English Version
English

وادی دهم

وادی دهم

جلسه چهاردهم از دور بیست و نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه ی مسافران با استادی مسافر ایمان ، نگهبانی مسافر حامد و دبیری مسافر علی با دستور جلسه وادی دهم و تاثیر آن روی من در تاریخ 2 آبان 1401 راس ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و از سطح انرژی بالای این جایگاه بهرمند شدم. کسانی که این جایگاه را تجربه کردند می دانند که انرژی بسیار بالایی به انسان منتقل می کند و این برای من بسیار ارزشنمد است. از گروه مرزبانی برای این فرصت تشکر می کنم. صفت گذشته در انسان صادق نیست چون جاری است. باید بدانیم که تمام صفات ما اکتسابی است. دروغ ، نفرت ، تند خویی و ... و اعتیاد در سرآمد همه ی آنها اکتسابی می باشند ولی من محکوم به نگه داشتن این صفت ها نیستم چون انسان جاری است. انسان می تواند صفات خود را تغییر دهد. یکی از زیباترین وادی ها وادی دهم است. من هر وقت این وادی را می بینم این وادی با من صحبت می کند و من را دعوت به آرامش و تفکر می کند. صفت های انسان تغییر می کند و من مجبور نیستم صفات بد را در وجود خود نگه دارم . اگر غیر از این بود من در این جایگاه نبودم. در این وادی فقط راجب اعتیاد صحبت نمی شود. چه ارزشی دارد اگر اعتیاد تغییر کند و سایر صفات من تغییر نکند ؟ ارزشی ندارد اگر من این مسیر را بعد از ده ماه به پایان برسانم و برای تغییر سایر صفات بد خود تلاش نکنم. خیلی زیباست وقتی شهر به یکباره دچار طغیان می شود اما نسیم ارام الله پس از چندی حاکم می شود و عظمت و سلامتی باز می آید و شما از آن بهره بیشتری می برید. آنانی که از رحمت الهی بهرمند می شوند به ارتقاع می رسند. با تغییر صفات  در من ارتقاعی اتفاق می افتد و این به واسطه ی بهرمندی از رحمت الهیست. اگر ارتقاع نباشد سقوط خواهد بود چون هستی جاریست.

 

انتخابات نگهبانی روز های چهارشنبه که با کاندید شدن مسافر سعید ، مسافر محمود ، مسافر کامران برگزار گردید که مسافر محمود با 39 رای انتخاب شد.

 

عکاس : مسافر وحید لژیون یکم

تهیه گزارش : مسافر فرید لژیون چهاردهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .