English Version
English

برای سازگاری به زمان نیاز داریم

برای سازگاری به زمان نیاز داریم

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر

خلاصه سی دی سازگاری

اشباع فقط مختص مواد مخدر نیست، اعتیاد هم می‌تواند یک زیرمجموعه باشد و در تمام سطوح می‌شود استفاده کرد ممکن است ما در تمام مراحل زندگی در مرحله اشباع باشیم مثل غذا خوردن، تعصب خانواده، تعصب همسر، تعصب دوست، حتی مسائلی وجود دارد که در مرحله فوق اشباع است. سازگاری مدت‌زمان و فرایندی است که طی آن‌یک موضوع می‌تواند جایگزین موضوع دیگری گردد، در مقوله اعتیاد می‌شود گفت فرایندی است که طی آن‌یک نوع ماده مخدر می‌تواند جایگزین نوع دیگری از مواد مخدر شود در این مدت فیزیولوژی بدن خود را برای پذیرفتن ماده جدید آماده می‌کند. برای سازگاری به زمان نیاز داریم. یکی از مشکلاتی که بین مصرف‌کنندگان است اوردوز نام دارد یعنی بالای اندازه، اما در کنگره اوردوز نداشتیم زیرا مسافران آموزش‌دیده و بدنشان سازگار شده است.

سازگاری حتی در سم و آب‌وهوا نیز وجود دارد سم مثل پادشاهان قدیم که ذره‌ذره بدنشان را با سم سازگار می‌کردند و آب‌وهوا، مثلاً کسی که در قطب شمال زندگی می‌کند و بدنش با آب‌وهوای گرم سازگار نیست و اگر در چنین آب‌وهوایی زندگی کند حتی ممکن است بمیرد. هر کس به سبک و روش زندگی خودش در هر جا و مکان به‌مرورزمان سازگار شده است. سازگاری در قدرت بدنی نیز وجود دارد کسی که زود پیر و شکسته می‌شود چون با محیط و محل زندگی سازگار نبوده اگر با خوشی‌ها و ناخوشی‌های زندگی و یا شهری که در آن زندگی می‌کنند ملایمات و یا ناملایمات زندگی سازگار باشید پیر نمی‌شوید؛ و همینطور برعکس هم صادق است. با بدی‌های زندگی قهر زندگی فقیری زندگی و غیره اگر سازگار باشید پیر نمی‌شوید اگر سازگار نشوید وارد آستانه آشوب می‌شوید یعنی آستانه تخریب.

مثلاً سر لژیون راهنما با تندی با رهجو صحبت می‌کند باید یاد بگیریم سازگار باشیم در غیر این صورت به‌راحتی از حرف راهنما نمی‌گذریم و زود عصبانی می‌شویم و از کنگره می‌رویم و بعداً پشیمان می‌شویم که چرا این کار را انجام دادیم. حتی در حرف شنیدن باید سازگاری داشته باشیم ورزش کنیم تا قدرت بدنی‌مان بالا برود برای همین ورزش در کنگره اجبار شده است حتی گفته‌ایم آقایانی که بالای ۱۰۰ کیلو اضافه‌وزن دارند نمی‌توانند راهنما شوند و در خدمات کنگره پذیرفته نمی‌شوند و خانم‌هایی که بالای ۹۰ کیلو هم باشند نمی‌توانند کمک راهنما شوند و اجازه خدمت داده نمی‌شود. چون اضافه‌وزن طول عمر را کم می‌کند


تایپ: همسفر فاطمه (لژیون نوزدهم)

ویراستاری و ارسال: همسفر مریم (لژیون دوم)

نمایندگی همسفران میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .