English Version
English

خداوند بزرگ، رب عالمیان و راهنمای کل کائنات است

خداوند بزرگ، رب عالمیان و راهنمای کل کائنات است
جلسه هشتم از دوره اول از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ ویژه مسافران نمایندگی حافظ؛ با استادی ایجنت محترم مسافرعلی، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر علی با دستور جلسه "هفته راهنما" در تاریخ 21 اردیبهشت ماه سال 1401 ساعت 17 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سپاس خداوند بزرگ را که رب عالمیان و راهنمای کل کائنات و هستی است و درود می فرستیم به انبیاء و اولیاء خداوند که هدایت گر انسان ها بودند و رسالتی بردوش داشتند و بعد از آن سپاسگزارم از آقای مهندس که راهنمای همه ما و اعضای کنگره است و از کمک راهنمای سفر اول و کمک راهنمای درمان سیگارم تشکر می کنم. و از هر کدام‌ از این عزیزان یک کلمه هم فرا گرفته باشم برای من کافی است. که امیر مومنان فرمودند: اگر کسی یک کلمه به من بیاموزد من بنده او خواهم شد. جایگاه والای یک راهنما و یک استاد جایگاه خیلی ارزشمندی است. که اگر کلمه ای به ما بیاموزد باید قدردان و سپاسگزارش باشیم.
در رابطه با این دستورجلسه  دو جلسه صحبت شده و من هم به نوبه خودم این هفته را به کمک راهنمایان نمایندگی  حافظ تبریک میگم. راهنمایی عشق استو همین طوری که همه کمک راهنمایان این جایگاه مقدس را درک کرده اند. راهنمایان  به پایان خط اعتياد رسیده اند و دوباره حرکت کردند تا به لایتناهی. امیدوارم که خیرو برکت این کار وخدمتی که انجام می هند در کنگره 60 به زندگیشان بازتابش برگردد.
 در راه آموزش و احیاء نفس قطعا خداوند موهبت و برکاتش را به سمت این انسان های بزرگ سرازیر می کند. واقعا هرچه که بخواهم در وصف راهنما بگویم زبانم قاصر است. چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. 
آقای مهندس می‌فرمایند: کنگره به هیچ کدام از ما بدهکار نیست.دینی به هیچ کس ندارد،حتی به خود من که بنیان کنگره هستم. اگرفردی می آید و پروسه درمانی را طی می کند و به عنوان یک راهنما و کمک راهنما ماندگار می شود و خدمت می کند. قطعا یک چیزی را پیدا کرده که آن حال خوش و انرژی مثبت را به هیچ قیمتی نمی خواهد از دست بدهد.
وقتی یک راهنما یک جلسه نمی تواند بیاید قطعا دلتنگ رهجوها و فضای کنگره می شود. این ها همه  عشق است.چون اصلا نمی شود کار راهنما را با مادیات سنجید.
اگر امروز عصا را از کور می دزدند. یک فردی پیدا می شود و می آید اینجا و به صورت رایگان 4 سال در جایگاه کمک راهنمای خدمت می کند و دوباره 4 سال دیگر با تمنا و التماس می گوید: 4 سال دیگر اجازه بدهید من خدمت کنم.
چه چیزی در اینجا هست؟قطعا همان عشق است. عشق بلاعوض است. هیچ چیز دیگری نمي تواند جایگزین آن شود ما باید تشکر کردن را یاد بگیریم. حالا این افراد می تواند اعضای خانواده باشد اعضای جامعه باشد در کنگره کسی به ما چای می دهد باید یاد بگیریم تشکر وقدردانی کنیم. 
 بر ما واجب و ضروری است بنابر آموزش‌های کنگره 60، آن جهان بینی که مد نظر ما است. از کمک راهنمای خود به شایستگی تشگر و قدردانی کنیم. 
تایپ : مسافر یونس 
عکس ، تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .