English Version
English

برای کسب حال خوش و درمان خانم های مصرف کننده ، چه مکانی بهتر از کنگره 60 می تواند باشد؟

برای کسب حال خوش و درمان خانم های مصرف کننده ، چه مکانی بهتر از کنگره 60 می تواند باشد؟

سومین جلسه از دوره دوم لژیون سردار نمایندگی میخک مشهد، با استادی مسافر نوشین (دنور)، نگهبانی مسافر اکرم (پهلوان) و دبیری مسافر افسانه، با دستور جلسه  «دنور»  در تاریخ ۱۰اردیبهشت‌ماه سال 1401، رأس ساعت 11:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان نوشین هستم یک مسافر
دستور جلسه امروز، «دنور» به معنی بخشنده است، این دستور جلسات می‌خواهند به ما بگویند که در هستی، از هر چیزی که به ما داده‌شده است باید بتوانیم ببخشیم.
همان‌طور که خداوند همه‌چیز را بی‌منت در اختیار ما قرار داده، در مقابل از ما سپاسگزاری، بخشیدن و انفاق کردن را خواسته است. چون با انجام این کار تبادل انرژی صورت می‌گیرد و به خود ما برمی‌گردد که برای ادامه حیات به آن نیاز داریم.
بنابراین باید بتوانیم از آن چیزی که در اختیار ما قرار داده‌شده است ببخشیم، بخشندگی می‌تواند در روابط خانوادگی و اجتماعی ما صورت گیرد. همان‌طور که می‌بینید در کنگره ۶۰ همه‌چیز بی‌منت به ما داده‌شده است، از ما خواسته می‌شود از این شرایط بدون پرداخت هزینه‌ای استفاده کنیم، به حال خوش و به ابتدای جاده نور برسیم.
کسانی که عشق و محبت کنگره را دریافت می‌کنند و رهایی می‌گیرند، باید بازپرداخت داشته باشند. خصوصاً برای خانم‌ها، چه مکانی بهتر ازاینجاکه بتوانیم درمان ،انرژی و حال خوب کسب کنیم.
برای بخشنده بودن لازم نیست که ثروتمند باشیم بلکه باید دل‌بزرگی داشته باشیم، اگر با خداوند معامله کنیم برکت را در زندگی حس می‌کنیم.

مشارکت‌ها

مسافر کتایون کمک راهنما:

سلام دوستان کتایون هستم یک مسافر
همان‌طور که می‌دانید، هستی یک سری قوانین دارد که وقتی آن‌ها را بدانیم، قطعاً می‌توانیم این مسیر را بهتر طی کنیم. یکی از این قوانین بخشش است که می‌گوید: «از هر دستی بدهی از همان دست پس خواهی گرفت.» نکته بعد این است: من اگر مالی دارم همه آن در اختیار من نیست و باید مقداری از آن را ببخشم. در قرآن به انفاق اشاره‌شده است، در سوره بقره سوره ۲۷۴ گفته می‌شود: «الَّذینَ ینْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّیلِ وَ النَّهارِ سِرًّا وَ عَلانِیةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُون» «کسانی که اموال خود را شب و روز و نهان و آشکارا، انفاق می‌کنند، پاداش آنان نزد پروردگارشان برای آنان خواهد بود؛ و نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.» کسانی که رها می‌شوند و خدمت می‌کنند همین کار را انجام می‌دهند از چیزی که به دست آورده‌اند انفاق می‌کنند.
هیچ‌چیزی در هستی بدون حساب‌وکتاب نیست. این مطلب را باید بدانیم که رزق و روزی ما، در این زمین نیست، بلکه از جایی دیگر فرستاده می‌شود. اگر پولی دارم باید مقداری از آن را ببخشم که قطعاً برکت آن به زندگی‌ام بر خواهد گشت.

مسافر معصومه کمک راهنما:

سلام دوستان معصومه هستم یک مسافر
خداراشکر می‌کنم که دوباره دور یکدیگر جمع شده‌ایم، دستور جلسه امروز دنور یعنی بخشنده است.
بخشش فقط در مادیات نیست، بلکه در گفتار، کردار و اعمال نیز باید وجود داشته باشد. همان‌طور که استاد گفتند: کنگره بدون منت آموزش‌های زیادی می‌دهد و از ما انسان دیگری می‌سازد.
من اوایل سفرم مدام در ترس بودم و حتی نمی‌توانستم پولی داخل سبد بیندازم و این کار را انجام نمی‌دادم، اما در حال حاضر با آموزش‌هایی که گرفته‌ام به این باور رسیده‌ام که هرچقدر بخشنده باشم برکت آن خواهد رسید.

مشارکت مسافر محمد (ایجنت نمایندگی):

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
بسیار خوشحالم که امروز در خدمتتان هستم، هفته گذشته یکی از پهلوان‌های قسمت آقایان به شعبه شیروان آمده بودند و برای بار دوم پهلوان شدند.
ایشان تعریف می‌کردند، زمانی که برای بار دوم نزد آقای مهندس رفتم، گفتند: تو یک‌بار در این جایگاه قرار گرفتی، چرا دوباره می‌خواهی شرکت کنی؟ و من گفتم این بار برای خودم این کار را انجام می‌دهم.
من با خودم این تصور را داشتم که آقای مهندس برای این مراحل ترتیبی قرار داده‌اند به‌عنوان‌مثال: بعد از سردارها که مبلغ 6 میلیون پرداخت می‌کنند، گفتند ۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید، همان موقع می‌گفتم آیا کسی هست که بتواند این مبلغ را کمک کند؟ چراکه رقم بزرگی بود، اما خوشبختانه افراد زیادی شرکت کردند. بعد از مدتی گفتند: ۵۰۰ میلیون تومان و بازهم نتیجه مثبتی داشت.
می‌خواهم بگویم اگر آن جایگاه و ظرفیت نبود شاید هیچ‌کدام از افراد با این تفکر اقدام به عمل نمی‌کردند، چراکه خود من وقتی می‌خواهم کاری را انجام بدهم با پشتوانه‌ای پیش می‌روم و خیالم راحت است، گاهی آن پشتوانه می‌تواند یک فکر باشد.
من می‌دانم که این مکان جای خوبی است، باور دارم که در اینجا حالم خوب است و عاشق آن جریانی هستم که در این مکان اتفاق می‌افتد و انرژی می‌گیرم. ممنون از جناب مهندس که این جایگاه‌ها را قرار داده‌اند.

تایپ: مسافر افسانه- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا- نمایندگی میخک
بازبینی: مسافر شیوا- نمایندگی آکادمی
عکس: گروه عکاسی نمایندگی میخک
ارسال:همسفر فاطمه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .