English Version
English

یکی از اموری که می‌تواند انسان را به تکامل برساند، ازدواج است.(نمایندگی میخک)

یکی از اموری که می‌تواند انسان را به تکامل برساند، ازدواج است.(نمایندگی میخک)

ششمین جلسه از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی میخک، با استادی مسافر فاطمه، نگهبانی مسافر سپیده و دبیری مسافر عفت، با دستور جلسه "ازدواج" روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد: 

سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر

خیلی خوشحالم که خداوند این جایگاه را نصیبم کرد، از کمک راهنمای عزیزم خانم مهسا که به من اجازه دادند این جایگاه را تجربه کنم ممنونم.دستور جلسه امروز در مورد "ازدواج" است. ازدواج یعنی تشکیل خانواده،و تعهد بین یک زن و یک مرد.

جناب مهندس مسئله ازدواج را در قالب یک مثلث بیان کرده‌اند؛ دو ضلع این مثلث زن و مرد، و قاعده مثلث، نقاط مشترک است، که بسیار اهمیت دارد و باید روی آن کار کنیم.ازدواج شخصیت ما را کامل می‌کند، هیچ انسانی صد درصد کامل نیست، تفاوت‌هایی وجود دارد، باید با آنها کنار بیاییم، تفاوت‌ها را بپذیریم و به نقاط مشترک اهمیت بدهیم.هدف از خلقت، آموزش انسان و رسیدن به تکامل است، و یکی از اموری که می‌تواند انسان را به تکامل برساند، ازدواج است.

جناب مهندس می‌گویند: زندگی یک نوع سفر است، و در این سفر ما نیاز به یک همسفر داریم. مسلما در طول مسیر سختی‌هایی وجود دارد، شادی‌ها و مشکلات در کنار هم قرار می‌گیرند. ما نباید تصور کنیم که با ازدواج، مشکلات ما تمام می‌شود و دیگر هیچ سختی در مسیر راه وجود ندارد.

البته نکته مهم این است که ما باید به بلوغ ازدواج رسیده باشیم. متاسفانه امروزه توقع‌ها خیلی بالا رفته، و همین مانع ازدواج افراد می‌شود.هیچ ازدواجی بدون عیب و نقص نیست، باید از خودگذشتگی داشته باشیم، در بعضی شرایط چشم‌پوشی کنیم، به عنوان یک همسر مسئولیت و وظایف خودمان را بپذیریم.

من خیلی زود ازدواج کردم. قبل از اینکه به کنگره بیایم، به خاطر سختی‌های زیادی که در ازدواج داشتم، به هیچ کس پیشنهاد نمی‌کردم، اما از وقتی آموزش گرفتم، دیدگاهم نسبت به ازدواج تغییر کرد. با وجود شرایط سخت اقتصادی، باید قدم اول را برداشت، وقتی قدم در مسیر مستقیم بگذارید، نیروهای الهی نیز به شما کمک می‌کنند. ازدواج یکی از راه‌های درستی است که می توان در زندگی تجربه کرد.

تایپ: مسافر مهرنوش، لژیون ششم- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا کمک راهنما- نمایندگی میخک

ارسال:همسفر فاطمه 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .