English Version
English

کمیت و کیفیت

کمیت و کیفیت

جلسه سیزدهم از دوره پانزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 با استادی کمک راهنمای محترم مسافر علی‌اکبر و نگهبانی کمک راهنمای محترم مسافر محمود و دبیری مسافر قاسم با دستور جلسه "سیستم ایکس" در روز پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی‌اکبر هستم یک مسافر خدا را شاکرم که توانستم بار دیگر در این جایگاه خدمت کنم، دستور جلسه امروز دو بخش دارد بخش اول راجع به سیستم ایکس و بخش دوم تولد یک سال رهایی آقا مهدی عزیز. درباره‌ی دستور جلسه باید بگویم که ما در کنگره دو مقوله داریم تحت عنوان کیفیت و کمیت که آقای مهندس در سی‌دی‌هایشان بارها اشاره کردند که در کنگره کیفیت بسیار مهم‌تر از کمیت می‌باشد یعنی اینکه اگر جمعیت بسیار زیادی در یک شعبه وجود داشته باشد ولی نتواند کار را درست انجام بدهند به درد کار ما نمی‌خورد.

همین‌طور جناب استاد امین بارها در سی‌دی‌هایشان اشاره کردند که یک لژیونی با سه رهجو شروع کند و آن سه نفر کیفیت خوبی داشته باشند. اگر بخواهیم مثالی بزنیم مانند این است که شما یک تلویزیون سیاه‌سفید را در نظر بگیرید که در زمان‌های قدیم مورداستفاده بود و اگر یک فوتبالی نشان می‌داد می‌گفتند که به گیرنده‌های خود دست نزنید سمت چپ آن‌هایی که لباس سیاه دارند و سمت راست آن‌هایی که لباس سفید دارند؛
یعنی کیفیت در این اندازه بود ولی امروزه انواع تلویزیون باکیفیت‌های بسیار بالا و سینما خانواده ختم شده و کیفیت هرروزه بهتر و زیباتر می‌شود در کنگره هم دقیقاً همین‌طور است ما زمانی که به کنگره نیامده بودیم مانند گیرنده سیاه‌سفید بودیم که نه کیفیت زندگی کردنمان سالم بود و نه روش زندگی کردنمان ولی وقتی‌که وارد کنگره شدیم با آموزش‌هایی که در کنگره دیدیم و سعی کردیم که آن‌ها را عملی کنیم باعث شد تا کیفیت زندگی‌مان بهتر شود و شروع کردیم به حرکت کردن در مسیر درست و تمام این‌ها هم در این دستور جلسه خلاصه‌شده است.

ازنظر من یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین دستور جلسات این 52 هفته سال همین دستور جلسه سیستم ایکس می‌باشد. تمامی این سیستم حیاتی ما مربوط به سیستم ایکس یا سیستم ناشناخته است. به اعتقاد من اگر ما در این مسیر درست حرکت کنیم تازه 5 درصد از این سیستم را راه‌اندازی می‌کنیم ما یک "باسیم" داریم و یک "بی‌سیم" . باسیم ما "جسم" ماست و بی‌سیم ما فکر و اندیشه ما است.
قسمت بی‌سیم را ما با سی‌دی نوشتن، خدمت کردن را راه‌اندازی کرد. خو. من هم در سفر اول با حال بد به کنگره آمدم. از ساعت ده صبح با تعدادی از مسافران دیگر به شعبه می‌رفتیم و شروع به خدمت می‌کردیم مانند جمع‌کردن فیلتر سیگار نگهبان نظم، مهماندار و ازاین‌دست خدمت‌ها که ازنظر من تمام این‌ها یک فیلتر است که باید از آن عبور کنیم تا فکر و اندیشه ما نسبت به این جهان تغییر کند تا این سیستم درست پیشرفت کند.

قسمت دوم دستور جلسه تولد یک سال رهایی مهدی عزیز است که بسیار خوشحالم که الآن در این جایگاه قرار دارد مهدی در ابتدا که وارد لژیون بنده شد حال خرابی داشت و یک‌مشت قرص همراهش بود راه‌های بسیار زیادی را برای درمان امتحان کرده بود که موفق نبود و آمدنش به کنگره هم فقط برای ثابت کردن به هم‌سفرش بود که بگوید اینجا هم مانند جاهای دیگر کارساز نیست.
نزدیک به 2 ماه طول کشید که قرص‌هایش را قطع کنیم و بعد از مدتی فهمید که اینجا با جاهای دیگر فرق می‌کند و به‌واسطه همین مهدی خدمتگزار شد و در جایگاه‌های خدمتی مختلفی خدمت کرد و به رهایی رسید برایش بسیار خوشحالم و امیدوارم امسال به شال کمک راهنمایی برسد در آخر به خودش خانواده محترمش و آقای مهندس تبریک می‌گویم.



واحد سایت

واحد OT

واحد نشریات

مسئول صوتی

آبدارخانه

خدمتگزاران

حاضرین در جلسه

تصاویر مربوط به تولد یک سال رهایی مسافر مهدی

لژیون ها

راهنمایی تازه واردین

دعای اتمام جلسه

عکسبرداری و تنظیم واحد سایت شعبه دهخدا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .