English Version
English

صورت مسئله همان سیستم شبه افیونی بدن است

صورت مسئله همان سیستم شبه افیونی بدن  است

جلسه هفتم از دور پانزدهم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره۶۰ با دستور جلسه،  صورت مسئله اعتیاد با استادی مسافر قاسم، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر مهدی روز سه شنبه ۱۴۰۱/06/05 ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

استاد جلسه

نگهبان جلسه

دبیر جلسه

دستور جلسه صورت مسئله اعتیاد است قبل از آن که در مورد صورتجلسه صحبت کنم یک خدا قوت بگویم به عزیزانی که شرکت کرده بودند در امتحان کمک راهنمایی امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرند هرکس هرچقدر تلاش کرده است نتیجه آن را میگیرد . امیدوارم که موفق و پیروز باشند در مسیری که انتخاب کردند، راهنمایی یک مسیر تذکیه و پالایش است باید خاستار این راه باشید و تحمل آن را داشته باشید تا بتوانید در این راه قدم بگذارید. امیدوارم در این راه سر بلند باشند  صورت مسئله اعتیاد من وقتی وارد کنگره شدم  اولین موضوعی بود که با من درباره آن صحبت کردند به عنوان یک تازه وارد. همین بود که من را نگه داشت ،

مرزبان کشیک

نگهبان پارکینگ

انتشارت

مسئول نام نویسی

آبدارخانه

من خودم راه های زیادی را رفتم اما جواب نمیداد من همیشه یا خمار بودم یا افسرده بودم. مشکلات جسمی برطرف نمیشد هزار و یک مشکل دادشتیم و مجبور میشدیم دوباره به مواد برگردیم . ولی وقتی به کنگره آمدم وقتی صورت مسئله را به من توضیح دادند به دل من نشست. نمیدانستم چیست اصلا درست است یا نه ولی به دل من نشست. با خودم گفتم راست میگویند به نظرم چیزی که میگویند عقلانی است. مهندس میگوید علمی که درست است روی سنگ بگذارید طلا میشود. وقتی درست است و به انسان میگویند به دل آدم مینشیند گویی که از قبل میدانسته. صورت مسئله همان سیستم شبه افیونیه بدن را بیان میکند.

OT

مسئول صوتی

نگهبان نظم

میکروفون گردان

اینکه ما همیشه دنبال ساقی و جنس ناب بودیم برای اینکه یک ساعت یا یک روز حال خوبی داشته باشیم. درصورتی‌که با آشنا شدن با کنگره فهمیدیم که بدن ما تمام این مواد را داشته است و ما با مصرف مواد تولید آن را خراب کرده‌ایم. دوپامین تولید می‌کرد که من اشد باشم بتوانم به کارم برسم، به مسائل جنسی برسم به زنگی برسم به خانواده برسم بتوانم بخندم، فهمیدم که تمام این مواد در بدن من بوده است و من با مصرف مواد طی سالیان سال کارخانه‌های تولید مواد طبیعی بدنم را از کار  انداخته‌ام. کنگره کاری می‌کند که کارخانه‌های تولید سیستم شبه افیونی بدن ما را راه می‌اندازد. امروز ما مواد مصرف نمی‌کنیم ولی حالمان خوب است.قسمت شد بعد از 5 سال رفتم دریا ، شنا کردم غذا خوردم از دریا تشکر کردم و هیچ به سیگار یا مواد حتی فکر نکردم و واقعاً خیلی لذت بردم چون انرژی که دریا، کوه، طبیعت به انسان می‌دهد ما همیشه در پشت پرده سیگار و مواد پنهان کرده بودیم. فکر می‌کردیم سیگار است که دارد به ما لذت می‌دهد.در سی‌دی‌های آخر مهندس در مورد مثلث مهندسی  اعتیاد صحبت کردند و سه مورد اشباع ، تغذیه و سازگاری را مطرح کردند. اگر می‌خواهند این سیستم دوباره راه‌اندازی شود این سه موضوع را باید حتماً مدنظر داشته باشیم چون مصرف کنده به دلایل مختلف مثل عدم باور، ترس یا هرچه که هست به آموزش‌ها گوش نمکند و عمل نمی‌کند به حرف‌های راهنما. دلیلش ندانستن این سه موضوع است. اشباع این است که  همیشه مصرف ما بیش‌ازاندازه نیاز جسم بوده است بدن ما در حالت اشباع قرار داشته است به خاطر همین هیچ موقع حال خوبی نداشتیم. همیشه در حال چرت بودیم همه این‌ها به دلیل اشباع است. امروز میدانیم که مرحله اشباع بدن انسان در زمینه شربت او تی شانزده ونیم سی‌سی است. حالمان خوب نیست به راهنما میگوییم انتظار داریم شربت مرا بالا ببرد. درصورتی‌که ممکن است موضوع اصلاً ربطی به مصرف نداشته باشد و موضوع بعدی ساز گاری است که از همه مهم‌تر است بدن من باید سازگار بشود به او تی و از بیت روز تا شصت روز زمان می‌برد این‌گونه نیست که سریع بدن سازگار شود شرایطی را می‌طلبد. به تجربه میگویم سه چیز است که در سازگاری اهمیت بالایی دارد اول سیگار کشیدن. دوم تفکر و اندیشه. سوم میزان تخریب و میزان ضد ارزش‌هایی که انجام می‌دهد. این چند موضع در زمان سازگاری بدن من خیلی تأثیر دارد. کسی که سیگار می‌کشد بدنش از همه دیرتر سازگار می‌شود هی می‌گوید حالم خوب نیست. دلش نمی‌آید سیگار را کنار بگذارد و انتظار دارد به خاطر حال بدش شربت را بالا ببریم. جسم کسی زودتر از همه سازگار می‌شود که سیگار نمی‌کشد و روی افکار و اندیشه خودکار می‌کند. موضوع بعدی هم تغذیه است و می‌گوید الگوی ما زندگی روزمره ماست. سه وعده‌غذا می‌خوریم سه وعده هم شربت می‌خوریم.افراد وعده‌های خود را تغییر می‌دهند این عزیزان وقتی مراجعه می‌کند حلشان خوب نیست. ما سه وعده می‌خوریم چون هر هشت ساعت بدن انسان مواد تأثیر خود را از دست می‌دهد قبل از اینکه تأثیر خود را از دست بده وعده بعدی می‌رسد. همه این‌ها را باید هم‌زمان انجام دهیم تا حال خوبی را تجربه کنیم. خوبی که خیلی ها تجربه کرد ند و خیلی ها هم تجربه نمیکند چون با سر خودشان راه میروند و انتظار دارند که حالشان هم خوب شود.

لژیون های کنگره 60 شعبه دهخدا


آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم
یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم
عشق در سینه و ما بیخبران شهریم
محمل اندر گذر و دل به خفی می بندیم
مشت آب و گل این کوزه خاکی دیدیم
بر می ناب درونش به خطا خندیدیم
بی خبر ساقی تویی ، ساغر تویی ، در خانه ایم
ما همه می در خمیم و هم خراب از این می خمخانه ایم
لیک باقی در سراب ساقی بیگانه ایم

دعا

مشاوره تازه واردین

لژیون ویلیام وایت


امیدوارم این صورت مسئله بتواند افراد را به راه راست برساند. در من همین صورت مسئله بود که اثر کرد و با راه آشنا شدم شما هم اگر میخواهید کسی را آگاه کنید، همین صورت مسئله برای آشنایی دیگران خوب است مرسی که به صحبت های من گوش دادید.

تایپ: مسافر مهدی لژیون11
تنظیم: مسافر مسعود لژیون 10
عکسبرداری: مسافر علی لژیون 4
با تشکر از مرزبان خبری و مسئول سایت شعبه دهخدا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .