English Version
English

نگاهی نو به درمان و ریکاوری اعتیاد

نگاهی نو به درمان و ریکاوری اعتیاد

1401/6/13

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

هفته قبل در جلسه عمومی که تعداد زیادی از همسفران و مسافران حضور داشتند و این جلسه هر چهارشنبه ساعت 10 صبح به وقت ایران تشکیل می‌شود و من صحبت می‌کنم و گزارش‌های کنگره 60 و تصمیمات گرفته شده را به اصلاع کلیه اعضای کنگره 60 می‌رسانم و این برنامه همه هفته از طریق اینستاگرام برای عموم به صورت زنده پخش می‌شود و اعضای کنگره و مسئولین کنگره در تهران و شهرستان آن را تماشا می‌کنند.

در هفته گذشته وقتی که من می‌خواستم گزارش جلسه دیده‌بان‌ها را قرائت کنم و نام شما را به عنوان دیده‌بان روابط بین‌الملل بگویم، بغض گلویم را گرفت و به سختی، شما را معرفی کردم، وقتی که اعلام کردم افراد به شدت دست می‌زدند و ابراز خوشحالی می‌کردند و دست زدن آن‌ها متوقف نمی‌شد و اشک شادی از چشمان خیلی از افراد جاری شد. من با وجود اینکه خود را یک سخنران با تجربه و با سابقه می‌دانم که میدان‌های زیادی را پشت سر گذاشته؛ ولی آن روز به سختی توانستم صحبت کنم؛ زیرا پیوند محبت من نسبت به شما آنقدر قوی است که از هر برادری و دوستی بیشتر است و گویی شما را از آسمان‌ها می‌شناختم.

بگذریم، جلسه باشکوهی بود و همه اعضاء با عشق و علاقه دیده‌بانی شما را پذیرفتند، تبریک، تبریک، تبریک.

البته، پیمان دیده‌بانی را از احسان خواهم خواست که ترجمه کند تا تقدیم حضور کنم و شال دیده‌بانی را از طریق افرادی که به شهر شما می‌آیند از تهران ارسال خواهم کرد.

بیل عزیز، شما در بهترین زمان ممکن، این مسئولیت را پذیرفتید که برای ما افتخار بزرگی است؛ زیرا ما توانستیم، مقالات ارزشمند و سرنوشت‌سازی را بنویسیم و به جهانیان عرضه کنیم و خوشبختانه این مقالات، کارت‌‌های بازی بسیار خوبی هستند برای معرفی بهتر و بیشتر کنگره 60؛ زیرا مردم و دانشمندان و متخصصین این حوزه از این فکر خارج شوند که کنگره 60 یک مشت معتاد هستند که برای کمک به یکدیگر جمع می‌شوند و به هم خدمت می‌کنند؛ ولی کار آن‌ها علمی نیست؛ چون هیچ‌گونه مدرکی و سندی ندارند.

مقاله اول: مربوط تغییرات ژن در اثر درمان DST
مقاله دوم: درمان چهار نوع سرطان خون با OT و متد DST
مقاله سوم: درمان کویید 19 با D.Sap و یا درمان عفونت و التهاب با D.Sap که البته این مقاله D.Sap بسیار دیده شده و توسط خبرگزاری‌های علمی مختلفی درحال مخابره است و ترجمه به زبان‌های گوناگون.
و مقاله چهارم: مقاله DST است که پذیرش گرفته و به زودی، همین چند روز به چاپ می‌رسد.

این مقالات با مراکز علمی و دانشگاهی، به سرعت کنگره 60 را در نقطه‌ای قرار خواهد داد که کم‌تر مرکز علمی توانسته به آن نقطه برسد. و البته این مهم به یاری شما امکان پذیر خواهد شد!

در نظر بگیرید؛ اعتیاد، سرطان خون، کویید 19 و DST، چهار موضوع مهم و مختلف، که برای هرکدام از این موضوعات بزرگ‌ترین مراکز علمی جهان نتوانسته‌اند به این کشفیات نائل گردند.

برای مثال می‌خواهم بگویم، شاید NIDA در مقوله اعتیاد و شناخت و درمان آن حداقل بیست سال از کنگره 60 عقب‌تر می‌باشد؛ زیرا اصولاً اعتقاد به درمان اعتیاد ندارند، امیدوارم به زودی و به سرعت، مقالات سرنوشت‌سازی دیگری را به جهانیان تقدیم کنیم و راه‌های درمان جدید را ارائه کنیم، همان که شما گفتید: "نگاهی نو به درمان و ریکاوری اعتیاد"
الحق که چه نام زیبایی برای کتاب انتخاب کردید.

امیدوارم برای پنجاهمین سالگرد NAADAC پنل خوبی را به کمک دکتر سپالا و دوپونت ارائه دهید و از قول من از همراهان خود در پنل تشکر کنید. این پنل فرصت بی‌نظیری خواهد بود برای ارئه درمان و ریکاوری اعتیاد، موفق باشید، خداوند در این پنل همراه شما باشد. و این پنل افتخار بسیار بزرگی برای من و کنگره 60 خواهد بود.

من چند روز است سخت درحال طراحی برای سوال‌های امتحان هستم. امتحان با شرکت حدود 8530 نفر در 75 مرکز هم‌زمان انجام خواهد شد و خیلی جالب است که هفتاد و پنج نفر سوالات را به سراسر ایران می‌برند و از شمال تا جنوب و از مشرق به مغرب، تا دانش درمان و ریکاوری اعتیاد را به دیگران بیاموزند و این حرکت دائماً درحال اضافه کردن شعاع خود می‌باشد تا از مرزهای کشور و ایران عبور کند و به تمامی نقاط دنیا به دست انسان‌هایی برسد که از بیماری اعتیاد در رنج دائم به سر می‌برند و شکوفه‌هایی هستند که هر روز قبل از تبدیل به میوه خاکستر می‌شوند و یا عقابان تیز پروازی که تبدیل به کرکس و لاشخور می‌شوند، آری، ای برادر خوبم این است وظیفه و تکلیف ما در باقی عمرمان در این کره خاکی . جلوگیری از نابودی انسان‌ها و خانواده‌ در حد توانمان و حتی بیش از توانمان در این راه حرکت می‌کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

در ضمن؛ از جاهای مختلف از ما دعوت به همکاری کرده‌اند، حتی دانشمندان انگستان از ما خواسته‌اند که به صورت اشتراکی روی ویروس‌های مختلف کار کنیم و موضوعات مختلف و همین مجلات علمی بزرگ و خبری از ما که تازه کارمان را شروع کرده‌ایم دعوت به همکاری کرده‌اند و سفارش مقاله می‌دهند و این برای ما بسیار خوشحال کننده بود.

البته از احسان خواسته بودم، مطالبی که بعضی از خبرگزاری‌های پزشکی و با سایر افراد و یا سایت‌ها درمورد D.Sap نوشته بودند برایتان ارسال کنند.

همیشه جوان و جاوید باشید

دوست و برادر شما در زمین و آسمان
حسین

September 4, 2022

Dear Bill,

I hope you are fine; I am well.

Last week, in our public meeting which was full of travelers and co-travelers and is always held at 10 a.m Wednesday (I always inform our members about new decisions and plans. This meeting is always live on Instagram), when  I wanted to declare the latest decisions of Didehbans and your name came up as the international Didehban of Congress 60, I felt like my eyes are full of tears. 

When your name was announced, everyone was applauding and a few tears were shed. I believe I am a very good and experienced speaker, but that day it was hard for me to speak. The love bond between us is so strong and it feels like I knew you before this life.

Anyway, it was a magnificent ceremony and everyone was pleased with our new Didehban. Congratulations!  

I will ask Ehsan to translate the Didehban pact for you. I will also ask those who travel to your city to bring you the shawl.

Dear Bill,

You have accepted this responsibility at the best possible time! Because we have been able to write excellent scientific articles recently. These articles are like business cards of Congress 60. Experts in the addiction treatment field must learn that Congress 60 is far from a simple gathering of drug users who try to serve each other, and is a scientific place.

The first article was about gene expression alteration due to the DST method treatment.

The second article was on the treatment of four types of blood cancer using the DST method and OT.

The third one was about using D.Sap to cure Covid-19. This article has been welcomed warmly and is being translated into different languages.

And our fourth article is about the DST method which will be published soon enough.

These articles combined with your important role will achieve impossible for us!

I would like to say that even NIDA is 20 years behind in comparison with us since they don't even believe in a cure for addiction!

Soon we will present more scientific articles together.

As you mentioned: “Innovation in addiction treatment and recovery”

What a beautiful name you have chosen!

I wish for a successful panel with Drs. Seppala and DuPont. Extend my greetings to them, please. This is such an honor for me and Congress 60.

I am busy creating questions for the co-guide examination (8530 individuals will take part).

75 individuals will take copies of these questions to our branches from north to south and from east to west of Iran!

This movement will increase its radius until it will reach beyond Iran’s border. People are suffering from addiction across the world and they are like blossoms who turn into ashes before they become fruits! Or like eagles who turn into vultures!

Yes my dear friend, this is what remains from our duties in this world! we must exceed far beyond our capabilities to help them!

Meanwhile, some English scientists asked us to present more articles and even cooperate with them on different topics of viruses. This was a piece of delightful news.

I asked Ehsan to send you the links to some of these articles.

Be young and immortal

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر
تایپ: مسافر محمدحسین
تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .