English Version
English

جزوه آموزش تایپ

جزوه آموزش تایپ

سپاس خداوند مهربانی را که درهای رحمتش، هیچگاه بر بندگانش بسته نخواهد شد.  با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و همچنین دخیل بودن رایانه در زندگی روزمره، می بایست همگام با این تکنولوژی ها حرکت کرد. اگر مقوله تایپ و تندنویسی را یک بازی در نظر بگیریم، گام اول، فراگیری قوانین آن بازی است. یعنی ابتدا بایستی اصول و مبانی تایپ کردن را بیاموزیم، سپس خواهیم دید که انجام دادن آن بسیار لذتبخش و مفرح خواهد بود.

هدف : آنچه بعد از مطالعه این جزوه و تمرینات بدست خواهید آورد:

  1. انجام تایپ بصورت 10 انگشتی
  2. تایپ بدون نگاه کردن به صفحه کلید
  3. تایپ فایلهای صوتی، بدون Pause و Stop
  4. در نهایت شما خواهید توانست آنچه را که می شنوید، به سرعت تایپ کنید.

لازم به یادآوری است؛  تایپ کردن و تندنویسی یک هنر شناخته می شود، چرا که فرد با تمرینات مکرر می تواند تمرکز خود را به حدی بالا ببرد، که مستقیماً آنچه را که می بیند یا می شنود، از طریق انگشتانش بر روی صفحه کیبورد انتقال دهد.

این موضوع نه تنها در زمینه تایپ به شما کمک خواهد کرد، بلکه پیش زمینه ای خواهد شد تا حساسیت و دقت ذهن شما افزایش یافته و به تمامی موضوعات نگاهی نافذ و ریزبینانه داشته باشید.

نوشتاری که اکنون در اختیار شماست، با توجه به استقبال گسترده عزیزان در این خصوص تهیه شده است، تصمیم بر این گرفته شد تا این جزوه به رشته تحریر درآید و مطالب مفید و پرفایده جمع آوری گردد و در اختیارشما وبلاگ نویسان و خدمت گزاران محترم کنگره 60 قرار گیرد.

امیدوارم این جزوه مفید فایده قرار گیرد.

لازم بذکر است که تنها مطالعه این جزوه کارساز نخواهد بود، بلکه با تمرین های مکرر و کاربردی کردن این آموزشها خواهید توانست به اهدافی که در ابتدا گفته شد، دست یابید.

 

دریافت جزوه آموزشی تایپ فارسی

 

 

با احترام                          

  مسافر احمد شریفیان                 



 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .