English Version
English

عصاره طلایی به نام D.SAP

عصاره طلایی به نام D.SAP

سلام دوستان سپیده هستم یک همسفر.
خداوند را هزاران مرتبه شکر که به مکانی هدایت شدم که هم ازنظر جسم، و هم از حیث جهان‌بینی وروان، و حفظ آرامش درون، آموزش ببینم.
همان‌گونه که داروی OT، یکی از شگفت‌انگیزترین معجزات برای درمان کامل و قطعی (اعتیاد) و بسیاری از بیماری‌های دیگر هست، عصاره طلایی D.SAP هم به‌صورت معجزه‌آسا، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، ازجمله: دیابت، کلسترول خون، درمان عفونت‌های قارچی، خارش و تحریک گلو، برطرف‌کننده چربی کبد و.....و یک آنتی‌ویروس بسیار قوی، محسوب می‌شود.
این عصاره بی‌نظیر، با تفکر خلاقانه جناب مهندس و همفکری و تلاش استاد امین، ساخته و در دسترس اعضای کنگره ۶۰ قرار گرفت و هر عضو از کنگره، این مایع حیاتی را  در اختیار خانواده و بستگانش قرار می‌داد و بسیاری از افراد مبتلابه ویروس کرونا، به‌وسیله همین معجون، از مرگ حتمی نجات یافتند. D.SAP شامل اسید استیک، اسیدلاکتیک، اسیدسیتریک، اسید گالیک.....و یک نوع آنتی‌ویروس بسیار قوی و مؤثر، برای نابود کردن ویروس‌ها، به شمار می‌رود و چون دارای پتاسیم است، از چین‌وچروک در ناحیه صورت و گردن پیشگیری می‌نماید.
زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و باعث نگرانی و استرس همه اقشار جامعه شده بود، من و همسرم به دلیل استفاده مکرر از D.SAP نگران سلامتی خود و خانواده نبودیم و تنها یک مورد خیلی خفیف پیش آمد که به شکر خداوند، با همین عصاره شفابخش، به‌راحتی درمان شد. من اکثر اوقات، کمی از D.SAP را با ده برابر، آب مخلوط و برای شستشوی دهان و ضدعفونی کردن گلو و غیره استفاده می‌کردم و خداراشکر بیماری و مشکل خاصی هم، تاکنون پیش نیامده است.
به دلیل این‌که فرزند خردسالی دارم، گاهی نگران بودم که ویروس به فرزندم منتقل نشود، اما جناب مهندس، این انسان بزرگوار، هر چهارشنبه در لایو زنده‌ای که داشتند، ضمن تدریس، راجع به پیشگیری و غلبه بر ویروس هم‌صحبت می‌کردند و به ما آموزش می‌دادند که چگونه ویروس را از بین ببریم. آموزش‌های جناب مهندس، در آن برهه، که 90 درصد، از مردم مضطرب و نگران کرونا بودند، برای ما قوت قلب و تسلی خاطر بود. جا دارد که از ایشان و همین‌طور از جانشین بنیان کنگره، استاد امین، تشکر و قدردانی کنم.
در خاتمه از خداوند متعال می‌خواهم که به من و تمامی اعضای کنگره ، توفیق خدمت عنایت کرده تا بلکه با قدمی یا کرمی و یا درمی، ذره‌ای از دریافت‌های ارزنده را جبران نماییم.

تایپ و ویرایش: مسافر کبری_ لژیون هفتم_ نمایندگی یاس
بازبینی: همسفر فاطمه
ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .