English Version
English

کنگره60 وسیله‌ای برای بهتر زیستن

کنگره60 وسیله‌ای برای بهتر زیستن

دومین جلسه از دوره سی و یکم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر یوسف، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر سامان با دستور جلسه «هفته OT» جمعه 16 دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان یوسف هستم مسافر سیگار؛
خداروشاکر هستم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم آموزش بگیرم. خب دستور جلسه OT است که ترکیب آن 70درصد اب مقطر 20درصد تریاک و 10درصد الکل می باشد.  OTاگر طبق روش DST استفاده شود داروی شفا بخش به حساب می رود و اگر باتوجه به میل خود انسان مصرف بشود حکم مواد مخدر را دارد، یعنی زمانی که طبق دستور کمک راهنما مقدار مشخص در زمان معین مصرف بشود اثر گذار خواهد بود.
اگر می خواهیم درمان برایمان اتفاق بیفتد قبل از هر چیزی باید خواست داشته باشیم و خواست خودمان را تقویت کنیم، اکنون که جلسه برگزار شده است هوا کمی سرد است اما غیر قابل تحمل نیست ولی عده ای در جلسه حاظر نیستند و این نشان دهنده این است که به درستی از OTاستفاده نکرده اند.
به هر دلیلی در سفر اول در مسیر درمان کوتاهی کنیم زمانی که وارد سفر دوم بشویم به مشکل میخوریم چرا که در مثلث درمان زمانی به تعادل میرسیم که علاوه بر جسم ‌و روان جهانبینی هم ارتقا پیدا کند .

 

رهجوهایی که در پارک طالقانی شرکت می کنند جهان بینی قوی تری نسبت به رهجوهایی که شرکت نمی کنند دارند.
کنگره60 هدف نیست ، کنگره60 وسیله ای هست برای درست زندگی کردن ما، اما باید به این باور برسیم که یک زندگی کنگره ای داشته باشیم و یک زندگی شخصی که برای خودمان باشد، زندگی کنگره ای همان خدمت کردن است که نهایتا خدمت به خودمان است. یکی از هم لژیونی های من لژیون خود را تحویل داده بود  بعد از مدتی او را دیدم که می گفت همه چیز دارم ولی گویا چیزی ندارم. زمانی که خدمت می‌کنیم انرژی دریافت می کنیم و رفته رفته ظرفیت مان افزایش پیدا می‌کند و این موضوع زمانی رخ می دهد که میزان دانایی ما ارتقا پیدا کند.

زمانی که  OTمصرف می‌کنیم با کشیدن سیگار بخش اعظم اثر OT توسط سیگار از بین می رود و باعث می شود بازسازی به درستی انجام نشود، پس درمان اعتیاد با درمان سیگار تکمیل می شود. اگر میخواهیم حال خوشی داشته باشیم بعد از ورود به سفر دوم باید سیگارمان را درمان کنیم. حدود  85درصد کسانی که به اعتیاد برگشت کرده اند کسانی هستند که سیگار می کشند.
اگر می‌خواهیم به درمان کامل برسیم باید بعد از 2ماه از سفرمان وارد سفر درمان سیگار بشویم چراکه درمان سیگار در سفر اول به‌مراتب آسان‌تر از سفر دوم می‌باشد. ممنون از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید.

 

عکس و تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .