English Version
English

در فکر تحریر مکاتباتمان به صورت کتاب هستم October 16, ۲۰۲۲

در فکر تحریر مکاتباتمان به صورت کتاب هستم October 16, ۲۰۲۲

1401/7/24

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید. من خوب هستم.

از بابت طوفان فلوریدا بسیار ناراحت و نگران شما شدم، و خوشحال هستم که شما و خانم ریتا سالم هستید، گرچه خسارت‌هایی به محل سکونت شما وارد گردیده است. به هرحال این گونه حوادث و سایر مسائل و مشکلات دیگر همیشه در مسیر زندگی قرار دارند و به قول ما در تقاطع راه همیشه خظر در کمین است و البته در این جهان خاکی ما هر لحظه در تقاطع یک راه قرار می‌گیریم.

دوست عزیز نکته مهم خود مشکل و یا حادثه نیست؛ بلکه نکته مهم آن است که ما از حوادث و مشکلات چه آموخته‌ایم، اگر بخواهم به خودم نگاه کنم، آنچه آموخته‌ام در اثر بروز مشکلات بوده است و آنچه پیشرفت در زندگی نصیب من شده‌ است، اکثریت آن‌ها در اثر بروز مشکلات بوده است مثل همین مشکل اعتیاد و با مشکل کوئید 19 و سایر موضاعات دیگر.

امیدوارم به زودی مشکلات محله شما و شهر شما حل گردد و به شرایط عادی برگشت نماید و با خانم ریتا به قدم زدن بپردازید.

و از اینکه به هرحال توانستید نطق کلیدی خود را در یکی از مهم‌ترین تست‌های متخصصین اعتیاد در آمریکا اجرا کنید، باز هم خوشحال هستم، خیلی دلم می‌خواست که در این کنفرانس، شما حضور فیزیکی داشتید، تا در کنار دکتر سیالا و دوپونت نطق خودتان را زنده ارائه نمایید؛ ولی اکنون از ارائه ویدئوی آن هم بسیار خرسندم، امیدوارم بزودی فیدبک آن را دریافت کنید.

با وجود اینکه چند هفته‌ای است، شرایط برگزاری کارگاه‌های آموزشی مناسب نیست؛ ولی به هرحال ما به کار خود ارائه می‌دهیم، ولی تعداد رهائی ما بسیار زیاد شده، به طوری که در هفته گذشته من به یکصد و پنجاه نفر، رهائی از انواع مواد را دادم و حدود 40 رهائی هم مربوط به لژیون‌های ویلیام وایت، سیگار بود.

می‌خواهم بگویم، متد DST چه برای مواد با OT و چه برای سیگار با آدامس نیکوتین‌دار، خیلی خیلی عالی درمان انجام می‌گیرد، فقط تنها مشکل من این است که چگونه این حجم اطلاعات و راه‌های صحیح درمان و ریکاوری را بتوانیم به سایر متخصصین این حوزه در سراسر دنیا برسانیم که البته این مهم با وجود شما به انجام خواهد رسید.

موضوع مهم دیگر که من با خود فکر می‌کردم و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای آن هستم، می‌خواهم نامه‌های من و شما را به صورت کتاب فارسی و انگلیسی منتشر کنم، من فکر می‌کنم در طول زمان بیش از ده سال در نامه‌های خودمان به تاریک‌ترین مکان‌های اعتیاد سر زدیم و بحث و تبادل نظر کردیم و مجهولات اعتیاد را به معلومات روشن تبدیل کردیم و این کتاب می‌تواند به عنوان یک راهنما و یا یک مرجع برای آیندگان به یادگار بماند، به هرحال خواستم نظر شما را در این مورد بدانم که آیا برای انجام این کار موافق هستید یا خیر؟

البته من کلیه مکاتبات خودم را به زبان انگلیسی و فارسی دارم و فقط یک چند ماهی از شروع مکاتباتمان آن‌ها را ندارم که در صورت موافقت شما امیدوارم آن‌ها را شما داشته باشید و در اختیار من قرار بدهید.

البته برای این کار درصورت موافقت شما، من کتاب فارسی را آماده کنم و شما کتاب انگلیسی آن را و اگر برای شما امکان نداشت من هم، فارسی و هم انگلیسی آن را آماده خواهم کرد و تقدیم خصور خواهم کرد.

درضمن؛ من کلیه مکاتبات فی مابین را از تاریخ 19 JUNE 2010 دارم و قبل از آن را ندارم.

ناگفته نماند کار آماده کردن D.SAP برای سال آینده تقریباً به اتمام رسیده و فقط نیازمند بیست تن سیب دیگر هستیم که تا آخر هفته آینده این کار هم به اتمام خواهد رسید و کارهای کشاورزی من تقریباً به مدت شش ماه متوقف خواهد شد.

به هرحال ما تاکنون از گذرگاه‌های سخت عبور کرده‌ایم، به امید خداوند باز هم عبور خواهیم کرد و کشتی کنگره 60 را از طوفان‌های سهمگین عبور خواهیم داد.

همیشه به یاد شما هستم

احسان:
احسان عزیز، از تمامی زحمات تو سپاسگزار هستم، خداوند یارت و نگهدارت باشد.

دوست و برادر شما در زمین و آسمان

حسین

October 16, ۲۰۲۲

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

It makes me sad and worried to hear about the hurricane you experienced. Although, there was damage to the area I am glad you are ok.

In our life period, we will always face problems and obstacles.

Dear friend, the problem is not important but what we learn from it matters. When I look back on my life, I can see what I have learned was initiated by problems like addiction, and Covid-19,...

I hope your area returns to normal soon and you can return to your walks with Mrs. Rita.

I wished that you could have been present physically for your keynote too. I am still happy you were able to send a recording. Looking forward to hearing the feedback.

Last few weeks the situation was not normal but still we had 150 redemptions last week.

About 40 of them were members of the William White legion.

The DST method works perfectly with OT for addiction treatment and also it works great with nicotine gum to stop smoking for good. The only remaining thing is to transfer this knowledge to other experts and this will be done by you.

I was thinking since we were having these communications for more than 10 years and we have discussed many issues in them, we may print these communications as a book both in English and Farsi. It will be like a guidebook for future generations.

I have almost all the communications but lack a few months of them that I hope you possess. What do you think about it?

I can make the Farsi version and you can do the same for English. Or I can do both of them and then you can revise the English version.

I have all the communications since the 19th of June 2010 but not before that.

D.sap is almost ready and I just need another 20 tons of apples which I will get by the end of the week. My farm activities will stop for about 6 months.

We have crossed difficult passages until now and we will continue to do so God willing.

You are always with me.

Friends and brothers in heaven and earth forever

Hossein

Dear Ehsan thank you for all you are doing. May God bless you.

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .