English Version
English

کتاب ۱۴ نجات از سردرگمی

کتاب ۱۴ نجات از سردرگمی

وقتی به کتاب چهارده مقاله نگاه می‌کنم؛ ناخودآگاه به یاد این جمله می‌افتم: اثر حکم، همیشه در حال حیات قاضی به واقعیت بزرگ جلوه نمی‌نماید. عمیقاً احساس می‌کنم؛ کتاب چهارده مقاله هنوز در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته است! و امید است در آینده‌ نه چندان دور شاهد تدوین این کتاب، در دانشگاه‌ها‌ی سراسر دنیا باشیم و هر مقاله‌اش جزء واحدهای دانشگاهی باشد که دانشجویان باید آن را فرا بگیرند.
در سال‌های قبل، کتابی که اکنون در اختیار ما‌ست، به صورت جزوه در ورقه‌های A۴ بود و مهم‌ترین مطالب را در اختیار ما می‌گذاشت. به لطف خداوند و تلاش‌های آقای مهندس دژاکام، تمام مقالات ایشان تا سال ۹۷ جمع‌آوری و تحت عنوان کتاب چهارده مقاله در سالن اجتماعات پارک طالقانی، رونمایی شد.
اولین جلد از این کتاب، به مبلغ ۱۵۱ میلیون تومان توسط یکی از اعضای کنگره‌ ۶۰ خریداری شد و بقیه‌ نسخه با امضاء جناب مهندس، به فروش گذاشته شد. مسأله‌ای که بسیار جالب توجه بود، قیمت آن بود کتابی ۳۶۷ صفحه‌ای، با تصاویر رنگی فقط ۲۰۰۰۰ تومان و این امر بیانگر قلب سرشار از عشق نویسنده‌ کتاب است، که هدفش ارائه‌ علم است نه کسب مال!
اگر مسافري در ابتدای سفر توان خواندن مطالب كتاب را نداشته باشد و فقط بداند كساني كه در عكس‌ها هستند، روزي مصرف كننده بودند و الان به سلامتي و رهايي رسیدند، آن‌گاه نور امید، در دلش روشن می‌شود. نگاه کردن به انسان‌های مرتب با لباس‌های سفید، تصویر مردانی که دلاورانه برروی تشک کشتی، زمین والیبال و...ورزش می‌کنند و قوی ایستاده‌اند، دیدن زنان در ورزش تیروکمان و... آن هم با لباس ملی، تصویر مصرف‌کنندگانی که اکنون ساز در دست، به نواختن مشغول هستند، همه‌ این‌ها پیام رهایی و امید می‌باشند.
این تنها بخشی از کتاب است که تصاویر گویای آن هستند؛ مقاله‌هایی که هر کدام راه‌گشای بسیاری از مشکلات هستند.
این کتاب، خانواده‌ها و مصرف کنندگان را با اعتیاد آشنا کرد و آنان را از سردرگمی نجات داد، دلایل عکس‌العمل‌های آشکار و پنهان را روشن نمود، که به آن‌ها هیچ‌گاه توجهی نشده بود.

در مقاله‌ سوم، روش غلط سم‌زدایی که همچون آفتی به جان مصرف‌کنندگان افتاده بود را با دلایل محکم، مردود کرد. در مقاله‌ پنجم، درمورد پروتکل DST صحبت کردند که بواسطه‌ آن نه تنها اعتیاد، بلکه بسیاری از بیماری‌ها در جهان درمان می‌شوند. همانگونه که آقای مهندس فرمودند: علوم پزشکی، در نقطه‌ای به هم وصل خواهند شد.(به واسطه‌ی روشDST و تئوریx) اما مقاله‌ سیزدهم؛ که نفسی تازه به ریه‌های سیاه کسانی که سال‌ها مصرف‌کننده‌ سیگار و...بودند بخشید، حتی زمین از فیلتر سیگار خلاصی یافت.
امیدوارم در این هفته بتوانم، با نگاهی عمیق‌تر به کتاب چهارده مقاله، قدردان زحمات نویسنده‌ این کتاب، مهندس دژاکام باشم و از حضورم در این جغرافیا و برخورداری از این علوم و اطلاعات باارزش، از خداوند سپاس‌گزارم.

 

تایپ، ویراستار: همسفر فاطمه رهجوی کمک‌ راهنما همسفر بهیه( لژیون اول)
عکاس: همسفر آرزو رهجوی کمک‌ راهنما همسفر ریحانه( لژیون دوم)
تنظیم و ارسال: کمک‌ راهنما همسفر ریحانه(لژیون دوم)
همسفران نمایندگی گلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .