English Version
English

دستور جلسه : صورت مسئله اعتیاد

دستور جلسه : صورت مسئله اعتیاد

جلسه سوم از دوره شانزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ با استادی کمک راهنمای محترم مسافر آرش ، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر کاظم با دستور جلسه " صورت مسئله اعتیاد " در روز چهارشنبه 6 مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان آرش هستم مسافر
امروز خیلی خوشحال هستم که درجمع شما حضور دارم و از کمک راهنمای عزیز آقای ترابی تشکر می کنم که اینجا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه صورت مسئله اعتیاد است، یک کم بر میگردیم به عقب؛ زمانی که ما ترک می کردیم ولی راه آن را نمیدانستیم، 21 روز کمپ می رفتیم یا خودمان را در اطاقی زندانی می کردیم و تمام بدن دردها و بیخوابی ها را تجربه وتحمل می کردیم و در آخرهم حال خوبی نداشتیم. افسرده بودیم یا گوشه گیر بودیم، قادر نبودیم کارهای روزمره خودمان را انجام بدهیم و در نهایت به پزشک مراجعه می کردیم که به ما دارو می داد ولی هیچ اتفاق خوبی برای ما نمی افتاد ودوباره به ناچار برمی گشتیم به دنیای اعتیاد با این تفاوت که قرص هم اضافه شده بود ولی زمانی که کنگره را پیدا کردیم کاملا متفاوت بود.

دراولین جلسه مشاوره توسط کمک راهنمای تازه واردین به شخص گفته می شود که درون بدن ما سیستمی وجود دارد که مخدرهای طبیعی تولید میکرده تا اینکه زندگی آرامی داشته باشیم ولی در اثرمصرف مواد این سیستم از کار افتاده که ما با آن سیستم ایکس میگوئیم، چرا سیستم ایکس؟ برای اینکه ناشناخته است.در اثر مصرف مواد جسم، روان، جهان بینی ما خراب شده که اینها با هم رابطه مستقیم دارند. خوب در چند جلسه با تمام این مفاهیم آشنا می شویم و زمانی که این سه ضلع به تعادل رسید درمان خواهیم شد. جهلن بینی باید تغیر کند؛ جهان بینی نوع نگاه و رفتار ما است واگر می خواهیم به درمان قطعی برسیم باید کلا عوض بشویم تا به یک انسانی سالم تبدیل شویم.روش درمان در کنگره روشD.S.T است. یعنی تدریجی، در مدت زمان چندین سال این سیستم تخریب شده است و حداقل 10 ماه زمان لازم است تا این سیستم بازسازسی شود وبرای اینکه این سیستم به خوبی بازسازی شود باید به موقع در جلسات شرکت کنیم، دارو را سروقت مصرف کنیم، گوش به فرمان راهنما باشیم. وقتی تمام این نکات را رعایت کردیم به درمان قطعی که همان رهایی از اعتیاد است خواهیم رسید.

تایپ و گرد آورنده: مسافر فرهاد لزیون 7

عکاس: مسافر محمد لژیون 4

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .