیلی ها آمدن و رفتن و خیلی ها بعد از ۵ الی ۶ ماه ده ماه یا شب رهایی خواستن نامه بگیرن رهجو سفرش را خراب کرده در واقع خواهان درمان نبوده در واقع اگر من خواهان باشم و این آموزش های کنگره را فرا بگیرم  به دانایی موثر میرسم قطعاً روی من تاثیر گذار هست در حقیقت تاثیری که در وادی ۱۴ روی من گذاشته روز اولی که من وارد کنگره شدم پیش خودم حساب کردم ماهی دویست تومان برای سبد از جیبم در آید و به حساب خودم ۳۰۰ هزار پول به نفعم می شود و من بعد از مدتی با این تفکرات وارد لژیون سردار شدم ، محبت یکی از تاثیراتی که روی من گذاشت .

  من که سال‌های قبل مدیر مدرسه بودم سعی میکردم دانش آموزانی که در مدرسه من هستند شب عیدی آنها را حمایت کنم نه اینکه از جیب خود حساب کنم  و این وظیفه من یا سهم خودم نبود گذشته مدرسه خود را پوشش دادم ولی امسال سه تا مدرسه را پوشش دادم برای ۳۰ تا دانش آموزان حدود ۹۵ میلیون هزینه عید برای اینها تهیه کردم شاید این مبلغ جزئی باشه که داده باشم  آموزش گرفتن رایاد گرفتم، بنده لژیون سردار بخشندگی را یاد گرفتم همانطور که وارد کنگره می شویم ما پنج درصد قطع مواد میکنیم و ۹۵ درصد جهانبینی ما است چون در NJo دیگر طرف بعد از چند سال با کوچکترین حرف یا کلمه برمی‌گرده مصرف کننده می شود چرا؟

چون جهان بینی اش درست نبوده است من قبلا میخواستم به دانش‌آموزان کمک کنم یا به خانواده آنها سعی می کردم خود را نشان دهم ولی امسال خودمو نشان ندادم و سعی کردن به دیگران یاد بدهم .

از محبت خارها گل می شود.

از این که به حرف های من گوش کردید ممنون

تايپ  مسافر  حسین  لژیون پنجم
بارگذاری مسافر محمد لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .